albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Denker,ik zou de raad van Soothe maar opvolgen.En, AD helpt echt niet tegen trek in alcohol.Je zal eerst moeten onderzoeken of je drinkt omdatje depressief bent of dat je depressief bent omdat je drinkt.Hoi Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Denker denk nou alsjeblieft eens even na...En je bent geen waardeloos persoon, kom op man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hoi Albertina.Groet en wees alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Komt Goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Allen een groet, en... een pluim voor de doorzetters.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Isa,Dat is de manier, hou dat vast, je bent geweldig.Ik kan geen muziek schrijven anders had ik het voor je gecomponeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Dag mensen,Even een voor iedereen.Niet bij de pakken neerzitten hoor. God of geen god. Als je het leuker wilt hebben moet je zelf aan de slag. Niet makkelijk maar daardoor wel bevredigend. En als je hulp wilt ook laten helpen. En nu moet ik ook nog iets belangrijks voor mezelf doen. Iets dat ik bijna zou vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Yessssssss Isadas mooi, je weer omhoog werken.Die baan komt ook nog wel.Ik ga voor je duimenJeetje Denker ik keek net ff naar dat plaatje van Sootheen das wel serieuze talk hoor wat daar staat.Vergis je daar niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Dat schip met zure appelen van Albertina heeft nu Gorinchem bereikt geloof ik.Bolletje, een Gogomobiel heeft echt bestaan, een soort tweezitter...Hier is ie, maar inderdaad psychopaten zijn er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hoe is t met Igor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 @ Snoepje... Thanks maatje!!Kan mijn stopdatum toch weer terug zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 denker kop zeg..niet bij elke tegeslag roepen dat je waardeloos benter zullen nog wel meer tegenslagen komenen doe dat onderzoek gewoon...je bent toch een vent toon eens wat ballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 zooo de lady's zijn weer in de houseDaar is ff goed gekletst begrijp ikGelukkig voor je Sha, dat je je datum kan behouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 hoi witje hier gaat ie goed. ik heb het gisteren droog gehouden en ik heb niets in huis, dus houden zo. en hoe gaat ie bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Snoepje is great!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Als het met jou goed gaat Igor dan gaat t met mij ook goed;)Nou volhouden he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Mooi zo Sha, dat jullie elkaar hebben gevonden danLeuk trouwens om je hier weer te lezenT heeft wel wat he het forum mbt niet drinken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Isa,Toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 shaniet overdrijven ...daar kan ik niet tegen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 JIj mag ook niet veel van jezelf he SnoepieJe mag niet zeurenen je mag geen complimentjes van jezelf ontvangenTijd om dat te veranderen hoor Snoepie, je bentlang zo erg niet als jezelf denkt, volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik denk zelfs dat Snoepje helemaal niet erg is, ik denk dat Snoepje gewoon een snoepje is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Leuk contact vandaag tussen date & moi.Opgewekte krullenbol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Als date moi nou opgewekt weet te houden wordt het nog beter dan je het nu al voor elkaar hebt Woman, een namens date (hoop dat ie niet al te jaloers is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Denker, er ooit wel eens ij stilgestaan dat die depressies juist door alcohol veroorzaakt zijn.Dat was bij mij de reden dat de GGZ eerst wilde dat ikeen tijd droog stond voor ze verder gingen (na een gesprek van 2 uur)Na een maand droog nu twijfel ik of ik de GGZ eigenlijk nog wel bel.Zou dat deze week moeten doen dus kan er nog even over nadenken.Denk dat ik nog wel bel maar nu met een heel andere insteek eneen ander gevoel.Zat daar ook te janken 6 weken geleden, gaat nu niet meer gebeuren.Dat is te danken aan het stoppen met drinken.Ga daar eerst mee beginnen, hou dat een tijdje vol, ik weethet is niet makkelijk, maar je zult zien dat de problemen van numss helemaal geen problemen zijn.Of problemen die je zelf op kan lossen.Nog een tip, ik weet niet of jij aan de diazepam zat, maar gebruikdat nooit in combinatie met AD!!!!!!!De een is een upper en de ander een downer, en dat gaat niet samen!!!En zeg nou niet: "dat weet de dokter wel".Ze schreven het mij ook voor, AD, terwijl ik al aan de librium zat.Is toen helemaal mis gegaan en wild het liefst voor de trein springen na zo'n tien dagen gebruik.Bleek achteraf dat de combi fout was.Verslavingsarts (die beide voorschreef) niet in de gaten gehad.("eehhh, ja sorry dat was niet zo'n goede combinatie van medicijnen achteraf)En bij de apotheek ook iets in de gaten.Stop eerst (hoe moeilijk ook in het begin) met drinkendat lost al heel wat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden