Gast Fibo Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen allemaal.Zoek de . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen FiboHeb niet gekeken maar is vast leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 goeienmorgen fibo en fleurwaar is de koffie...echte koffie danen fibo ik heb nu nog geen zin in een spelletje hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Daaar is de koffieeeeee !!!! Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik heb het filmpje wel gezien Fibo.... Tis geen spelletje dames, hihi. Vind het een heel triest filmpje eigenlijk.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen vroege vogelsSnoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ook goeiemorgen Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: FiboYvonne, ik heb dat filmpje daar ook niet met de bedoeling als zijnde grappig neergezet. Dat zei ik ook niet Fibo, maar de andere dames hadden het over 'leuk' en 'spellejtes' , vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik had het filmpje ook al even gezien, inderdaad geen spelletjeWens jullie een fijne dag, ik ben er weer vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een bak koffie.jeetje wat heb ik naar gedroomd. ik zal hem hier maar niet neerzetten.yvonne ga je zo mee naar de sportschool? eindelijk heb ik daar weer wat tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen,wat een drukte.Eerst even koffie en wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 sha:heart: hoop dat je eind van de middag nog even op msn komt?sorry fibo..had nog geen eens gekeken ...zag zoek de verschillen dus dacht dat het een spelletje wasmoet smorgens altijd de verschillen zoeken van me eigen als ik in de spiegel kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Nog even inloggen voor Snoepje,ben eerst te werk tot 16.00maar kom eind middag wel op de msnhave a nice and beautiful day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goeie morgen Igor, Tina en Bor.Helaas Igor... kan vandaag niet, maar ik ga morgen wel... Jij dus lekker wel? Heerlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen...leuk om jullie te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 hier gaat ie goed borretje (behalve het slapen) ik wil de groei doorzetten en eens kijken wat er onder zit hoe gaat ie bij jou? jammer yvonne, dan ga ik vandaag wel alleen. zijn er trouwens liefhebbers om mee te gaan sporten? waar is suus trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 morgen suusfibo een fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goedemorgen...Gaap:o Heb heerlijk geslapen, maar ben nog zóoo moe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 ekster dan kruip je toch nog even lekker in bed. meld de kinderen ziek met een buikgriepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ja...en denk je dan dat ik rustig in mijn bed kan liggen? Die vechten elkaar de tent uit dan...Heb meer rust als ze op school zitten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 ekster het regent he, moet je je weer in het regenpak hijsen borrie gewoon kalm blijven inderdaad. jezelf opvreten heeft geen zin daar heb je alleen zelf last van.ik spring even onder de douche. niet storen a.u.b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Heb ik ff mazzel dan Igor, hier nog droog! Zelfs nog een beetje zon. Gisterenavond wel hoosbuien hier. Douche zè nog.Ik ga hier wat kinderen activeren en dan weg.Fijne droge dag iedereen, ben er later misschien nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Niet langer dan tien minuten hoor Igor, ik moet ook :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Fijne dag verder Eks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden