Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 het gaat even niet goed...heb helaas na 2 weken toch een biertje gehaald..me pikkie...pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 hij is sinds vanaaf zo slecht geworden.....morgen DA!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie: toch niet vanwege forum en geen antwoord krijgen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie , als je het niet vertrouwt kun je nu ook de dierenarts bellen hooor. De meesten hebben gewoon ook avond- en nachtdienst voor noodgevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie: kom je morgen wel terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lytse : hoiLenie: onze berichten kruisten elkaar, sterkte!Yvonne: toedeloe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie, sterkte... Luitjes... ik ga mijn mandje opzoeken... zit uitgebreid te gapen hier, dus de hoogste tijd. Trusten voor nu of voor straks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik doe mee Vonnie. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goedenavond vanuit Limburg,Mijn tab is nu, met mobiel internet, router aan het spelen zodat ik met mijn laptop op internet kan.Vind het zo geinig dat dat allemaal kan, had je 10,15 jaar geleden nooit geloofd...Truste voor de vermoeiden, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Oh, oh, iets verkeerds gezegd blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Nou heb nu toch wat, ik krijg morgen bezoek van een leuk kennisj en die wil er een leuke avond van maken met mij begrijp ik. En ze blijft maar vragen wat ik naast sju nog meer drink, voor de gezeligheid. Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 heb DA gebeld.....hij is rustig...aankijken.truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik ga vroeg naar bed vanavond. Hele dag al geslapen, ben zoooo moe. owja en meneer Ram Draak heeft al een LAT relatie. Nou ja zegI don't do that.....maar wel jammer want hij was errug leuk. Krijg aanbiedingen genoeg de hele dag door dus we zoeken vrolijk verder. Nu peukie en lekker met dikke pil (boek) naar bed. toedeloe xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Lenie wat heeft het dier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 whooottt???....kreeg ik maar zulke aanbiedingen??..hahahasukkeltje ( koosnaampje) slaapt...dus heb ff.dit word niet slapen vannacht...pak ook zeker geen pil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 een zware epileptische aanval gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: womanIk ga vroeg naar bed vanavond. Hele dag al geslapen, ben zoooo moe. owja en meneer Ram Draak heeft al een LAT relatie. Nou ja zeg I don't do that.....maar wel jammer want hij was errug leuk. Krijg aanbiedingen genoeg de hele dag door dus we zoeken vrolijk verder. Nu peukie en lekker met dikke pil (boek) naar bed. toedeloe xx Dacht ik ff dat Lenie bezig was over meneer Ram Draak..Denk waar haalt die nu ineens iets uit met de meneer van Woman Moet blijkbaar nog wat wennen aan de koppies.Sweet dreams..ook voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneHoi Fleur en Lenie... Wist niet wat er met jouw hond was Lenie, heb niet echt teruggelezen vandaag.. Maar aan de reactie van Fleur te oordelen is het een soortement van epileptische aanval... Inderdaad naar de DA gaan hoor. Ik weet nog van jaren geleden van de hond van mijn moeke die dat ook zomaar kreeg... Bleek aan haar baarmoeder te liggen, ontstekingen of zo.. Is verwijderd , en het beestje is 17 geworden zonder ooit verder ziek te zijn geweest... Doen dus hoor... ;k zou wel eens terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Primula@Lenie: Las je bericht: ik heb niets met dieren..... meer met planten... vraag me wel af: advocaat???? Heb heel erg moeten lachen om jou reactie op... 4..... 6..... Zelfde als Yvonne! @Yvonne: waardeer je openhartigheid en directheid... Alles okidokie???? Lenie reageerde precies hetzelfde op mijn leeftijd... @Albertina: ooooh, ik ruik zo vaak aan mijn pioenrozen dan denk ik: geur uit mijn jeugd: Waar is die gebleven? @ Bolletje: denk nog over je vraag na Verder alle anderen: op iedereen reageren is onmogelijk (toch)??? maar: fijne avond! Nou ? :D wat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletjeAls je het niet vertrouwd Lenie, ga dan inderdaad naar de d.a. die kan je duidelijk zeggen wat het is. Sommige dieren gaan rennen tijdens een aanval en knallen overal tegenaan, anderen krijgen inderdaad braakneigingen en spugen soms schuim. De ogen gaan heel groot staan en je ziet dat ze er niet echt bij zijn. Ze staren in het niets. Het beste dat je kunt doen is, als hij het weer krijgt, de hond gewoon laten liggen, en tegen hem praten want ze horen je zeker wel. Daarmee kun je hem er een beetje uithalen. Na zo'n aanval zijn ze meestal erg moe. Het is, mits hij niet iedere dag veel aanvallen krijgt, niet echt gevaarlijk en er is goeie medicatie waarmee je de hond wat rustig kan houden. Want dat is de belangrijkste oorzaak, als deze honden onrustig worden, dan krijgen ze een aanval. dit is zijn eerste keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 'k moet het afwachtennou dat doe ik dan maar he?het gaat nu goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden