igor Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 zo'n heerlijk grote dikke aardbeien waterijs en die ga ik nu pakken en dan heerlijk buiten liggen.latersss weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Buiten liggen in de regen? Jij bent me er eentje. Ik zat ook te denken, ik heb wel zin een pizza carbonara. Ik heb zo'n drie dagen niet kunnen eten. Dit is een goed teken. Ik denk dat ik die nu maar ga halen. En kan ik hem niet op, gaat ie vannacht weer in de oven. Eet smakelijk Igor. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 dinahnee het gaat niet...maar probeer het welheb zo jank weekend dat alles tegen zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 borretje ik begrijp jou heel goed hoorvoel me precies hetzelfdehelemaal alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 sterkte meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 borretjedat delen vind ik moeilijk...ben toch bang over te komen als de zielige zeikertwil ook sterk en vrolijk zijn...maar het lukt niet de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 er is niemand zoals jij. nee dat klopt..ben een heel apart moeilijk mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Hey lieve Dinah,Hiewr gaat het er goed, heb vandaag heel m'n terras opgeruimd en schoon gespoeld. Wat is het toch fijn als je grondwater hebt hé?Hoe is het het weekend met jou gegaan. Heb je nog een beetje kunnen genieten? En lekker gewandeld?Sorrie dat ik niet eerder antwoord. Heb vandaag nogal veel telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeHet gaat wel weer Bol. Ik deed het eventjes "verkeerd". Ik mag gewoon trekken hebben, niks mis mee. Maar dat kan ik dan beter zo laten zijn. Ik ging er tegen in, dat is niet goed.. Tenminste, niet bij mij. Knap hoor dat je nu gelijk in de gate hebt wat je moet doen tegen de trek. Chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Hoi allemaal,Pizaatje in de oven.Extra ui erover.AlberRemmo,Gefeliciteerd, met je verjaardag.Ben een beetje bang, dat je dit helemaal niet leest, omdat ik je nog niet gezien hebt vandaag.Hoop, dat het goed met je gaat.Bor,Trek uitzitten,Loslaten,Maar daar was je al achter las ik:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Snoepje: vind jij de mensen die het moeilijkhebben en dat delen, zielige zeikerds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjeborretje dat delen vind ik moeilijk...ben toch bang over te komen als de zielige zeikert wil ook sterk en vrolijk zijn...maar het lukt niet de laatste tijd Wel potverdorrie je bent geen zielige plassert (anders tikt Tactive me op m'n tengels) Wat we nu juist allemaal moeten leren is te durven voelen, dat wat Borrie nu doet, en niet weg drukken door jezelf wijs te maken dat je overkomt als zielig want dat is niet zo.Wat ik van de week al schreef, je mag medelijden hebben met jezelf, en ook medelijden krijgen van anderen dat is niet erg. Als je je maar niet zo gaat gedragen dat je het zaakje gaat manipuleren. Dus het er om doen.maar je bent geen zeikert hoor, je bent iemand die het nu moeilijk heeft en daar mag je zeker aandacht voor vragen. voor jou een grote bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Rapilos, ik heb net een pizza carbonara helemaal opgegeten. Eindelijk blijft het er weer in. Eet smakelijk. Ik ga nu weer, ik ga een boek lezen op bed. Neem nog een valium en dan morgen hopen dat mijn jankerige zelfmedelijden wat bekomen is en naar de dokter, VNN en mijn werk bellen. Vooral wil ik snoepje en borretje een hart onder de riem steken. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4Snoepje: vind jij de mensen die het moeilijk hebben en dat delen, zielige zeikerds? nee jane..maar vind me eigen wel gauw een zeur..maar kan er niks aan doen ..aan die gevoelenszou zo graag vrolijk zijn en van me leven genieten nu zonder die dranken ben zo bang soms dat ik toe ga geven eraanwant weet van me eigen als ik uitglijd dat ik niet meer opsta en overnieuw begindus ik moet volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 bolletjenee zal het nooit manipulerenzal me juist vrolijker voor doen dan dat ik ben dan andersomdankje voor je altijd lieve woorden en aandacht:heart:denkervoor jou ook een het begin is er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Denker,Heerlijk he, dat je weer met smaak kunt etenDe mijne (pizza) was ook lekker hoor.Je bent goed bezig joh,Compliment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Snoep,Nou moet je niet gaan zeuren, dat je jezelf een zeur vind he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Snoep, ik denk dat op het moment dat jij jezelfnet zo accepteert als je ons accepteert in het delen, zeuren,en zelfmedelijden hebben, dat je dan klaar bentom echt te helen. Dit is niet de site om vrolijk te zijn, gezellig over ditjes en datjes alleente kletsen, dit is ADB, hier kom je omdat je het moeilijk hebt of om datte voorkomen, voor zover mogelijk.en net zoals jij mensen (achter de schermen soms ook en per msn) helpt ensteunt, zo mag je ons de kans geven dat ook voor jou te kunnen. met liefde zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 quote: Originally posted by: DinahHa Bolletje, maar ook zwaar door de trekmomenten en het me zielig voelen zonder drankje en door alle tegenslag van de laatste tijd.Maar dit gaat voorbij...... (is dat geen zin uit een nederlands liedje? ).Je weet dat je maatje er voor je is hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Hallo mensen.'k heb een heerlijke middag aan 't water gezeten. Me alleraardigst vermaakt. Heremetijd, wat hoor 'k nu? Zitten we weer in geest'lijke nood?Ach, Here, welk een zwanezang is 't leven toch! Van de wieg tot 't graf een aaneenschakeling van rampen! En alleen een premature dood kan ons nog van de waanzin redden!Okay, dat was schertsend bedoeld, hé mensen. Tsja, 't enige wat we kunnen doen is elkaar onder de riem uh... onszelf onder de riem uh... onszelf hard onder de riem op uh... dus.Dit was een wanhopige poging tot lollig doen. Sterkte met de beproevingen, snoepje, Denker, borretje. Als je deez' te boven komt, zul je sterker staan als de volgende zich weer aandienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 lijk wel of er alleen maar lieve mensen hier zittenin het dagelijkse leven kom ik ze nie tegen hoorgunn..kon je niet even wachten vanmiddag op mijn ...kom ik daaraan ben je gewoon weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn[/i.Dit was een wanhopige poging tot lollig doen.Stop maar, dat lukt zo niet. Maar wat ontzettend fijn voor je dat je hebt kunnen genieten zeg. Wat een verschil met vorige week zeg. Hier geniet ik van, weet je dat. Probeer dit maar vast te houden, hier groei je van. Zo kan het ook hé, als je stopt met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Gunn,Heerlijk voor je, dat je het zo naar je zin hebt gehad.Is ook zo rustgevend he, langs de waterkant.En.., heb je nog wat gevangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 AR jarig? Dat is toch die van het tijgerbroekje? Van harte gefeliciteerd AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Oh sorry, Avond allen Ik ben alweer weg. Even gauw tussen eten en afwas ingelogd. Ik kom vast vanavond later nog wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden