fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: lidiaAls je mij bij wie is wie gelezen hebt, weetje dat ik hier al lang meelees, niet tot ieders vreugde geloof ik.Maar weet je ook waarom? Dat je zo lang al meelas is niet eens zo ongemakkelijk hoor. Het is het zelf telkens aanhalen wat een vreemd gevoel geeft. Vooral als je dan nog redelijk gedetailleerd over iemand spreekt. Voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ff mee weg.Vingers gekruist voor Isa.En knaller tegen de poep voor wijfie en desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: isaStop maar met duimen... geen baan meer! Nou.. :oOp welke nitwit moet ik slaan? Hoe is het gesprek dan verlopen Isa? Zeiden ze gewoon..hups bats buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat kortzichtig zeg! Er zijn geen garanties in het leven enkel de dood. Give a man a break Dat is serieus 'je weet wel'..Het is toch niet zo dat ze niet op je bouwen konden in het verleden? Nou ja...pffffffff..even bekijken had toch gemogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Wijfie gaat het weer niet zo lekker? Ja ik weet hoe moeilijk het is als je je man weg ziet glijden, geestelijk of lichamelijk.Ik geloof dat ik wel eens gevraagd heb of je al weet dat de thuiszorg heel veel voor je kan doen hé? probeer ze eens in te schakelen meid, wie weet kunnen ze zo'n hoop voor je betekenen. Al is het maar een dagje dat hij ergens naar toe kan gaan zodat jij wat rust hebt. Als dit zo door gaat is het zo moeilijk om vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa meid wat vreslijk voor je. Hoelang heb je daar gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Soit doet er eigenlijk ook niet toe..gebeurd is gebeurd..Je zit vast nog in shockmodus.Vind het echt superrot voor je! Maar misschien maakt het een opening voor nog iets beters in je leven? Klinkt cliché maar you never know..Eerst maar ff bekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Jeeeeeeeeeeeeeetje Isa,Het klinkt onbeleefd, en je hoeft ook geen antwoord te geven maar iederéén is toch wel eens niet helemaal fit op zijn werk te zijn?Wat vreselijk voor je.Toch......geen reden het bijltje erbij neer te gooien, maar dat weet je zelf ook wel.Lidia, quote: Ik weet dat maar het is een openbaar forum en ik ben zeker de enige niet. Andere mensen met alcoholproblemen kunnen er veel van leren en het heeft mij tot de beslissing gebracht (voorlopig) niet te drinken. Dan heeft het toch aan zijn functie voldaan (het forum)? Je wilt niet weten hoeveel mensen er meelezen, die niet ingelogd zijn.....om diverse redenen. Grappig dat je dat nog weet van vorig jaar van mijn nek. Ik ben nu door dezelfde chirurg geholpen, zelfde ziekenhuis, alleen een andere plek in mijn rug. Ik ben 18 mei geopereerd, en lig nu mijn 6 weken plat liggen vol te maken. Nog 4 te gaan, 2 achter de rug. Ik heb hele zware artrose en overal zitten wilde bot-aangroei-dingen die mijn zenuwen naar armen en benen (kunnen) afklemmen. Dit geeft neuropathische pijn, en dat is de ergste pijn. Ik ben expert in pijn inmiddels, vandaar mijn (misschien) arrogantie hierin.Wijffie,Ik zat eens te kijken wanneer ik voor het laatst iets van jou zag, maar da's lang geleden.Kom, dit is een plek voor iedereen. Ik ga eens terugzoeken wat je het laatst schreef. Ik weet wel nog waar wij het samen het laatst over hadden. Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: isaho wacht ff.... voor we allemaal mensen de schuld gaan geven, had nieuwe baan dus zat nog in mijn proeftijd! Ik geef niemand de schuld hoor Ik vind het nog steeds kortzichting Ben er weer ff mee weg. Ditjes en datjes doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 HoutjeIk heb er geen woorden voor hoe je dit ondergaat, zo dapper en je houdt de moed erin. Ik zou gillend gek worden, kan niet eens stil zitten, laat staan liggen.En dan ook nog oog en raad voor anderen hebben.Heb je wel hulp nu, want dat wordt ook steeds meer afgeknepen.Gelukkig heb je dezelfde chirurg, die heeft toen toch een huzarenstukje verricht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa,Ja shockmodus, maar anderzijds in één keer je vertrouwen in iemand opzeggen is wel heftig hoor.Je hebt toch niemand vermoord of zo?Ik vind het supperrot voor je, nou meis, je hebt me mail en me foon, dus leef je uit zou ik zeggen.Wijffie,Vertel me even hoe het met je zoon is en zijn kattenkolonie en zijn vriendin en hoe je dat hebt aangepakt, dat was toen nogal een punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Lidia,Hulp krijgen is een draaaaaaaamaaaaaaaa .Ik heb vorig jaar 6 uur hulp per week gehad, van meestal iedere keer iemand anders.Eén grietje presteerde het om met de stofzuiger (je weet wel, zo'n ding met een stekker, een slang, een buis en nog wat dingen) naar boven te komen en te vragen hoe dat ding werkte.Bovendien betaalde ik me blauw aan eigen bijdrages.Je gaat bovendien op een wachtlijst, en tegen de tijd dat je denkt; ik ga eens lekker mijn dakpannen in de boenwas zetten, dan hebben ze iemand voor je.Ik mag deze keer nu in de tweede week 5 x 5 minuten zitten, en 3 x 10 minuten staan of lopen per 24 uur. En nee, ik kan ook niet stilzitten of liggen, zie je het voor je? De zenuw van mijn rechterbeen is weer vrijgemaakt, maar heeft dat nog niet door, dus geeft nog dezelfde pijnsignalen af.Ik heb al mijn hulp nu privé geregeld, en dat bevalt me uitstekend.Mijn vaste hulp komt extra, en af en toe vouw ik een mandje was snel (binnen 5 minuten) in bed. De overbuurvrouw kookt al 2 weken elke avond voor me en doet alle boodschappen.En er zijn nog wat buren voor losse klusjes zeg maar.Wijffie,Wat jij wel zou kunnen aanvragen is "hulp om de mantelzorger te helpen" zodat die ook eens een vrije dag heeft, al is het maar een halve dag, is toch ook heerlijk?Tja, en dat het leven van je familie doorgaat en ze naar jou niet omkijken, is erg hard, maar voor hen gaat het leven gewoon door, en als je de invulling van JOUW leven moet laten afhangen van de manier waarop zij met jou omgaan,..... dat helpt niet.Trek je eigen plan!Probeer een dag of halve dag iemand te regelen, zodat jij ook iets leuks kan doen.Sorry dat ik weer zo lang van stof ben, maar kom helemaal thuis met al die mensen die ik al jaren ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Of Wijffie,Een dagbesteding misschien waar je man één dag per week heen kan gaan? (daar heeft hij natuurlijk geen zin in maar zoek alles goed uit, regel het en houd dan je poot stijf (zeg maar).En vergis ik me, of deed je vroeger wel eens iets met je zus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 HoutjeVan strijken komt zeker niet nu?Heb je gehoord dat ze het PGB zo goed als weg willen bezuinigen?Denk daar nog maar niet aan.Ik moet gaan, na de vergadering mss nog even kijken hoe het met iedereen gaat.Prettige avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Nee, ik strijk al twee jaar niet meer.Mijn eigen was jas ik ook zo maar een beetje platgedrukt de kasten in.Alleen echte mooie blouses en overhemden worden nog gestreken door de hulp.Een PGB kun je nu wel vergeten ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa, wat rot voor je. kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Kwam even inloggen om te lezen hoe het met je gesprek gegaan was, maar dit had ik niet verwacht:o Zat je nog in je proeftijd? Anders mag dat toch niet zonder waarschuwing vooraf?Maar goed, je doet er niks aan. Niet meer drinken dat is het enige.Sterkte Isa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Tja, blijft balen Isa...Leef met je mee, al koop je daar niet veel voor...Hoop dat je snel een leuke baan vindt, een nòg leukere. Dan lach je er later om. Maak er een nieuwe start van nu: alcoholvrij èn een nieuwe baan, een mooi streven:present:Dat gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Wijffie:Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan: ondersteuning mantelzorg. Dan ging ik bij iemand die bv. dementerende was en niet alleen thuis kon blijven "oppassen" zodat de partner naar zijn klaverjasavondje kon. Dat vrijwilligerswerk was een onderdeel van de thuiszorg en het kost je niets! Misschien kom je daar ook voor in aanmerking en kun je wel weer eens gaan zwemmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Isa, jij mag van mij wel even vloeken. Balen man.Tja, je staat in feite machteloos nu. Je hebt gedaan wat je kon, na wat er was gebeurd. Daar hoef je jezelf in ieder geval geen verwijten over te maken. Hoop dat je snel weer iets nieuws vindt en dat dit gebeuren naar de achtergrond verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik ga een hapje eten koken hier:) Misschien tot later en anders tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik ga mij ook eens over het avondeten ontfermen. Moet nog bedenken wat. Eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ja Wijfie en dat wordt alleen maar erger. En daarom is het zo ontzettend belangrijk dat je nu een beetje aan jezelf gaat denken. Jij krijgt het dadelijk erg moeilijk als je er alleen voor blijft staan.En natuurlijk is er verzet, maar misschien vind hij het dadelijk wel leuk als dingen eenmaal veranderd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Dees hoe is het nu met jou? Gaat het al weer een beetje beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Boll@Ik heb me een beetje bij elkaar geraapt. Moet weer verder he?Dadelijk ga ik naar AA en zal mijn uitglijder gaan bespreken en analiseren. Hoop dat ik het dan nog beter kan afsluiten. Wat het werk betreft is en blijft het balen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden