Spring naar bijdragen

Zaterdag 28-05-2011

Susana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen. Max gefeliciteerd! Ik ben er trots op! Zelf nu 70 dagen zonder drank en tot nu tot 1 zonder tabak! Vannavond een grote uitdaging aan te gaan mbt drank, pff.

Het weer is prima, zon en temperatuur loopt op! Wel ook verkouden net als jij Albertima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Albertina. Ik krijg vanavond een vriendin op bezoek die graag met mij een wijntje wil drinken en het gezellig maken. Leuk vooruitzicht en minder alleen dan. Wel heeft ze al drie keer gevraagd wat ik drink, na drie keer bitter lemon gezegd te hebben vroeg ze of ik champagne lust. Heb gezegd ja, maar dat ik dat graag voor haar schenk. Wel lastig die sociale context met drank, het moet erbij horen voor de gezelligheid weet ik, maar ik koop druivensap, lijkt op wijn en valt minder op dat ik wat anders drink. Weet ook niet goed hoe hiermee om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan,

gewoon zeggen dat je niet drinkt?
Het overkomt mij ook wel, laatst was ik lunchen met een vriendin,
die wilde dat we er gezellig een wijntje bijnamen.
Zij weet dat ik niet wil drinken dus ik heb gewoon gezegd
dat dat voor mij niet zo'n goed idee was.
Geen vragen niets, het werd gewoon geaccepteerd,
zij een wijnje, ik een jus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgend allen. Fris dagje aan de haven. Lijkt tot hiertoe erg rustig, mag ook wel eens na de laatste werkwachten, pfff.

Zakdoekje hebben tina ? Hoop dat het bij een verkoudheidje blijft ;)
Niwi, wat een getallen zeg, chapeau rekel. Wou dat ik jouw ingesteldheid had, maar wat niet is kan altijd nog komen hé ;)

Koffietje iemand ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffietje? BAH! :)

Goedemorgen :present:
Pas wakker :huh: en komt niet goed uit want ik moet nog naar hier en naar daar en naar ginder.

ah Janneman Robinson :) dat gevoel ken ik. Gewoon doen zoals tina zegt en misschien maakt ze er niets van. Ik vind het lastig dat ik altijd de neiging heb om mezelf te verantwoorden voor het niet drinken. Zeker omdat ze het niet gewoon zijn van me. Lastig gevoel..Geraak ook meer en meer gefixeerd op wanneer en hoe ik het dan aanpak. Behoorlijk stom van mezelf vind ik. Ik moet enkel verantwoording afleggen tov mezelf niet aan een ander.

*van is aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Albertina en Fleur. Ik drink gewoon niet!

Ik heb het moeilijk gehad de afgelopen weken, met de relatie beeindiging, gezondheid, en veel meer.
Ik heb hier gelezen en geleerd dat het niet bij eentje blijft en wat ik dan weggooi na 70 dagen is
zelfrespect en discipline en vertrouwen en kracht. Dus we doen het niet!!!!!!
Balen toch die situaties.

Ook bij zakendiner vraagt men verrast, 'u geen wijntje meneer ?????' Neeeeeee. SAPPIE!

Wel steeds meer trek weer laatste dagen en ontdek dat daar het alleen voelen en dagelijkse problemen achter zitten, zoals Bolletje al aangaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DingdongreteketetekeYIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Goedemorgen deze morgen. Ik heb lekker geslapen, ben zo druk als een potje met peren en ga zo maar es ff fietsen met de hond. Ff de kop in de wind. Het is nog droog, regen is onderweg. Vette pecht maar dat deert me lekker niet, ik ben een snelle piet en kan rijmen en dichten zonder me hemp op te lichten.

Oooh wat is ze leuk
Fran is een dikke viespeuk.

Tralalalalala,
gagagagaga.

Pffffffff, ben ook al weer een beetje moe, kan dat nou????

Retekeketeterttetekekereteteeteekeketeretteeeeeeeeeeeeet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...