Jan1000 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen. Max gefeliciteerd! Ik ben er trots op! Zelf nu 70 dagen zonder drank en tot nu tot 1 zonder tabak! Vannavond een grote uitdaging aan te gaan mbt drank, pff. Het weer is prima, zon en temperatuur loopt op! Wel ook verkouden net als jij Albertima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Jan,steengoed man!!!70 dagen, that's the way to go!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Dank je Albertina. Ik krijg vanavond een vriendin op bezoek die graag met mij een wijntje wil drinken en het gezellig maken. Leuk vooruitzicht en minder alleen dan. Wel heeft ze al drie keer gevraagd wat ik drink, na drie keer bitter lemon gezegd te hebben vroeg ze of ik champagne lust. Heb gezegd ja, maar dat ik dat graag voor haar schenk. Wel lastig die sociale context met drank, het moet erbij horen voor de gezelligheid weet ik, maar ik koop druivensap, lijkt op wijn en valt minder op dat ik wat anders drink. Weet ook niet goed hoe hiermee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Jan,gewoon zeggen dat je niet drinkt?Het overkomt mij ook wel, laatst was ik lunchen met een vriendin,die wilde dat we er gezellig een wijntje bijnamen.Zij weet dat ik niet wil drinken dus ik heb gewoon gezegd dat dat voor mij niet zo'n goed idee was.Geen vragen niets, het werd gewoon geaccepteerd,zij een wijnje, ik een jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goeiemorgend allen. Fris dagje aan de haven. Lijkt tot hiertoe erg rustig, mag ook wel eens na de laatste werkwachten, pfff.Zakdoekje hebben tina ? Hoop dat het bij een verkoudheidje blijft Niwi, wat een getallen zeg, chapeau rekel. Wou dat ik jouw ingesteldheid had, maar wat niet is kan altijd nog komen hé Koffietje iemand ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 den Will se....ja, graag, met alleen suiker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Ja, lekker Wiil,beetje suiker en lekker sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Niwi,met deze mega getallen, een 2e huisje van de uitgespaarde hypotheek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Koffietje? BAH! Goedemorgen Pas wakker en komt niet goed uit want ik moet nog naar hier en naar daar en naar ginder. ah Janneman Robinson dat gevoel ken ik. Gewoon doen zoals tina zegt en misschien maakt ze er niets van. Ik vind het lastig dat ik altijd de neiging heb om mezelf te verantwoorden voor het niet drinken. Zeker omdat ze het niet gewoon zijn van me. Lastig gevoel..Geraak ook meer en meer gefixeerd op wanneer en hoe ik het dan aanpak. Behoorlijk stom van mezelf vind ik. Ik moet enkel verantwoording afleggen tov mezelf niet aan een ander.*van is aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Morgen Fleurtje,je hoeft alleen jezelf verantwoording af te leggen,niemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 goeiemorgen mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaMorgen Fleurtje, je hoeft alleen jezelf verantwoording af te leggen, niemand anders. gek kippevleugeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: albertina. gek kippevleugeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 :DIk moet er weer vandoor Fijne dag vandaag en tot vlugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Ha Albertina en Fleur. Ik drink gewoon niet!Ik heb het moeilijk gehad de afgelopen weken, met de relatie beeindiging, gezondheid, en veel meer. Ik heb hier gelezen en geleerd dat het niet bij eentje blijft en wat ik dan weggooi na 70 dagen is zelfrespect en discipline en vertrouwen en kracht. Dus we doen het niet!!!!!! Balen toch die situaties. Ook bij zakendiner vraagt men verrast, 'u geen wijntje meneer ?????' Neeeeeee. SAPPIE! Wel steeds meer trek weer laatste dagen en ontdek dat daar het alleen voelen en dagelijkse problemen achter zitten, zoals Bolletje al aangaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Tja, kort maar krachtig hé, moet er even vandoor, duty calls.En laat nog wat koffie over hé brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 DingdongreteketetekeYIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Goedemorgen deze morgen. Ik heb lekker geslapen, ben zo druk als een potje met peren en ga zo maar es ff fietsen met de hond. Ff de kop in de wind. Het is nog droog, regen is onderweg. Vette pecht maar dat deert me lekker niet, ik ben een snelle piet en kan rijmen en dichten zonder me hemp op te lichten.Oooh wat is ze leukFran is een dikke viespeuk.Tralalalalala,gagagagaga.Pffffffff, ben ook al weer een beetje moe, kan dat nou????Retekeketeterttetekekereteteeteekeketeretteeeeeeeeeeeeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Zennnnnnnnnnnn, Bammetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 J Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Max72, ik ben Jan wel niet maar wat je vraagt hoort er allemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Vertel es bb? Hoe ging/gaat dat bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Bammetje,uitgewaaid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Gefietst met de nont, botten gehaald, nu alweer uit geweest, opgeruimd, nog stofzuigen en dan ben ik weer moe. Maar wel beetje uitgeraasd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Middag lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden