Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Maar ja, welke dan eerstZowie is nr. 1 maar dat duurt heel langWolfje is plassen, poepen en klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Jammer Igor dat het weer niet gelukt is. Ik mis, wat ik vaak wel bij anderen zie, het balen, het rotgevoel als men gedronken heeft. maar het zal er zeker wel zijn.Suus veel plezier vandaag.Moghu Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hebben die kleine herders van die grote oren ??Zowie is intens verliefd en helemaal blij en gelukkig hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Goeie morgen Har. en woman.En Woman het je lekker kunnen pitten tussen je kroost? Wat fijn voor je meid dat je een hond gered hebt van een rotleven. Dat geeft echt heel veel voldoening en het diertje zal je altijd dankbaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Goedemorgen Nog helemaal brak hier..Ohww Josje is met vakantie? Vandaar..nu ik eraan denk..heb het ergens gelezen denk ik..ik denk te veel voor een ochtend.Daar kunnen toch geen kindjes van komen hé woman. Rare combi anders..Zusje&zusje is superschattig! Al zeg ik het zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Btw sportievelingen..ik heb sportschoenen gekocht Nu nog sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 hier de zonal op mijn bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 quote: Originally posted by: slokjehier de zonal op mijn bol. Het wordt bloody hot vandaag! Allez hier dan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Dochter is uit hare nest se..Ik ga maar eens aan het werk..werken..werken..werken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 fleurtje lekker verkoeling zoeken onder een boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Kan vandaag wel met ze naar het park, doe ik Wolfje aan een lang touw.....Hier beginnen ze al met schuren. Fijn weer. NOT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Nee Fleurtje, het zijn dametjes allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 goeiemorgen!goed gegaan vannacht Woman?ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 goeienmorgen allemaal:rose:zo lekker even douche..en dan met dochter naar de stad en lekker ijsje eten bij talamini Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Goedemorgen allemaal,wat een prachtige dag wordt het weer.Ik ga er van genieten.Lekker naar buiten.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 ik ga ook eens in de actiecleanen, boodschappen enzfijne zonnige dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Ja jane, ze is echt zo'n lieverd. Ik had in allebei mn taillzijde een opgerolde hond tegen me aan liggen. Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld. Aan twee kanten een warm dier die je beschermt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Had ik nou begrepen dat het een klein soort herder is Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Eigenlijk, als ik zo naar haar kijk, is ze Wolvin. Geen Wolfje meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Ja daar lijkt ze wel op, Bolletje. Ik zal eens plaatjes kijken bij rassen, want er zit ook duidelijk nog iets anders in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hmmm, niet duidelijk hoor, ze is wel echt een Duitse Herder, Misschien kan het wel dat teefjes zo klein zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Kan het geen Corgi Welsh Cardigan zijn.? Dat lijken net herders maar dan met afgezaagde pootjes. Misschien kun je eens een foto plaatsen. Wie weet, weet een van ons het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hier zijn foto's Bolletje: http://img710.imageshack.us/sl....php?id=dsc01691em.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hahaha neen, ze staat mooi hoog op dr pootjes, fraai geproportioneerd quote: Originally posted by: bolletjeKan het geen Corgi Welsh Cardigan zijn.? Dat lijken net herders maar dan met afgezaagde pootjes. Misschien kun je eens een foto plaatsen. Wie weet, weet een van ons het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden