Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gunn: Loreena mcKennit, vind ik ook zo goed! Eén van haar mooiste nummers vind ik "a mystics dream".

Dit forum is verslavend.. Normaal lig ik nu allang in bed, maar ik dacht: "nog éventjes kijken dan". Hier krijg ik tenminste geen kater van.

Voor de rest een goede dag gehad. De sokken die ik vandaag voor mezelf kocht als beloning voor een week niet drinken (dag 8 vandaag), liggen naar me te glunderen vanaf de bankleuning. Waarom de bankleuning? Nou, als ik ze gelijk in de wasmand gooi (nieuwgeur eraf wassen), duurt het langer voor ik ze weer zie. En ik wil mijn beloning kunnen zien.

Truste allemaal! En morgen weer een frisse dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx, Chodron! Het is niet zo dat ik elke week nieuwe sokken ga kopen hoor. Ik heb zelfs geen sokkentic ofzo, maar deze vond ik al weken zó leuk! Ook al zit mijn sokkenlade propvol en passen ze er eigenlijk niet meer in.. Volgende week koop ik iets anders, bijv. een lekker gezichtsmasker of een dure, lekkere maaltijd bij de groenteboer. Om maar iets te noemen.

Jane, helaas: te laat gelezen.. Dus m'n sokken liggen nog steeds gezellig op de bankleuning. Maar dat is ook leuk, dan kan ik ze de hele dag zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...