Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 juni 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Primula

Toch niet alleen maar huishoudelijk??

Slaap ze!!

Nee, da's waar. :)
Slapen heb ik wel zin in, maar het is nog zo vroeg. Ik wil morgen een beetje uitslapen en als ik nu al ga, dan ben ik zo vroeg wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Denker

Toch blijf ik het een eng medicijn vinden. Die rare groene verpakking. En de gedachte wat als ik het toch zou doen. Drinken dan he. Mischien val ik wel dood neer.

Daarom is het maar beter om geen experimenten te gaan doen.

Ben je zot!!!! Refu slikken en drinken? :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evening

Heb teruggelezen..note
Ik vind van mezelf dat ik iets te ver ben gegaan toen ik tegen je zei dat het jouw schuld is dat je zoontje deze dingen voelt Bor. Het waren niet de juiste woorden. En ben ook niet zo diplomatisch in het uitdrukken van. Jane omschreef het beter dan mij.

Er ontbreken een paar delen van de puzzel om het geheel te begrijpen denk ik. Ik weet niet goed waar BJZ juist voor staat. Ik zou denken dat die enkel ingrijpen in situaties waarvan zij oprecht denken dat een kind in een gevarenzone zit.
De kinderen van mijn zus zijn zo ooit een keer weggenomen voor een tijdje. Mijn ma kon het niet aanzien en heeft ze dan in huis genomen. BJZ of KB zoals ze het hier noemen denk ik heeft toen mogelijkheden aangereikt om de situatie van mijn zus leefbaarder te maken maar zij stuurden enkel. Het probleem moest mijn zus aanpakken. Na het aanpakken van die problemen (geen alcoholprobleem btw) evalueerden zij de situatie en deze werd positief bevonden. Dus de kids mochten terug. Er was nagenoeg geen opvolging meer vanuit deze dienst. Waarover je kan discussiëren natuurlijk.

Je hebt je programma gevolgd en gedaan wat moest. Daarvoor krijg je krediet en kon je zoon terugkomen toch? Ik weet niet in hoeverre zij effectief verantwoordelijk zijn voor nazorg. Is dat niet de verslavingskliniek die daar op aangesproken moet worden? Intussen drink jij een beetje..dus er ontstaat twijfel of je de situatie wel aankan en deze goed is voor je zoon. BJZ bekijkt het en oordeelt van niet. Ze gaan volgens mij niet over je alcoholprobleem maar over het welzijn van je kind. Ik denk niet dat ze elke alcoholist gaan volgen dag in dag uit..dus vandaar het verslaafd-af zijn gevoel niet? Dus ze willen hem weer weghalen.
Wat ik niet begrijp is waarom ze hem nu wel bij je laten? Is het omdat je kan bewijzen dat je wel onmiddellijk kunt steunen op nazorg? Dat zou logischer zijn dan het feit dat jij totaal onderuit zou gaan bij het wegnemen van. Want hoe goed en wel ook. BJZ staat er voor je kind en niet voor jou. Kan niet anders dan dat dat de doorslag heeft gegeven toch? Anders kan ik echt niet meer volgen.

Sorry moest ik toch ff neerzetten :)
Shoot me :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Denker

Nee! Doe ik ook niet. Maar misschien een keer een proefdronk met de dokter, een defbriliator en een kotsemmer erbij. Zodat ik weet waar ik bang voor moet zijn. Ja erg eigenlijk.

Ja, heel erg inderdaad.

Altijd op zoek naar de grenzen he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Denker

Nee! Doe ik ook niet. Maar misschien een keer een proefdronk met de dokter, een defbriliator en een kotsemmer erbij. Zodat ik weet waar ik bang voor moet zijn. Ja erg eigenlijk.

Euhmmmmmmm de bijsluiter lezen zou mij de kriebels al geven hoor :angry:

*typ te rap..zit aan de cola..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Primula

Mupke:

Mischien wat achterstallige dingen doen?

Kan je veel voldoening even (is mijn ervaring,,)

Weet het verder ook neit zo 1,2,3..

Maar wel:
:present:

Prim, wat lief dat je er nog steeds mee bezig bent. :present: Hoeft echt niet hoor.
Een beetje verveling is voor een mens niet zo erg. Ik ga er niet can drinken ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...