Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goeie morgen allemaal... Ik heb heerlijk geslapen, ga even snel koffie en thee zetten, de rest staat natuurlijk al koud in de koelkast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goedemorgen lieve Yvonne...jij zorgt heel goed voor ons..maar niet vergeten mijn smoethie....ik ga nu lekker sporten en ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Staat in de koelkast Susan... sport ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 goeienmorgen yvonne en susanaen zie fleurtje ook.......oook goeienmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 ook goeiemorgen snoepje... en fleur in het halletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hihi Fibo, dat kan een lange dag worden dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik zat nog effe in gisteren Goedemorgen allemaal Ik ben al weer te laat. Moet dochter haar koffer nog maken..nog ontbijt..nog douchen..nog...nog...*weet = weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 fleur sta dan ook om 5 uur op...en douche is bezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjefleur sta dan ook om 5 uur op...en douche is bezet Volgens mij ben jij uitgegleden op de zeep en heb jij je koppie bezeert . No way!! 5 uur??? Dan is het nog nacht.Nu ja, opschuiven die handel. Fleur gaat mee in de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 :DIk ben net dat konijn uit Alice in Wonderland..Maar dan met een wilder coupke op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Have to run!Oeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Fibo, je bent een bofkont dus... ik mag gewoon de hele dag.. En die douche... uhhhhh , ik pak de jongetjesdouche wel dan, met zun drieen onder dat straaltje wordt niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D Ik ben net dat konijn uit Alice in Wonderland..Maar dan met een wilder coupke op dit moment. Hihi.... zie het helemaal voor me... lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 goeienmorgen fibozit je weer aan die vieze senseo koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik duik ook de douche in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goedenmorgen allemaal,Vannacht goed geslapen.Ik voel me ook wat rustiger de laatste tijd.Straks eerst een warm bad met rustgevende badolie.Vanmiddag komt nog een collega op bezoek, erg leuk.Goed weekend allemaal !-----------------------Gestopt 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 er kwamen drie boerinnekes aan en die vielen klets op 't gat goede morgen allemaal. kijken jullie uit onder de douche zo doe mij eerst maar eens een fatsoenlijke koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 igordie krijg jij van mijn...lekkere echte koffie met echte melk tot schuim geklopt...jammiegeniet er maar van....want weet niet wanneer ik weer in zo goede bui ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Aaaaaaaaah alles rond..nu op naar de laatste werkdag!Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Mooi Fleur... maak er een mooie dag van. En vanavond.... heb je weekend....Ook goeiemorgen Igor.... bofkont met die koffie van Snoep... maar tis je gegund hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 fleur werk ze. ik zit ook uit te kijken naar het weekend pppfffff wat kan die laatste werkdag zwaar wegen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hier nog zo eentje... ik ga er vandoor... die laatste dag wegwerken, hihi... Luitjes, maak er wat van.... laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goedemorgen Yvonne, Susanna, Fibo, Fleur, Snoepje en Igor zag ik ook al binnenwaaien:)Hier regen, regen en nog eens regen...leuk voor de plantjes, maar ik mag er zo met 3 kinderen doorheen fietsen. mopper, mopperrrrrr:(Weet je wat ik wil? VAKANTIE! Maar dat duurt nog 2 maanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 En Jean (toch iemand gemist) ook goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Werk ze voor diegene die mogen werken, Jean badder zè en de rest koffieleut maar even verder:)Ik ga de regenpakken maar n's opzoeken, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden