fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Max72quote: Originally posted by: fleurtje quote: Originally posted by: Max72*&%*$#@*& ik had echt niet verwacht dat ze je zover zouden krijgen. Ze is hopelijk gelijk aan verslaving? Jullie zijn niet bij de les! FoeiDat zeg ik helemaal niet dus reageerniet zo raar fleur.En ga mensen geen woorden in de mond leggen Misschien begrijp je niet wat ik bedoel Max. Woorden leg ik niet in de mond. Is wat jij er van maakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v...aV0Zg&feature=relatedWaarschijnlijk niet jou ding bor maar I like it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik vind dat quoten dus helemaal niks Fleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4ik vind dat quoten dus helemaal niks Fleur:D Got me Trek je maar niet teveel aan van wat ik zeg op pb's. Het was zeker geen persoonlijke aanval maar denk wel dat je daar al uit was . Ik ben net een kameleon op het moment dus kan alle kanten op gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4ik vind dat quoten dus helemaal niks Fleur:D Ik ook niet.:):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Soothequote: Originally posted by: jane4ik vind dat quoten dus helemaal niks Fleur:D Ik ook niet.:):):)Grapjas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemiddag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQcDe laatste voor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Grapjas!Heel soms een heel klein beetje.Fleurtje,Je gaat zeer goed.Nooit gedacht.Wat kan een mens zich vergissen.Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 en ze blijft het toch doen he Soothe!wat voor sanctie zullen we dr eens op zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemiddag,net voor de bui binnen.wat een gehaast vanmorgen, ik verslaapme nooit.En nu, net wanner het niet kon gebeurt het.Gelukkig was ik net op tijd voor mijn afspraak,toch ben ik een beetje van de leg.Ik kan niet haasten s'morgens.Maar goed, een kleinigheid van bij watik hier lees.Weet even niet hoe te reageren of laat ik zeggende juiste woorden te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: borretje">http://www.youtube.com/watch?v=vabnZ9-ex7o Voor Fleurie,,, Aaaaaaaaaaaah Nirvana...loves Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: SootheGrapjas! Heel soms een heel klein beetje. Fleurtje, Je gaat zeer goed. Nooit gedacht. Wat kan een mens zich vergissen. Ga zo voort. Vergissen kan zelfs de oudste haan Maar vergissen was idem dito..Je bent zacht geworden.. Maar misschien was je dat al en zag ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Borretje, het gaat wel.Ik maak me een beetje zorgjes om jou.En weet niet goed wat nu te zeggen.Dat komt weinig voor.Ik laat het maar een beetje bezinken.Houd je bijeen Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik zaj je wel niet goed begrijpen fleur,verschil man/vrouw waarschijnlijk;)10-06-2011 14:31 Nieuwe BerichtenGebruiker is online Send Private Bericht Print dit berichtJe muzieksmaak is wel goed iig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Jane,Fleur een sanctie op leggen.Moeilijk is dat.Krijg net te horen dat ik zacht ben of ben geworden.Weinig trek om weer snoeihard over te komen.Ik heb inderdaad een zachte natuur.Beetje een gevoels mens.Ga een paar boodschapjes doen en ooit kom ik weerom.Groet en blijf lief voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik mag niet meer quoten van Jane, Max (harde tante die Jane)Soms ben ik ook gewoon raar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Nooit bij stilgestaan...ik vraag me af of jane quote?Nu ff meneer schildpad de deur wijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk mag niet meer quoten van Jane, Max (harde tante die Jane) Soms ben ik ook gewoon raar . soms ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 rare kikkerbil idd Fleur,en voor softy-soothe en mijeen lekker toetje dan maarop de meeting. softijsje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Boodschappen doen en gelijk wordt de lucht inktzwart. Pfff- Blèèèh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Sorry maar moet even...YYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!Ik heb de baan!!!Werd vandaag al teruggebeld door P&O (ik liep net op de markt)Ze had alles door gemaild, salaris, welke auto van de zaak, telefoon,aantal vrije dagen enz, enz.Als ik akkoord ging kon ik per 1 juli beginnen.Ik hoefde alleen maar terug te bellen.Heb ik gedaan. (ga qua salaris auto en vrije dagen er dik op vooruit)20 juni alle papieren afhandelen en danklaar voor een nieuwe start!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 gelukkig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 max gefeliciteerd:heart: dat heb je toch maar mooi voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden