Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Borretje,Ga naar zoeken (bovenaan scherm), type bij auteur 'Tactive' in, druk op zoeken en... voila. Alle topics waar Tactive op gereageerd heeft. Van daar kun je op z'n PB icoon drukken en 'm een b'richtje sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Bor, Dit meen 'k vanuit de grond van m'n hart. Dat 't u wel moge bekomen. ''Geeft bedwelmende drank aan degene die dreigt om te komen en wijn aan wie bitter van ziel zijn. Laat men drinken en zijn armoede vergeten, en laat men aan zijn moeite niet meer denken.'' Koning Salomo - Spreuken 31:6, 7. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ha borretje, ik ben niet in staat je te helpen nu, zit volop in mijn eigen verdriet. Maar wil je toch sterkte wensen. Probeer het in ieder geval rustig aan te doen met drank:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk zeg dat maar even eerlijk, goed? Bor. je schiet hier in de rol van het kind. Komop zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 borwaarom???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 hey josjegaat niet zo goed volgens mijn met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Jammer bor, en nu...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ha snoepie, nee. Ik had het op het dierendraadje gezet, maar besef dat niet iedereen dat leest, zal het hier ook neerzetten. Jij trouwens gefeliciteerd:present:Ik heb een afschuwelijk bericht, wat ik toch graag wil plaatsen, want hopelijk helpt het me weer een beetje verder. Op vakantie, woensdag 25 mei. Een telefoontje en mijn wereld stortte in. Mijn hond was aangereden en overleden. Mijn hond, net 2 jaar geworden, mijn alles, mijn maatje. Mijn eerste hond, zo lief, zo vrolijk, zo volop genietend van alles, zo ongecompliceerd, open, alles was leuk. Hij heeft mij door de burnout heen geholpen, ik moest wel lopen, elke dag. Hem aandacht en zorg geven, spelen. Hij gaf mij structuur. Maar hij was ook jong, onstuimig en impulsief. En dat laatste is hem fataal geworden. Iets heeft gemaakt dat hij ontsnapte, een geur, een kat, een konijn. We weten het niet. Een kwestie van een paar minuten. Hij is nog opgestaan en naar huis gelopen, hij is onder tafel gaan liggen om te sterven. Natuurlijk heb ik de eerste de beste vlucht terug naar huis geboekt, mijn vakantie was over. Hartverwarmend waren de bezoekjes, sms-jes, mailtjes, telefoontjes, bloemen en planten. Maar er is zo'n onbeschrijfelijke leegte. Zo'n groot verlies. Ik mis hem zo. De wereld staat stil. Niets is meer hetzelfde, alles is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 josje wat verschrikkelijk en precies in je vakantie....kan begrijpen hoe jij je eigen nu voelwens jou heel veel sterkte toe de komende tijd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Heb je het licht en de koekjes mee bor? Welkom to my life..Ik had gezegd geen alcohol . Stoppen met drinken is niet moeilijk, opgeven is veel gemakkelijker. Hik...de klap moest komen. Weer te laat..Ze hebben je niet waar ze je willen hadden. Er is maar één iets dat daar naar streeft en dat zijn de monsters in je hoofd. Weerstaan is een moeilijk iets als al het afval op je neerkomt. Ademen door een rietje dan maar.In en uit..Uit en in..Kick meNee kick borVandaag verkies ik nietsKlinkt dat niet wijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 goedemiddag!!!pfff druk druk druk geweest.mams komt zo en dan gaan we even op sjouw..nu even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Yep, had het niet verwacht.Weet dat je het heel moeilijk hebt, al sindsje weet dat je je kind moet afstaanmaar had het niet verwacht.Betekend niet dat het me tegenvalt bor,begrijp me niet verkeerd.Anderen zouden mss al veel eerder dit besluithebben genomen.Kijk nu alleen hoe verder te gaan.En alleen jij weet het antwoord,ik ook wel, maar jij moet de beslissing (opnieuw)gaan nemen.*&%*$#@*& ik had echt niet verwachtdat ze je zover zouden krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Iedereen,'k wil even duid'lijk stellen dat 'k Borretje niet aanmoedigde. Maar ze klonk zo uitermate adamant, vastbesloten om te drinken; praten als Brugman helpt dan niet meer. 't enige wat je dan nog kunt doen is wat wijsheden uit een 'Boekje' citeren. Én, inderdaad, vermelden 't 'kalm aan te doen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Moet even weg nu,straks weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ben niet dronken voor nogmaals de algemene duidelijkheid. Ik ben vandaag gewoon gaga..zoals de lady.Twee keuzes:StoppenDoorgaanWhat will it be borretje?ik weet dat je voor nr één gaat...waarom? Omdat ik je niet zie als iemand die zichzelf opgeeft. Punt uit. Andere lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Max72*&%*$#@*& ik had echt niet verwacht dat ze je zover zouden krijgen. Ze is hopelijk gelijk aan verslaving? Jullie zijn niet bij de les! FoeiMaar ik ga ff terug naar beneden. Hell ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 sjeee...het is allemaal geen kattepis wat ik gelezen heb zeg.Borretje....ik wens je kracht en wijsheid toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bor, je bent gewoon stom bezigen dat weet je zelf ook; kappen nu!Sowhat ik dacht even dat je de mensen hier bedoelde,maar waarschijnlijk heb je het over de hulpverlening.Ook dan is het een misplaatste oprmerking, en stokend naar Bor,die is hier zeker niet mee geholpen.Beetje oppassen niet je eigen dingen te projecteren terwijl iemand hierreuze mnoeilijk zit.Ik schrik hoe snel het om kan slaan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik snap wel dat je het goed bedoelt Sowhatwij allemaal natuurlijken we lezen helass meer over het falendan waar het goedgaat met de hulpverlening.Het gaat om hier en nunu is bor dom bezig en straks heb je misschien spijt Bor, ik hoop van wel eerlijk gezegd, en je kunt nog stoppen.Heb je deze keer meer dan 3 bier gekocht? En hoe ver wil je gaan?Ik maak me echt zorgen Bor, je versterkt je depri bui nu en je zoonis nog thuis deze week, toch? Zo bevestig je dat hij weg moet; dat is vast niet wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Borretje nu ben je aan het bevestigen wat jij denkt dat zij denken. Je hoeft niet aan deze bevestiging te voldoen, dan verander je nooit het verslavingsgedrag is mijn ervaring. Zoon weg, man straks boos, en Borretje kan zeggen: zie je wel, ben toch alles kwijt, kan net zo goed mezelf van de wereld zuipen. Maar je bent niet alles kwijt, alles en iedereen is er nog, alleen misschien niet op de plaats die jij wilt. Bij wie van ons is het leven gelopen zoals we wilden ? Zoveel hebben we niet te willen maar we kunnen wel doen, handelen naar omstandigheden en zelfs leren om weer gelukkig te worden binnen onze mogelijkheden, aan jou de keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bor als je nog leest: pb!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 waarom moet hier altijd geroepen worden??PB hier PB daar...als het flikkert is het er toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeVoor ons Fleur; Snel luisteren, want dit zal wel niet mogen weeral.. :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtje quote: Originally posted by: Max72*&%*$#@*& ik had echt niet verwacht dat ze je zover zouden krijgen. Ze is hopelijk gelijk aan verslaving? Jullie zijn niet bij de les! FoeiDat zeg ik helemaal niet dus reageerniet zo raar fleur.En ga mensen geen woorden in de mond leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 sorry Fleur, ik heb daar ook een hekel aanmaar het flikkert alleen als je ingelogd benten als je alleen meeleest niet volgens mij,dus ff zo bij wijze van uitzondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden