Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juni 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

@Borretje,

Ga naar zoeken (bovenaan scherm), type bij auteur 'Tactive' in, druk op zoeken en... voila. Alle topics waar Tactive op gereageerd heeft. Van daar kun je op z'n PB icoon drukken en 'm een b'richtje sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bor,

Dit meen 'k vanuit de grond van m'n hart. Dat 't u wel moge bekomen.

''Geeft bedwelmende drank aan degene die dreigt om te komen en wijn aan wie bitter van ziel zijn. Laat men drinken en zijn armoede vergeten, en laat men aan zijn moeite niet meer denken.'' Koning Salomo - Spreuken 31:6, 7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha snoepie, nee. Ik had het op het dierendraadje gezet, maar besef dat niet iedereen dat leest, zal het hier ook neerzetten. Jij trouwens gefeliciteerd:present:

Ik heb een afschuwelijk bericht, wat ik toch graag wil plaatsen, want hopelijk helpt het me weer een beetje verder.

Op vakantie, woensdag 25 mei. Een telefoontje en mijn wereld stortte in. Mijn hond was aangereden en overleden. Mijn hond, net 2 jaar geworden, mijn alles, mijn maatje. Mijn eerste hond, zo lief, zo vrolijk, zo volop genietend van alles, zo ongecompliceerd, open, alles was leuk. Hij heeft mij door de burnout heen geholpen, ik moest wel lopen, elke dag. Hem aandacht en zorg geven, spelen. Hij gaf mij structuur. Maar hij was ook jong, onstuimig en impulsief. En dat laatste is hem fataal geworden. Iets heeft gemaakt dat hij ontsnapte, een geur, een kat, een konijn. We weten het niet. Een kwestie van een paar minuten. Hij is nog opgestaan en naar huis gelopen, hij is onder tafel gaan liggen om te sterven.

Natuurlijk heb ik de eerste de beste vlucht terug naar huis geboekt, mijn vakantie was over. Hartverwarmend waren de bezoekjes, sms-jes, mailtjes, telefoontjes, bloemen en planten. Maar er is zo'n onbeschrijfelijke leegte. Zo'n groot verlies. Ik mis hem zo. De wereld staat stil. Niets is meer hetzelfde, alles is anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het licht en de koekjes mee bor? Welkom to my life..
Ik had gezegd geen alcohol :devil:.
Stoppen met drinken is niet moeilijk, opgeven is veel gemakkelijker. Hik...de klap moest komen. Weer te laat..
Ze hebben je niet waar ze je willen hadden. Er is maar één iets dat daar naar streeft en dat zijn de monsters in je hoofd. Weerstaan is een moeilijk iets als al het afval op je neerkomt. Ademen door een rietje dan maar.
In en uit..Uit en in..
Kick me
Nee kick bor
Vandaag verkies ik niets
Klinkt dat niet wijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, had het niet verwacht.
Weet dat je het heel moeilijk hebt, al sinds
je weet dat je je kind moet afstaan
maar had het niet verwacht.

Betekend niet dat het me tegenvalt bor,
begrijp me niet verkeerd.
Anderen zouden mss al veel eerder dit besluit
hebben genomen.

Kijk nu alleen hoe verder te gaan.
En alleen jij weet het antwoord,
ik ook wel, maar jij moet de beslissing (opnieuw)
gaan nemen.

*&%*$#@*& ik had echt niet verwacht
dat ze je zover zouden krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Iedereen,

'k wil even duid'lijk stellen dat 'k Borretje niet aanmoedigde. Maar ze klonk zo uitermate adamant, vastbesloten om te drinken; praten als Brugman helpt dan niet meer. 't enige wat je dan nog kunt doen is wat wijsheden uit een 'Boekje' citeren. Én, inderdaad, vermelden 't 'kalm aan te doen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet dronken voor nogmaals de algemene duidelijkheid. Ik ben vandaag gewoon gaga..zoals de lady.
Twee keuzes:
Stoppen
Doorgaan
What will it be borretje?
ik weet dat je voor nr één gaat...waarom? Omdat ik je niet zie als iemand die zichzelf opgeeft. Punt uit. Andere lijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, je bent gewoon stom bezig
en dat weet je zelf ook; kappen nu!

Sowhat ik dacht even dat je de mensen hier bedoelde,
maar waarschijnlijk heb je het over de hulpverlening.
Ook dan is het een misplaatste oprmerking, en stokend naar Bor,
die is hier zeker niet mee geholpen.
Beetje oppassen niet je eigen dingen te projecteren terwijl iemand hier
reuze mnoeilijk zit.
Ik schrik hoe snel het om kan slaan zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wel dat je het goed bedoelt Sowhat
wij allemaal natuurlijk
en we lezen helass meer over het falen
dan waar het goedgaat met de hulpverlening.
Het gaat om hier en nu
nu is bor dom bezig en straks heb je misschien spijt Bor,
ik hoop van wel eerlijk gezegd, en je kunt nog stoppen.
Heb je deze keer meer dan 3 bier gekocht? En hoe ver wil je gaan?
Ik maak me echt zorgen Bor, je versterkt je depri bui nu en je zoon
is nog thuis deze week, toch? Zo bevestig je dat hij weg moet; dat is vast niet wat je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje nu ben je aan het bevestigen wat jij denkt dat zij denken. Je hoeft niet aan deze bevestiging
te voldoen, dan verander je nooit het verslavingsgedrag is mijn ervaring. Zoon weg, man straks boos,
en Borretje kan zeggen: zie je wel, ben toch alles kwijt, kan net zo goed mezelf van de wereld zuipen.
Maar je bent niet alles kwijt, alles en iedereen is er nog, alleen misschien niet op de plaats die jij wilt.
Bij wie van ons is het leven gelopen zoals we wilden ? Zoveel hebben we niet te willen
maar we kunnen wel doen, handelen naar omstandigheden en zelfs leren om weer
gelukkig te worden binnen onze mogelijkheden, aan jou de keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

quote:


Originally posted by:
Max72






*&%*$#@*& ik had echt niet verwacht




dat ze je zover zouden krijgen.







Ze is hopelijk gelijk aan verslaving? Jullie zijn niet bij de les!

Foei


Dat zeg ik helemaal niet dus reageer
niet zo raar fleur.
En ga mensen geen woorden in de mond leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...