Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Het 'Gevoel' is weg...Het 'Gevoel' is weg...Het 'Gevoel' is weg...'k voel me g'lijk Christus aan dat martelwerktuig toen hij zei: Eli, Eli, Lama Sabachtani!Cutis Anserina, waar zijt gij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Gunn beste kerel, heb je het gevoel dat God jou verlaten heeft, omdat je nu door een hel gaat?Kom lieverd je bent niet alleen. Hé bah ik voel me verdrietig worden. Je bent echt niet alleen. Blijf vanavond hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Gunn schrijf a.u.b. even wat. ik ben best bezorgt nu. Ik heb het gevoel dat je nu erg moeilijk zit, blijf er niet alleen mee zitten, dat is niet goed.Maak een beetje contact met ons zodat je je niet zo eenzaam voelt. Geef aan wat je nu het liefst zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 'k ben er nog, 'k ben er nog! @borretje@bolletjeJe ziet ook meteen hoe verslavingsgevoelig eens Godvrezende mensen zijn. Dat 'gemis', die 'leegte'! Hoe moet 'k dat nu weer opvullen?Wie zich door de keiharde realiteit weet te klauwen zonder drank, drugs en/of religie/spiritualiteit is óf heel dom óf steekt z'n kop in 't zand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Zegt iemand die haar kop zeker niet (meer) in het zand steekt.Gunn, sterkte vriend, heb vertrouwen en hou vol, je hebt geen keus.Goedenavond trouwens,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hey. lieve Har. en Jopie:sun:Gunn, heb je nu echt het gevoel dat je door God en iedereen verlaten bent?Kijk, met stoppen met alcohol aleen, ben je er niet. Ik schreef vanmiddag nog naar iemand dat je, als je stop, je heel veel tijd over gaat houden, zeker als je niet werkt.maar gun jezelf de tijd. En tuurlijk het gevoel van eenzaamheid kan ontzettend veel pijn doen. Alleen zijn is niet erg, daar kiezen mensen vaak voor maar eenzaamheid niet.Maar wat zou je nu op dit moment het liefst willen dan?Wil je graag tussen mensen zitten nu? Wil je een partner hebben? Wil je op vakantie? Heel hard huilen, boos worden. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Lang zal je levernu op Ned. 3schrikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 @bolletje,Dat is 't 'm nu! 'k wil vooral niets! 'k wil geen mensen om me heen, 'k wil m'n vrienden niet zien, m'n familie zelfs niet. ('k heb m'n broer in geen jaar gezien, en we wonen in dezelfde stad!) 'k wil geen partner, geen gezin, geen kinderen. En nee, 'k wil niet op vakantie!'k heb nergens aardigheid meer in. Zelfs voedsel smaakt me niet meer. He jakkes, 'k klink als een klein kind die in z'n 'Nee, 'k wil niet' fase zit.Ach, dit waait wel over. (hoop 'k)Gun me even m'n crisis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Zo te horen zit je in een fikse dip nu. Dat gebeurd vaker als je stopt of minder met de alcohol.Daar moet je doorheen. Hoelang dat duurt is bij iedereen verschillend.Ik voel een beetje kwaadheid achter jou berichtjes maar daar kan ik naast zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnWie zich door de keiharde realiteit weet te klauwen zonder drank, drugs en/of religie/spiritualiteit is óf heel dom óf steekt z'n kop in 't zand! Ik ben voor zover ik weet niet dom en lust al zeker geen zand . En toch gaat het leven me nog redelijk goed af. Het is maar wat je zien wil, toch?*Ha zeg ik eerst dat ik wel dom ben zeg..hoe dom kan je zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Jopie, geniet er van, ben wel een heel ietsepietsie jaloers.Maar ik mag nu naar mijn plantje, kan ik over de Maas uitkijken...hoewel geloof niet dat de baas dat bedoelt Fijne avond allen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiefleur, pas op: woordje 'niet' vergeten of ben je misschien toch dom? beetje wel, want je hapt en das nie slim slimmerik beest al buiten? Hey noem jij mij dom struisvogel? Jep buiten op de hoop gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ff op de bank..dochter wil achter de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Vertrek Dinah? Naar het buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Het lijkt wel de tv gids hier.Jane, dank voor de tip van Lang zal je lever. Groot probleem dat zoma zuipen van de jeugd. Maar nu switch ik naar Ik vertrek. Dank Dinah voor de tip. Eën van mijn favoriete programma's en ik was al van plan te gaan kijken, maar was het bijna vergeten. Begint wat vroeger dan normaal ook toch? . Bol, het gaat over gezinnen die hier alles achterlaten en in het buitenland een bedrijf beginnen. Meestal een hotel of B&B. Erg leuk. Ned. 1.tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Tjongejonge, mijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is.Ik had de dvd recorder er al voor geprogrammeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 GunnBijdragen: 347Aangemeld: 25-06-2009'k ben er nog, 'k ben er nog!Je ziet ook meteen hoe verslavingsgevoelig eens Godvrezende mensen zijn.Dat 'gemis', die 'leegte'! Hoe moet 'k dat nu weer opvullen?Wie zich door de keiharde realiteit weet te klauwen zonder drank, drugs en/of religie/spiritualiteit is óf heel dom óf steekt z'n kop in 't zand!Kies dan mss voor religie gunn.Heb het idee dat je zo bent opgevoed maar er ook in teleurgesteld bent.Nu voel je je alleengelaten, door iedereen in de steekgelaten en wil je niets meer.Ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten (of nog)Op het diepste punt in mijn leven (zat toen in een zware depressie, zag ik niemand van de kerk meer,familie en "vrienden" wisten er niet mee om te gaan.Met alle gevolgen van dien.Ben toen meer gaan drinken en heeft tien jaar geduurd.Nu zie ik wat het me gekost heeft.Je zal niet meer terug krijgen wat je hadmaar wel een nieuwe toekomst krijgen,en die heb je zelf in de hand.Belangrijkste is eerst stoppen met drinkenhoe moeilijk het ook is.Trek overal aan de alarmbellen ga naar je huisartsmaar ZOEK HULP!!!!Zelf heb ik al 7 mnd geen contact meer met familie,behalve 1 broer en schoonzus.Ben vanmorgen weer eens naar de kerk geweest,doe ik de laatste maanden vaker.Nu echter op mijn eigen manier.Geeft mij veel rust en ik heb er veel aan.Wat jouw betreft gunn weet ik alleen dat je hulp nodig hebt,en wel zo snel mogelijk,maar je zult er zelf voor moeten kiezenhebt het echt zelf in de hand.Ga er alsjeblieft voor man, het leven is te kortom zo door te gaan.Heel veel sterkte komende tijd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik ga afsluiten.Welterusten alvast en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 slaap lekker Max.Ik vond juw stuk hierboven wel mooi. Dat je toch een soort rust vind in religie.We zijn met zn allen vaak veel te jachtig denk ik wel eens. Krijgen constant informatie over ons uitgestort.Ik heb nu een cabaretier op tv. die had het daar ook over. We zijn verslaafd aan nieuws en er moet steeds meer en meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Er is geen bal op de tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeEr is geen bal op de tv En nu kom je ons even gezelschap houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 @Max72,Weer terugkeren naar God? Dan beantwoord 'k precies aan de werkwijze/dynamiek van religie. God was aanvank'lijk alles voor me. 'k bad heel veel en voor ied're g'legenheid. Als 'k opstond, vóór 't eten, vóór een overhoring, vóór 't slapengaan, etc. 'k was ervan overtuigt dat 'k zonder God niets kon klaarspelen. En toen kwam de ontgoocheling en het rebelse karakter in me boven. 'k verloochende God en wilde 't op mijn manier doen. Daarin heb 'k gefaald. Nu zit 'k aan de grond. En dan ligt God weer op de loer. Tsja, in loopgraven leert men bidden. Het klassieke verhaal van de 'Verloren Zoon'. 't schaapje dat van de kudde is afgeweken. Maar misschien is 't wel m'n laatste redding. Om te voorkomen gek te worden, zal 'k de waanzin weer moeten omarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Wat een geworstel Gunn.Maar het word beter hoor. Daar heb je nu misschien niet zoveel aan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden