Spring naar bijdragen

Donderdag 09-06-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goede avond allemaal.

gunn eenzaamheid is niet zielig. ik heb zelf een groot gedeelte van de eenzaamheid in stand gehouden(anders kon ik niet drinken) ik weet niet hoe het bij jou gegaan is? kun je er ook iets zelf aan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borretje,
@Zuske,
@Igor,

Dank voor de spreekwoord'lijke 'hart onder de riem'. Ja, 'k kan de eenzaamheid doorbreken door m'n familie en vrienden wat vaker te bezoeken. Veel van hen wonen in m'n woonplaats, in minder dan een half uur te bereiken op de fiets. Maar 'k schaam me zo. 'k heb m'n vrienden in geen máánden g'zien omdat 'k zonodig moest zuipen! 'k moet de banden weer versterken. God, 't begin van alles is zo zwaar! Je vervalt zo makkelijk weer terug in je oude patroon.

'k kijk nu de E3 live op Gamespot. 'k maak zo een lekkere mok warme troostende Ovomaltine. Met wat koekjes erbij. Ach, zo kwaad is 't leven toch ook niet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn. Eenzaamheid is een van de meest rotgevoelens die ik ken. Gelukkig niet zo vaak omdat ik mezelf veel bezig houd met dingen. Maar het is een normaal menselijk gevoel, en iedereen kent het, dus dat is niet zielig hoor.
Zou er een moglijkheid zijn waardoor dat gevoel wat minder kan worden? Heb je ook hobby's b.v. in groepsverband sporten, schaken, biljarten, of creatief bezig zijn? Daar leer je ook vaak mensen kennen die met dezelfde problemen zitten als waar jij nu mee te maken hebtJe werkt niet neem ik aan? Heb je er dan, als dat zo is, wel eens over na gedacht om wat vrijwilligerswerk te gaan doen? Daardoor wordt je ook vaak wat minder eenzaam.
O en heu misschien wordt je hier wat vrolijker van. Heb je de nieuwste trailer al gezien van Tomb Raider? Vet man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

'k heb wat gameplay beelden gezien van Tombraider. Heel mooi! Maar games in 't algemeen zijn zoveel dynamischer geworden in de afgelopen 3 á 4 jaar. 't is bijna eng.

Misschien wel leuk om te vermelden, een neef van mij werkt in de games industrie. Hij werkt voor Bethesda (TES: Skyrim) en is nu in L.A. 'k heb 'm nog niet gezien in de Live Booth Tours, maar hij zou nu op de show floor moeten zijn. Wellicht zie 'k nog een glimp van 'm in de komende paar uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyrim Elder Scrolls?
O wat leuk zeg van je neef. Daar moet je wel trots op zijn. Hé maar ik vroeg net of je misschien ook interesse had om vrijwilligerswerk te doen?
Ik heb bij jouw berichtjes zo vaak het gevoel dat ik je op moet draaien, als je begrijpt wat ik bedoel. Het gevoel dat alles zo ontzettend langzaam gaat bij je. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders uit moet leggen.
Maar misschien is de tijd nog helemaal niet daar om te praten over vrijvilligerswerk, dat kan ook. Maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat je uit je isolement moet komen. Het is niet goed om hele tijden zonder anderen te zijn. Want door anderen kun leren te zien hoever je gegroeid bent.
En je hebt die ander nodig om te groeien, dat kun je niet alleen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn zet hem op kerel. Je bent niet alleen met zo'n gevoel. Ik ben afgewezen door een vrouw waar ik verliefd op was, en afkicken nu dag zes. Vanavond te eten geweest bij vrienden. De halve liters vlogen erdoor. Ik dronk cola. Niet te zuipen trouwens daar moet ik wat anders op vinden. Ben nu thuis en ook eenzaam ik ga zo naar bed even boek lezen. Morgen naar de verslavingsarts voor refusal en antidepresieva. We moeten hier doorheen. We laten ons niet klein krijgen door anderen, en al helemaal niet door drank. Wij zijn goed bezig ook al kan ik ook wel janken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

'k doe vrijwilligerswerk! Maar op zeer onregelmatige basis. Soms bij de voedselbank, soms in 't 'Sociaal Restaurant' en soms in de Vincent Shop. De overkoepelende organisatie is de Vincentiusvereniging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik ga weer afsluiten, morgen weer werken.

Akelei als je iedere dag een fles sterke drank zou drinken, en dat al een hele lange tijd, dan moet je het misschien afbouwen maar als het een fles wijn is, hoeft dat misschien niet.
Kom op meid, pak jezelf bij elkaar. We kunnen niet soc. drinken, en als we het proberen gaat het 99 van de 100 x fout. als we het wel leren moeten we bij ieder glaasje denken, ik mag er maar een of twee dus konstant op je hoede zijn dat je niet doorgaat.
Nee voor mij geen alc. meer, nooit meer. (hoop ik).

Trusten mensen tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan je aanmelden bij VNN. Die vragen je toestemming of ze de informatie mogen delen met de huisarts. Dan zeg je nee. Ik heb wel eens wat andere mindere ervaringen met hun gehad. En zelfs gezegd dat ik er mee zou kappen. Maar toch, het is wat ik nu heb en werkt. Ook al ga ik zelf wel eens de fout in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, 'k voel me prima tussen die mensen. 't Sociaal Restaurant kan emotioneel zwaar zijn omdat mensen daar niet alleen komen om te eten. Velen van hun lopen vaak met de ziel onder de arm en hebben behoefte aan een praatje. En daar 'k zelf ook niet al te stabiel ben, is dat zeer vermoeiend. Maar al met al doe 'k 't graag. Maar vrij onregelmatig. Soms maar 2 dagen in de week, maar hooguit 4. Dat hebben we zo afgesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, Denker, voor zover het iets waard is,
ik ben wel trots op jullie!!
Kijk eens hoe jullie nu zijn en praten,
dit in verschil tot een paar dagen geleden.

Ik snap dat de eenzaamheid waardeloos is.
Ik weet ook niet snel hoe dat op te lossen.
Jullie hebben wel vrienden zo te zien, werk of/en
vrijwilligerswerk.
Druk zat dus.
Maar begrijp wel wat je mist, denk ik.

Bedenk iig dat jullie op de goede weg zijn
allebei, mss scheelt dat een beetje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max72, dat zijn waarlijk de aanmoedigende woorden van een echte vriend! Dank je wel. En wederkerig, ook jij doet 't héél goed! :)

@Denker,

We gaan 't doen, hé kerel! Desnoods met vallen en opstaan, maar uiteindelijk zullen we Koning Alcohol zegevierend z'n kop klieven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...