fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 :D :DIk was ff aan het teruglezen en zag het ook plots met terug op deze pagina te komen :D Nu ja..te lui om op het pijltje van de emotions te klikken. En weer van de vliegensvlugge vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: PrimulaMupke: Mischien wat achterstallige dingen doen? Kan je veel voldoening geven (is mijn ervaring,,) Weet het verder ook niet zo 1,2,3.. Maar wel: aanpassing: tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: PrimulaWeet het verder ook neit zo 1,2,3.. Ik ga er niet can drinken ofzo. Ik heb er blijkbaar niet alleen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Heeft ze het vliegensvlug veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: PrimulaWeet het verder ook neit zo 1,2,3.. Ik ga er niet can drinken ofzo. Ik heb er blijkbaar niet alleen last van :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHeeft ze het vliegensvlug veranderd Wie? Moi? Ik heb niks veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Inderdaad Fleur, die bijsluiter is pure horror. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Nee Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerInderdaad Fleur, die bijsluiter is pure horror. Waarom die drang om het uit te testen? Heb je veel trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Eigenlijk beschrijft die bijsluiter precies hoe ik me vorige week voelde. Ware hel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Goedenavond mensen,'k ben er een tijdje uitgeweest vandaag, en 'k ben te moe om alles nog terug te lezen. Lieve Bor, 'k wens je sterkte met je beproevingen. 'k ga niet zeggen dat 'k je begrijp of weet hoe je je voelt, want dat zou een regelrechte leugen zijn. En daar is al g'noeg van in de wereld.'k heb vandaag flink wat boodschappen ingeslagen, waarschijnlijk g'noeg voor een hele week. En toch zal 't zwaar worden om door de vrije dagen heen te komen. Niet omdat niet g'noeg voer in huis heb; zoals gezegd, daar heb 'k plenty van. Maar 'k heb niets te doen de komende dagen. 'k ben bang dat 'k geneigd ben veel teveel te gaan slapen om door de verveling heen te komen. Nou ja, dat zijn zorgen voor morgen. 'k ga zo slapen. Nog een beetje muziek luisteren (Loreena Mckennitt ), een mok Ovomaltine drinken en dan... sleep, the ultimate comfort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNee Primula Oh. Dus mijn foutje had je helemaal niet gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 zitten ze weer te quotenmisschien kan ik dat nu ook:Dals ik zou willennu naar de TV dusslaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Kan best lang duren dan zo'n extra lang weekend he Gunn.Ik wens je alvast lekker slapen voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ooooooooh jawel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Nee, helemaal geen trek, gewoon morbide nieuwsgierigheid. Ja ik zit raar in elkaar. Maar ik haal het niet in mijn hoofd zonder een hele medische staf om me heen, inclusief psygiaters voor nazorg. En een donorlever in de vriezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Heb je alweer beeld dan Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4zitten ze weer te quoten misschien kan ik dat nu ook:D als ik zou willen nu naar de TV dus slaap lekker straks Arme duts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: Denker En een donorlever in de vriezer. :D Hilarisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Gamen Gunn, totdat je ogen vierkant zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Lieve luitjes....Welterusten allemaal...Tot spoedig en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Slaap lekker Prim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Loreena Mckennitt - The Lady of Shalott. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Truste Prim, ik ga straks ook. Ik ben in een goed boek bezig. Lekker op bed lezen met de katten naast me te spinnen. Eigenlijk heerlijk om nuchter wakker te worden. Koffie, ei en dan trainen. Ik word gespierder met de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden