Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goeie morgen Denker, Sowhat en Adam... Dat het inderdaad maar zonnige dagen mogen zijn, in ieder opzicht En terwijl ik dit schrijf schuift er een wolk voor de zon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moet je elke dag een refu Denker? Ik heb er geen verstand van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ja, ik moest eerst elke dag een halve van de doc voor twee weken om te kijken hoe ik er op reageer. En dan heb ik weer een afspraak met hem. Hoe het dan gaat weet ik niet maar als alles goed valt krijg ik er een licht antidepresiva bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 goeienmorgen allemaalmet een bakkie koffie even de dagdraad lezen van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hé lezen jullie dat? Igor samen met Max onder de douche? Ik het het altijd wel gedacht dat er iets is tussen die twee.Igor vergeet niet z'n rug goed te wassen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ook goeiemorgen Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hihi Bol, we hebben hier toch een jongens- en een meisjesdouche??? Jij maakt hem helemaal van eieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ophouden Bol. Ik ben jaloers aangelegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Maar mooi wel dat Igor voor is gepiept, ik wilde net zeggen dat ik me ging douchen, moet ik weer een kwartier wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Niet nodig Denker... Igor staat apart ... Je kunt natuurlijk altijd nog bij Max de douche induiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Haha, nee dank je. Ik moet straks toch eerst trainen voordat ik ga douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Nee Igor, dat was de douchestang niet......!!!Ben er weer snel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Okee dan, 't was ook maar een voorstel... :$Ik heb trouwens trek in iets lekkers.. iets hartigs.. En nee, geen boterham met kaas of zo... Iets ... ik weet het niet precies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Max toch... zeker brilletje niet op gehad? Er staat toch duidelijk welke voor de meisjes is en welke voor de jongens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Iets hartigs, een pizza carbonara speciale met spek, rosbief en ui. Lekker vet. Ging er bij ook wel in nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik stond er het eerst in von.....En het was die voor de jongens....volgens mij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 MAX WIL JE DE VOLGENDE KEER EERST GOED KIJKEN WELKE DEUR JE NEEMT? ik schrok me wild. de hele buurt is wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hm, klinkt lekker , maar dan zonder het vlees maar. En ook niet teveel vet... Ik ga verder met bedenken.... Max dan heeft Igor haar lenzen weer niet in gehad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaa, is de politie al onderweg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneOkee dan, 't was ook maar een voorstel... :$ Ik heb trouwens trek in iets lekkers.. iets hartigs.. En nee, geen boterham met kaas of zo... Iets ... ik weet het niet precies... Nieuwe haring Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Tsja, maar waar haal je die vandaan op zondagochtend tien voor negen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik ga een ei koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik ga de douche maar eens opzoeken voor Snoep er in duikt... En ik doe hem mooi wel op slot Luitjes.... later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 verandering,,,,mannen wat is dat...iets nieuws ofzo...nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen Verrandering toch . Gewoon uit de weg gaan lijkt me. Doe eerst je drankprobleem en begin dan aan mannen.Raad kan ik je niet geven..ik ben nog misselijk van de laatste dus ik ga er met een grote bocht omheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden