niwi Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 de zorgen voor morgen komen een dag te vroeg, Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goedemiddag lieve mensen en heel hartelijk dank voor jullie sterkte. De begrafenis was mooi en sereen. Ik hoop nu maar dat mijn maat zich stilletjes kan aanpassen aan de nieuwe situatie. Na de dienst ging iedereen op café, maar ik heb vriendelijk bedankt. Mijn hoofd stond (en staat) er niet naar.Lekker bloednuchter nu thuis en ga wat klusjes hier uitvoeren. Broodje eten in de tuin is eerste klus Vanavond wel afspraakje met lieve vriendin, en daar zal ik even op mijn tellen moeten passen.De niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Borrie, je weet wel, ook voor op dat andere draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik ben dus ffkes weg met mn broodje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 sorry niwi,Ik vind dat je daar een dag van te voren je er best op mag voorbereiden op zo'n gesprek. Op een constructieve manier dan.Wat is er misgegaan? Dronken op je werk, niet komen opdagen, werk niet goed gedaan?En hoe ga je dat oplossen? Zo veel mogelijk eerlijk blijven. Hoewel vertellen dat je alcoholist bent in dit soort situaties heel lastig kan zijn. Ik hoef hier geen antwoorden hoor. Als je het voor jezelf maar helder hebt wat je kwijt wil in het gesprek. Probeer het naar je toe te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 ik snap je wel, Jaap....maar het heeft geen zin om je een dag op voorhand al zorgente gaan maken voor dingen die eventueel toch niet gaan gebeuren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Isaaaaaaaaaa:sun:Succes morgen, hopelijk valt het mee, want geleerd heb je er alvan zo te lezen...Rustig aan Will vandaagden niwi seZo ik plofte ff binnen en zo ook weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeOoooh Bol..Verdikkeme, dat is niet wat ik wil.Ik wil dat niet..Je zo afhankelijk opstellen..Lieverd dat geld voor mij hé? Jij voelt het hoogstwaarschijnlijk heel anders. Jouw behoeften liggen ook heel ergens anders dan die van mij. En je kunt je los vechten van een afhankelijkheid. Zijn we daar niet allemaal mee bezig? Te groeien naar onafhankelijk zijn. Maar groeipijnen kunnen verdomd veel pijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Zorgen heplen inderdaad niet. Isa, als je weet wat je wilt zeggen, desnoods schrijf je het voor jezelf op, helpt het misschien om het nu los te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Willbillie een hele stevige knuffel voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk vind het veel te warm om wat te doen hoor. Pffff.. te warm??'t is hier niets warm...wel lekker, maar niet warm.'k heb 3 wassen hangen...dat is wel weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Isa.... gewoon zoals je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 ja gewoon zoals je bent....de rest werk je aan buiten werk tijd( zou ik denken bij mezelf)Bor... heb net even gekeken op de thermometer...het is op mijn balkon ( zon er vol op nu, alhoewel er nu een dikke wolk hangt) 21 graadjes maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 go for it Isa....ja das te warm Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 even voor de peoples hier....ik ga niet veel op discussies in, omdat dat voor mij een trigger is.ik word er ( even makkelijk gezegd) depri van.sorry....mijn excuus als ik soms zomaar met wat anders binnen kom vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik denk wat ik zou doen Isje is inderdaad mezelf zijn, maar ook een beetje een afwachtende houding nemen.Ik zou me verontschuldigen als ze ergens over beginnen, en zeggen dat ik best tegen het gesprek opgezien heb.Als ze je een beetje kennen dan zien ze ook dat als je je niet echt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Hoe is het met je hond Lenie? Zijn je zorgen al weer wat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Bolletje...het gaat weer als vanouds hoor...en om nog even op je vraag terug te komen...het was die grote..m'n reu.hij word in augustus 8Borretje.... ik lees het wel, maar kan niet met een gepast antwoord komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 dat doe ik dus ook...kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 even een tranentrekker ( voor mij, want zo voel ik me nu)ben er even mee weg.... duik de keuken in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Lenie ik vroeg dat omdat mijn vorige hondje een chihuahuateefje, altijd aanvallen kreeg vlak voordat ze loops erd. Dan kreeg ze het wel twee keer per dag, zodoende. Maar als alles weer goed is vind ik het weer ontzettend fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Voor als je weer terug bent,heel veel sterkte de komende tijd bor!!!Maar zo te zien sla je je er wel doorheen (zonder te drinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 jawel...( halve) eten is klaar....wachten op het kind nu dan kunnen de oven-patatjes erinBol...Jake is al bijna 8...ik kan dit soort dingen gaan verwachten op deze leeftijd met dit ras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Lieve Bor,Veel sterkte met alle ellende. Het wordt je niet gemakkelijk gemaakt. :heart:@ Jopie: van harte gefeliciteerd. Ga een goed jaar tegemoet!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden