bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Goeie morgen Jop.Nee een placebo niet. Ik heb jarenlang ervaring gehad met Refu en drinken. als het een placebo geweest zou zijn, dan had ik dat gemerkt. Het is de koppeling Refu-acohol die mijn hersenen maken.Bij mij is het juist de jarenlange ervaring van het negatieve dat Refu met zich mee brengt als je drinkt.Het ziek zijn wat je dan hebt, dus ik koppel aclohol nu vast aan die neg. ervaring.het heeft wel lang geduurd maar uiteindelijk is het me tot nu toe nog gelukt.Ook het zien wat alcohol in ieder geval bij Jos teweeg heeft gebracht, heeft mij doen besluiten om te stoppen.Ikzelf kan niet zien wat het bij mijzelf heeft gedaan omdat ik er altijd van uit ben gegaan cdat het bij mij niet zo'n vaart zou lopen maar kijken naar andere alci's is voor mij heel goed geweest.Aanpassing.Als ik nu niet zou weten dat het een placebo zou zijn, dan denk ik dat ik het vol zou blijven houden.Er is geen lichamelijke reactie als je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hey lieve mensen, het is helmaal mis met mij. Ik zit weer op mijn oude gebruik. Een fles vodka per dag. Ik heb mij ziek gemeld van werk. Ik denk erover om er een einde aan te maken. Er is niks meer leuk aan. Ik ga het vast niet doen. Ik drink nog een paar bier en dan gaat het vast wel weer. Het ging tijden lang goed en nu is het mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ja dat moet je vooral doen Denker, een paar biertjes pakken. DAT IS JUIST DE REDE WAAROM JE ER EEN EINDE AAN WIL MAKEN LUMMEL Kom op zeg, pak jezelf bij je lurven en doe er iets aan. Hier zeggen dat je er een eind aan wilt maken en vervolgens schrijven dat je er weer een paar pakt, DAAR KUNNEN WIJ NIETS MEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa, sterkte voor strak:present:Houtje, niet omvallen buiten;) Ja, lastig hè van die kinderen die vanalles kwijtraken:o Hier zijn ze altijd hun fietssleuteltjes kwijt, ook zo handig! En dan kan je wel reservesleuteltjes hebben, maar die eten ze ook op....Bolletje, Ingri, Jopie (had je trouwens een leuke verjaardag?), Borretje en alle latere inloggers nog een plezierige dag. Ik ga mijn kinderen van school halen voor een boterhammetje.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik zie het niet meer zitten, ik ben vier dagen lam geweest. Ze gaan nu van mijn werk ook hulp zoeken. Ik ben zo verdomd verdrietig. ik huil constant. ik zie geen uitweg. Ik heb mijn moeder en zusje, het enige wat mij er van weerhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Oeps, heb ik over Denker heengelezen:( En dat is nogal een heftig stukje ook...Denker:Kom op! Bier is geen oplossing dat weet je zelf ook wel! Drank heeft je juist gebracht waar je nu bent: in de shit! Gooi dat bier weg! Nu! Kom op! Pak jezelf bij de kladden, je kunt het best! Er is genoeg om voor te leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoezo gaan ze vanuit je werk hulp zoeken Denker? Bedoel je dat ze daar weten van je drankgebruik en een hulpverlener voor je gaan zoeken? Wel fijn dat ze actief meedenken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Het spijt mezo erg, maar ik moet drinken om mij zelf te verdoven. Ik ben echt bang om mezelf wat aan te doen. Ik zit rockbottum. Het spijt me zo erg, het ging tijdenlang goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Je hoeft je voor ons niet te spijten. Ik vind het vooral jammer voor jou! Kun je je huisarts niet vragen om hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker ik moet nu echt weg om mijn kinderen op te halen van school. Als je bang bent om jezelf iets aan te doen bel dan alsjeblieft NU je huisarts of de huisartsenpost!Ik ben over 45 minuten terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Nee ik ga het zelf weer proberen. Ik zit ook bij VNN mischien moeten ze mij opnemen. Ik ben zo verdrietig. Ik huil contstant. Die klote alcohol lokt een depressie bij me uit. En toch ga ik door met drinknen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker ik heb het gevoel dat je nu zwelgt in zelfmedelijden. Ik schreef gisteren nog dat zelfmedelijden niet verkeert is, maar jij verzuipt erin en dat is niet goed.Logisch dat je je moeder en zus noemt en niet jezelf. Je vind jezelf nu een nietsnut, een grote loser, en dat komt omdat je weer aan het zuipen bent gegaan nergens anders door.Jij bent daar zelf verantwoordelijk voor, en jij zelf kan dat weer stoppen niemand anders. En als motief je moeder en zus noemen houd op den duur niet stand, je zakt hoe langer hoe dieper weg in de shit.Wat zou je nu zelf kunnen doen waardoor je er weer bovenop komt? Want dat moet je n.l. zelf doen, jij moet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Dank jullie wel. Ik ga VNN bellen. Maar ik kan nu niet stoppen. Ik kan niet die ellende voelen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik heb net VNN gebeld. mijn contactpersoon is er vandaag niet. Ik moet morgen weer bellen. Ik voel me zo slecht nu. Net alsof is alle moeite voor niks geweest. En ik heb inderdaad mijn probleem verteld op het werk. Ze hebben veel begrip en willen helpen. Ik schaam mij zo verdomde diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker,Stop nu en vraag onmiddelijk hulp. Zo wil je niet eindigen, want dan had je niet op het forum geschreven.Jij hebt duidelijk veel meer hulp nodig dan hier op het forum gegeven kan worden.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker,Zeg maar bij VNN dat het een crisissituatie is en schamen helpt niks.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Lieve Ingri, waar ga ik naar toe? Ik moet het zelf doen. Van de drank afkomen moet lukken, ik drink nog maar vier dagen. Maar ik voel me zo verdrietig. Daar moet ik over heen, dus ik drink vandaag. Ik wil en kan niet voelen. Ik ga nu uitloggen en hoop dat ik sterk weer terug kom. Ik voelde mij zo goed de laatse tijd en nu is alles mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker vraag om de crisisdienst. Een vriendin van mij kon ook maar niet haar hulpverlener te pakken krijgen totdat haar moeder ging dreigen. Toen kwamen ze wel! Je moet echt doordrammen. Je hebt hulp nodig en niet morgen maar NU:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Goedemiddag,Hoi Isa, wlkom terug vrouwtje.Goed dat je je hier weer hebt aangemeld.Denker,ik wens je erg vel sterkte, ben het met de anderen eens,bel het crisisnummer en zeg dat je het niet meer aankan.Dat je niet kunt stoppen met drinken en dat je daardoor erg bang wordt.Vraag expliciet om een opname of in elk geval dat je iemand kan zien vandaag.Dat moet lukken in jouw situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa,je hebt er goed aan gedaan.Wat het gesprek op je werk betreft,ik vind je een bikkel dat je het aangaat!Niet teveel het achterste van je tong laten zien,jezelf een klein beetje in bescherming nemen,dat mag best.Ik zal voor je duimen op een goede afloop.Als je daarvoor steeds goed hebt gefunctioneerdheb je nog best een kans te mogen blijven.@letter vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Lieve Bor, je nummer is niet aangekomen. Ik weet dat jij het ook behoorlijk moeilijk hebt gehad en nu nog steeds misschien. Hulpverleing is slecht inderdaad. "neem even een warme douche" zeggen ze. Ik heb nu drie bier gehad en het gaat al weer wat beter. Ik wil me niet zo verdrietrig voelen. Morgen kick ik af. Jij kon het ook dus ik ook. Dank voor jullie begrip. En nu log ik uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 denker kop op he. en je hebt belooft om morgen af te kicken. daar kom je niet onderuit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Denker, als je hier nog schrijft, is dat een goed teken.Wat jij nu hebt noemden wij vroeger "drankjank" je vindt er niets meer aan........door de drank.Bel met IEMAND, bv. Sensoor kan iemand even googelen?Anders even naar www.113online.nl bij dreigende zelfmoord, zelfmoordgedachten enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Welke regio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 113online is landelijk Tina,je kunt ook met ze chatten,bellen, mailen enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden