Spring naar bijdragen

Maandag 30 mei 2011

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag lieve mensen en heel hartelijk dank voor jullie sterkte. De begrafenis was mooi en sereen. Ik hoop nu maar dat mijn maat zich stilletjes kan aanpassen aan de nieuwe situatie. Na de dienst ging iedereen op café, maar ik heb vriendelijk bedankt. Mijn hoofd stond (en staat) er niet naar.
Lekker bloednuchter nu thuis en ga wat klusjes hier uitvoeren. Broodje eten in de tuin is eerste klus ;)
Vanavond wel afspraakje met lieve vriendin, en daar zal ik even op mijn tellen moeten passen.

De niwi se :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry niwi,

Ik vind dat je daar een dag van te voren je er best op mag voorbereiden op zo'n gesprek. Op een constructieve manier dan.

Wat is er misgegaan? Dronken op je werk, niet komen opdagen, werk niet goed gedaan?

En hoe ga je dat oplossen? Zo veel mogelijk eerlijk blijven. Hoewel vertellen dat je alcoholist bent in dit soort situaties heel lastig kan zijn.

Ik hoef hier geen antwoorden hoor. Als je het voor jezelf maar helder hebt wat je kwijt wil in het gesprek. Probeer het naar je toe te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: borretje
Ooooh Bol..:(

Verdikkeme, dat is niet wat ik wil.

Ik wil dat niet..

Je zo afhankelijk opstellen..

Lieverd dat geld voor mij hé? Jij voelt het hoogstwaarschijnlijk heel anders. Jouw behoeften liggen ook heel ergens anders dan die van mij.
En je kunt je los vechten van een afhankelijkheid. Zijn we daar niet allemaal mee bezig? Te groeien naar onafhankelijk zijn. Maar groeipijnen kunnen verdomd veel pijn doen.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja gewoon zoals je bent....de rest werk je aan buiten werk tijd
( zou ik denken bij mezelf)

Bor... heb net even gekeken op de thermometer...het is op mijn balkon ( zon er vol op nu, alhoewel er nu een dikke wolk hangt)
21 graadjes maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even voor de peoples hier....
ik ga niet veel op discussies in, omdat dat voor mij een trigger is.
ik word er ( even makkelijk gezegd) depri van.
sorry....mijn excuus als ik soms zomaar met wat anders binnen kom vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wat ik zou doen Isje is inderdaad mezelf zijn, maar ook een beetje een afwachtende houding nemen.
Ik zou me verontschuldigen als ze ergens over beginnen, en zeggen dat ik best tegen het gesprek opgezien heb.
Als ze je een beetje kennen dan zien ze ook dat als je je niet echt bent.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...