Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Woon aan de kust, ongeveer halverwege...t.h.v. Amsterdam zeg maar, maar dan aan zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goeie morgen Vonnie, Max en Tien.O nee Tien ik vind het juist heerlijk. Lekker een beetje slenteren op zo'n markt, en dan een glaasje drinken in de grote tent waar ik een hoop bekenden tegenkom.Vroeger was dat dan altijd een rede om het daar flink op een zuipen te zetten.Mensen zullen wel denken nu. Ze kennen mij niet anders dan een gezellige ouwe taart die hem eens flink inneemt, en het grootste (plezier) heeft. Wat ze niet weten is dat ik dan de volgende ochtend met een fikse kater thuis zat.Maar nu niet meer, o nee, deze dame gaat nuchter naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Nu eerst met de hond weg,"koffie voor boven" staat alvast klaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een bak koffie. hier is het ook lekker rustig, de hondjes zijn tikkertje aan het doen buiten vandaag maar eens lekker poetsen (is hard nodig) hopen dat het schitterend weer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 en meteen doet de zon een poging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Mogguh Igor,hiet schijnt ie al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moggeh allen De zon schijnt hier al volop. Heerlijk. Is er nog thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Earl Grey of gewone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hoi Igor en Mup.. Zat thee, heb net weer een pot gezet mup, links op het aanrecht naast het koffieapparaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Uhhh, heb hier mandarine orange van notpiL .... vind ik iets zonnigs hebben Maar earl grey is ook heel lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Als ik mag kiezen, Earl grey graag Tine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Oh, ik moet zelf pakken? Ik sacht dat jij de bediening deed Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Vangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeOh, ik moet zelf pakken? Ik sacht dat jij de bediening deed Von. Gekke Henkie.... zet de boel elke ochtend al klaar... vinnik genoeg hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik kon het proberen toch Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hier schijnt de zon al volop. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk kon het proberen toch Von? Klopt het 'nee' had je al, het 'ja' kun je krijgen... Nou vooruit dan maar.... bekertje thee met liefde aangereikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moggeh Marc. Dank je Von. Volgende keer doe ik het weer zelf, en schenk dan eentje voor jou in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Gaaaaaap... Mogge allemaal. Vannacht rond een een of vier stonden er een paar dronken mannen te lallen in de straat. Wat zullen die vervelend wakker worden. Hhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moghu Mupke en Sowhat. Goed geslapen?Hahaha Denker, ja wij weten hoe die zich vandaag voelen hé? Hebben wij geen last meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Mogge Denker, was hier ook het geval,was rond een uur of 01:00, waren net thuis.Kunnen nooit zo fris wakker worden als wij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Nu eerst onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dat was hier gisteren ook toen ik naar bed ging. Schreeuwende jeugd. Die moeten vast een behoorlijke slok op gehad hebben. Idioot gedrag eigenlijk. Wrs. hangen ze nu boven de pot. Ja, lekekr geslapen Bol. Beetje te kort. Negen uur, dat had ik ook wel gewild. Lekker is dat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 koffie op, K&B liggen alweer te slapen. dan sluip ik nu de douche op...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Nee, bol fris en fit hier straks wat eten even trainen. Ik zit nu op dag 7 of 8, weet het eigenlijk maar ik ga gelijk op met Zuske. Die zalt wel weten. Straks Refuutje erin, nog even wennen aan de bijwerking, word er wat moe en soms een beetje dizzy van. Maar komt goed. Nu eerst koffie en peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden