Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Sorry Igor:)Ben er vandoor mensen.Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 goeiemorgen mensen;hij schijnt weer!weet iemand of het strandweer is? Weeronline geefteen 9 voor Scheveningen, maar hier al sluierbewolking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Lijkt me pijnlijk verrandering Ik geloof als iemand echt verliefd op je is zulke dingen niet doet. Je kan dan wel excuses gaan verzinnen zoals hij is net gescheiden en misschien weet hij het allemaal nog niet. En weet je waarschijnlijk zijn ze nog juist ook. Maar dat is geen excuus voor zijn gedrag.Verliefd zijn is heel leuk als het van twee kanten komt maar op deze manier lijk je zijn speelbal wel.Kappen die handel meid. Je bent veel meer waard.Ik heb zelf onderhalf jaar in een relatie gezeten en deze ging de laatste tijd helemaal niet goed meer. Hij had al lang opgegeven en ging een andere richting uit. Als ik beter had gekeken had ik het gezien. Resultaat: hij vond een ander die beter bij hem paste. Na onderhalf jaar weer alleen te zijn heb ik het nog steeds behoorlijk moeilijk met de afwijzing ook al wist ik toen al dat ik aan een dood paard lag te trekken.Misschien was dat nog het ergste. Het persé willen en toekijken dat hij wegglipte. Steek die energie er niet in. Ga niet aan hem lopen trekken. Laat hem waar hij is op het moment.Als hij echt verliefd op je was, zou hij je deze teleurstelling niet aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Jane,hier begon de dag ook mooi,nu is de zon weg.Had net mijn zus aan de tel, woont vlakbij zandvoort, daar was het ook niet geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Maar misschien moet je het inderdaad eens aan een man vragen Ik schat nog wel eens meer fout in op relatievlak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik ben dan wel geen man, maar ben het wel met je eens Fleur.Als een man verliefd op is, dan handelt ie volgens mij niet zo anders als wij vrouwen..He's just not that into you Verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 thnx Tinade webcams geven ook geen uitsluitsel,de treinen worden omgeleid via Rotterdamen ik heb om 16.30 een stagedienst van vrijw.baan 2.3 redenen dus om niet al die moeite te doen. Jammer,ik heb er zo'n zin in weer, zon, zee en zaligheid.We waren een beetje erg verwend he de laatste weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik moet er weer vandoor. De klok zegt tien uur.Kom regelmatig binnenwippen als afleiding.voor verrandering een dikke Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik weet het niet verrandering.Er niet klaar voor zijn? Dat kan zeker..Maar ga je wachten tot hij het wel is? Wat als ie toch niet voor je kiest? Ik kan begrijpen dat ieder zijn ego wil strelen. Zelfs in een relatie hou ik wel van de aandacht van mannen maar ik blijf wel trouw in de relatie die ik heb. En eerlijk naar de partner. Praat hij wel over zulke dingen met je? Weet hij dat je verliefd op je bent? Concentreer je voor nu maar ff op je drankprobleem. Zonder dat zal je sowieso veel sterker in eender welke relatie staan. Beetje poetsen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingwat ik wel weet is dat mannen het leuk vinden om dit te doen, heb nog een kennis op msn staan en die heeft een vriendin maar die heeft ook van dat soort chikkies eropstaan, denk dat het voor een man een soort ego trip is van zie dat kan ook, als ze onzeker zijn dan he. Sorry hoor. Ik vind dit zo'n onzin.Onzekere mannen die zich omringen met chickies? Wat zijn eigenlijk chickies. Ik heb er zelf wel een idee bij, maar misschien bedoel jij iets anders?In ieder geval heb je een heel ander beeld van mannen dan ik. En Verandering, misschien blijf je wel niet aan hem trekken. Maar je bent er wel door gaan drinken weer. Wil je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingahahha maar dat ga ik ook doen fleurtje, heb een ex toegevoegt op msn dacht wat hij kan kan ik ook..hahhah maar die ken ik al zo lang, en we zijn meer vrienden. Aan hem kan ik het wel vragen want hij heeft ook een vriendin en hij voegt ook telkens andere knappe vrouwen toe. denk dat ik hier heel nuchter mee om moet gaan. Als ik zo'n kerel heb, zal hij vlug weten waar het gat van de timmerman is. Ik vind zoiets niet kunnen maar ik ben dan ook weer enorm ouderwets. Flirten af en toe is één ding. Een reeks overwinningen op je msn binnenhalen is teveel van het goede.Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik moet ook poetsen. Maar heb nog geen zin dus hoeft het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 oooowwwwwhhhhhhhMups Zie je graag :lops; gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Lijkt mij een foute man Verandering. als ie verliefd op je zou zijn, dan was ie niet zo druk met andere vrouwen.Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik zou ervoor passen.Lops terug Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Volgens mij is de douche vrij?Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Maar je schrijft dat je er door bent gaan drinken Veranderingen je zit op een ADB forum, dus het is wel duidelijk toch?Het was wel een mooie test om te zien dat je dit aangrijpt om te gaan drinken,dus je zult opnieuw een keus moeten maken, zo simpel is het: welke vd 2 "kwaden"kies je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjeverandering,,,,mannen wat is dat...iets nieuws ofzo...nooit van gehoord Foei, Snoep, heb je d'r al zóveel versleten...?!Goedemorgen, overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moggeh Gunn. Heb jij nog niet gedouched??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunnquote: Originally posted by: snoepjeverandering,,,,mannen wat is dat...iets nieuws ofzo...nooit van gehoord Foei, Snoep, heb je d'r al zóveel versleten...?!Goedemorgen, overigens. sokken wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 veranderinghoe kan jij zien wat voor vrienden hij op msn heb dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 @Mupke,Neen, 'k heb nog niet g'doescht. Wel m'n g'zicht en handen g'wassen. 'k zit nu aan een beschuitje en een kop thee. @Verrandering,Zowaar ben 'k van 't man'lijk g'slacht. En nee, 'k weet niet waar je 't over hebt. Als 't te delicaat is om hier uiteen te zetten, dan stuur je me maar een PB'tje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingis dit de mail...gunn Uhm, je vraagt of dit m'n postadres is? Als je me een PB wil sturen, druk je op 't beugelslotje. Of b'doel je 'male'... Sorry, 'k begrijp je even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Gunn,wat ik apart vind, is jouw schrijfstijl.Is geen kritiek het valt mij gewoon op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 1 goedemiddag...gisteren een hele gezellige dag gehad.lekker de hele dag geholpen bij mijn broer in de keuken...zijn vriendin was jarig.was wel wat laat geworden dus ik ben er net 3 kwartier uit.nu even koffie en terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaGunn, wat ik apart vind, is jouw schrijfstijl. Is geen kritiek het valt mij gewoon op. Daar is een reden voor. 'k ben naam'lijk een licht'lijk dyslectisch, en op deez' manier vallen de spelfouten minder op. M'n 'Onkunde Verhullen', heet zoiets deftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden