Spring naar bijdragen

Maandag 6 juni


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ff binnenspringen..

Las je denker en voel enorm met je mee. Kan me voorstellen dat je je zo rot voelt dat de AD een laatste strohalm leek. Het niet krijgen moet een serieuze klap zijn geweest.
Als je het niet in combinatie met andere medicatie hoeft te nemen zou ik toch eens bij een andere HA gaan horen. Ik denk dat het er niet echt toe doet of je depressief bent omdat je drinkt of juist niet op het moment. Al zeker niet om dat je echt redelijk down overkomt. Drank moet je natuurlijk afbouwen want het houdt het mede in stand. Daar moet je echt vanaf als je op het puntje van de berg wil komen.
In mijn slechtste periode zat ik letterlijk in een hoekje op mijn appartement en hoopte dat de wereld zou vergaan. Zoiets trek je niet lang..
Hoop dat je de avond redelijk doorkomt. Vind het zo erg voor je dat nu je op het punt stond er in te vliegen en jezelf met behulp van er tegenaan te gaan, je plots weer in de leeuwenput wordt gegooid.
Maar hou vast hoor. Het wordt echt beter..Probeer je rustig te houden..probeer te geloven dat er morgen misschien een opening is.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...