albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Max,van harte.Dat is geweldig nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 He Max, geweldig man! Gefeliciteerd. En meteen ook maar een auto van de zaak. Dat doet maar tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Toppie Max,Nu niet uit euforie een slok nemen.Pas op hoor. Er wordt op u gelet.Heel mooi.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ben weer thuis van de boodschappen. En vergeten dat het Pinksteren is komend weekend. Maar ik heb wel voor een week in huis geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Pinksteren?Totaal niet aan gedacht,moet ik morgen toch weer naar de Appie.Ik krijg 2e pinksterdag bezoek, tja en diemoeten wel eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Gaat niet soothe, al zou ik willen,antabus zit er in:)Morgen de tweede voor deze week, blijfik mooi mee doorgaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Max, gefeliciteerd!!!softijsje graag:Dals je toch trakteert.is dit bij de haven waar je over schreef? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Zeker mee doorgaan Max.Je zou anders alles teniet doen, wat je tot stand hebt gebracht.Ik ga nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dank je wel allemaal!!!Pfff zit nog tjokvol adrenaline:D(Had het vroeger wel gedaan soothe,ook om mindere redenen trouwens;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dag Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dankje janeJa, is die baan.Maandag voor gebeld, (niet eens op een vaccature maar ik wist dat ze mensen zochten, liefst met een hoop ervaring en papieren)gisteren gesprek gehad en vandaag aangenomen.Kan snel gaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ben dr sjaloers op!en weg meelaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk ben weer thuis van de boodschappen. En vergeten dat het Pinksteren is komend weekend. Maar ik heb wel voor een week in huis geloof ik. Doemme hé!!! Goed dat je het zegt..En natuurlijk superdikke proficiat voor Max Ik ben terug naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 WOW!!!...TOPPIE MAX!!!!van harte gefeliciteerd!net terug met m'n mams....heerlijk een harinkje gehaald voor vanavond.de lucht word hier goed zwart nu..bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Fleur...morgen zijn de winkels nog open hoor....kalmte kan u redden..hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ben er vandoor, krijg zo bezoek duseven om gebak.Zal voor jullie natuurlijk ook meteen halen.En een softijsje voor Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ben terug naar de winkel :D:DNeem je koekjes mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Laat die kokejes maar Fleur. We krijgen gebak van Max. Voor mij een aardbeiengebakje aub Max. Met slagroom. Lenie, ze zijn lekker he, de haringen? Ik heb er ook al 2 op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Mupke...ik weet het nog niet..ik zag de prijs....verskoot me een ongeluk...2,20 per stuk...ik zei nou doe dan maar 2 vuile haringen, ik maak ze zelf wel schoon.nu was ik 2,40 voor 2 kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 van mij krijg je een dikke "HUG"!!!!!sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Getsie, zelf de haring schoonmaken? Ik geloof dat ik daarna geen trek meer zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 nee bah lenie...zou ik ook niet kunnen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 aaahhh...jawel...zo gepiept joh.ik stond vroeger op de camping altijd hele vaatjes schoon te maken voor bij de activiteiten.en op 1 of andere manier zijn ze dan toch lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Wel gefeliciflapstaart met je nieuwe baan, Max72! Dat je maar bakken met geld mag verdienen! Werkuh?! Bah, moe'k eg nie an denkuh!Was getekend,Werkschuwe Henkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 hey Henkie......ik zit nu al een jaar thuis, maar dat is het ook niet hoor..zoek me gek, maar vind niets met/voor mijn beperking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden