Mupke Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ha die Gunn. Hoe was het bij je huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik moet teruglezen zeker? Maar het zijn 14 pagina's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Laat maar. Ik heb het al gevonden. Geen uitslag. Balen voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Is er ergens een goedlopend draadje dat ik nog niet ontdekt heb? 13 ingelogden en ik heb 4 op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Goedenavond allemaal.Vele nieuwkomers, ik wens een ieder dan ook heel veel sterkte en succes! Vorig jaar 4 maanden niet gedronken en zo langzamerhand begint het al weer een beetje op vroeger te lijken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Wel een ietsie pietsie stilletjes hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Fransje, je bedoelt dat je teruggevallen bent?En nu hier weer de draad oppakt, neem ik dan aan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja klopt Jane, gek he? Ik weet nog precies wanneer ik de eerste weer nam.Visite, en ach zo gezellig. Al drink ik nog niet zoveel weer als vroeger ik merk dat je dat zo weer overkomt.De rem is er zo weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Maar kan er ook weer op he,dus daar maar voor kiezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Yes, ga ik zeker doen en dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ff binnenspringen..Las je denker en voel enorm met je mee. Kan me voorstellen dat je je zo rot voelt dat de AD een laatste strohalm leek. Het niet krijgen moet een serieuze klap zijn geweest.Als je het niet in combinatie met andere medicatie hoeft te nemen zou ik toch eens bij een andere HA gaan horen. Ik denk dat het er niet echt toe doet of je depressief bent omdat je drinkt of juist niet op het moment. Al zeker niet om dat je echt redelijk down overkomt. Drank moet je natuurlijk afbouwen want het houdt het mede in stand. Daar moet je echt vanaf als je op het puntje van de berg wil komen.In mijn slechtste periode zat ik letterlijk in een hoekje op mijn appartement en hoopte dat de wereld zou vergaan. Zoiets trek je niet lang..Hoop dat je de avond redelijk doorkomt. Vind het zo erg voor je dat nu je op het punt stond er in te vliegen en jezelf met behulp van er tegenaan te gaan, je plots weer in de leeuwenput wordt gegooid.Maar hou vast hoor. Het wordt echt beter..Probeer je rustig te houden..probeer te geloven dat er morgen misschien een opening is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Wim, hoe is t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 @Mupke,Sorry, 'k was even met iets anders bezig. Tsja, 't lag niet aan de goede dokter; als 'ie de gegevens niet heeft, kan 'ie me ook niets vertellen over m'n constitutie. Simpel zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 en een goeie welterustenvoor U allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Even een vraagje tussendoor: Wat heb ik jou misdaan Gun? Zie Dominodraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jane, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ging dat niet over Harry Potter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Babylonische spraakverwarring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja dat kan natuurlijk ook, heb ik het verkeerd begrepen neem ik aan.Welterusten allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Harry,truste, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Harry ook welterusten, en het ging idd over Harry Potter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik ga ook mijn bed opzoeken. Fijne nacht voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Maar goed dat ze jou dan tegen kwam Jopieen niet 1 of andere "gebruikster" van mensen...Rij je trouwens ook wel is in Amsterdam Jopie?met de bus.... bedoel ik dan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik kom weleens in amsterdam en bij elke vrouw die op de bus rijd denk ik,zou dat Jopie zijn??en ik neem aan dat je niet op je icoontje lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Mensen, 'k ga slapen. 'k krijg morgen bezoek van de hulpverlener. Die weet nog niet eens dat 'k gestopt ben met drinken. Dat zal 'ie in ieder g'val een goede vooruitgang vinden. Ahwel, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden