Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Monsieur Soothe,Un petit peu comme cie, comme ca.Mais alla.Pour demain: bon courage!A bientot et bonne nuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik ben regelmatig ambetant.Gedeelde smart is...Geef haar een vituele zoen van mij, dat helpt in veel gevallen.Fran Hoi Mupke. In één stuk ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Bon courage!!!!Bonne nuit Primula.Je hoort nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: SootheIk ben regelmatig ambetant.Ook last van het ongesteld worden? Welkom terug btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Leuk geprobeerd JopieIk ken ze ook nietJe hoort nog..Eventueel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Opslomen voor Bammetje.Slaap wel, fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik ken ze wel, helaas. Die drank-doden. Al drie het afgelopen jaar.Wat valt er anders nog te proberen Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Laat je niet misleiden Bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Trust Jopie.Take care allen. Jij ook Famke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat lul je dan?Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoi Fleurtje,Voel nog niets maar wie weet.Een groet toyoutoo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: SootheHoi Fleurtje, Voel nog niets maar wie weet. Een groet toyoutoo. Laat het me weten...kan ik je verkopen...welkom 1 miljoen euro Ga ook richting bed. Morgen laatste dag werken en slingers voor Fleur (ja ja ik aas op slingers )Fijne avond nog iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Just life... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik denk de laatste tijd wel eensErkennen allen de schoonheid van het schoneDan ook het lelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hallo, goedenavond,Soothe, je klinkt alsof je een goede vakantie hebt gehad. Fijn zeg,Ik heb er vandaag ook een gepland, eind juni, limburg, dicht bij huis, maar ver genoeg. Heb er al zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Op de fiets toch wel he Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Heb verder geen zinvolle bijdrage aan dezezwaar te lezen D&D-draad, werd er een beetje moedeloos van.welterusten dus maaren slaap lekkermorgen nieuwe dagmet nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Dank jaap.Limburg is mooi hoor, daar is Anna geboren.Ben er vaak geweest.Je zult je zeker niet vervelen.Nog droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hé mensen,Alles prima hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ja ja op de fiets, met tent enzo.En nog steeds droog, dat gaat nog heel aardig. Wel even doorbijten soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Toppie Jaap.U bent een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 He Gunn,Vandaag een goed besluit genomen lees ik in je onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Het weekje droog doorstaan.Was er ook niet echt bang voor.Wel de eerste keer in het buitenland zonder drank.We hadden geen triggers en geen trekmomenten.Wat hadden we dan wel?We zitten in een volgepakt visrestaurant.Iedereen, letterlijk iedereen dronk, Alcohol wel te verstaan!Een tafel met vijf, enigzins aangeschoten Engelsen naast ons.Eerst werkten ze een dozijn oesters weg, om vervolgens op mosselenmet friet over te gaan. Goed om je hart uit je lijf te kotsen, met die drank erbij.Oh ja, wat hadden wij dan?Omdat iedereen dronk en wij aan de gingerale zaten,voelden we ons een soort clown's. Beetje Minnie and Mickey mouse.Beetje out of place.Of je van een andere planeet komt.Wel lekker met wijn bereid onze mosselen.Jammie.Buiten lachten we het weg.En waren een beetje trots, jazeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 @Jaap,Ja ja, 't is officieel. 'k was gister bij m'n huisarts en die had een hele duid'lijke boodschap. M'n lever is vergroot (steekt 3 cm onder m'n ribben uit) en de bloedwaarden waren véél te hoog! Zijn advies: Stoppen... subiet, stante pede, met onmiddelijke ingang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Mooi SootheHoe het leestik ken hetGenieten!Doe ik nu ook hoorMaar ik zie je!/Jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden