Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @Albertina,Sterkte met je vader, lieverd.Foei, 'k heb even g'wandeld, maar ben de tijd straal vergeten! Blijk 'k twee uur rondgeslenterd te hebben. Net thuis. 't is al over zevenen en 'k moet nog eten (koken). Oké, iets heel eenvoudigs, smaak'lijk en reed'lijk gezond. Yep, g'bakken rijst.Benodigdheden: Basmati rijst, ui, lente ui, knoflook, sambal, maag're spekreepjes, 2 eieren, rijstolie en Japanse sojasaus. En natuurlijk een rijstkoker, wok en spatel. Te serveren in een ruime rijstkom en te eten met de O-hashi (eetstokjes).'k ga nu b'ginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dank voor de goede wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tina sterkte. hopen dat het gauw opgelost is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: ShahireGelukkig slaapt Fleur nog Tegen de tijd dat ze het leest ben ik al weg.................hihi Je bent niet rap genoeg Ik zie je nog schuifelen naar de deur Schijnbaar net op tijd de deur dicht getrokkenniks tegen mijne gat gevoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: niwiik val zomaar ff binnen vanuit Spanje...en ik lees iets over het verlangen te drinken... waarom zou ik nu verlangen naar een slagveld waar ik zo dikwijls en zoveel verloren heb ? waarom zou ik nu verlangen naar mijn ondergang ? waarom zou ik dan willen drinken ? Mooi gezegd Niwikan me er helemaal in vindenik ga em denk ik uit mijn hoofd leren voor mezelf die laatste 3 zinnen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hoi hoi mensenwas weg de hele dag, vergeten uit te loggen, sorry.ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik zat bij te lezen toen de kat op mijn toetsenbord sprongnu heb ik heeeele kleine letters, zie er bijna geen moer vanhelp....wie weet wat ik moet doen?? de rest buiten forum is wel normaal.ik switch wel over naar mijn laptop, die kan het niet hebben!(vraag morgen mijn dochter wel, die weet het vast wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Sha, als je rechts onder op je monitor kijkt hé, dan zie je 100% staan en een soort loep. Als je daar op klikt dan kun je kiezen welke grootte je wilt hebben. Ikzelf heb hem op 125 staan das wat gemakkelijker. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Shahire,1e manier: Ctrl en + tegelijk intoetsen (shift niet vergeten bij de +).2e manier: Scrollwiel aanklikken, cursor verandert dan in loep, met scrollwiel draaien.3e manier: In menu - Beeld - Tekengrootte of Zoomen (afhankelijk van browser).Succes en ik hoop dat je nog geen (nieuwe) leesbril nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou bijvoorbeeld:Omdat het lekker is,Omdat het gezellig is,Omdat ik me er goed bij voel,Omdat ik zeker weet ik dat ik maat kan houden.Omdat ik Alcohol De Baas wil zijn, ik nu sterker ben dan hij.En van hem kan genieten tot ik er genoeg van heb.Me dan niet door hem laat dwingen.Omdat ik minderaar wil zijn en me dat nu prima lukt.Omdat ik nu, mede dankzij dit forum, soms gewoon geen zin heb om een drankje te pakken.Omdat ik geleerd heb alleen te drinken als drinken een toegevoegde waarde heeft.En, vooral, om te stoppen VOOR het negatief wordt en ik de morgen erop spijt zou hebben.En, ach, ik kan nog zoveel zeggenEn, ja, ik kan net zoveel argumenten aanvoeren om helemaal niet te drinken.Maar ik heb voor het eerste gekozen en ik voel me er heerlijk bij.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Oeps, ik was even bezigzal even kijken wat jullie schrijven en even uitproberen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 voor straks weltrusten ik heb het wel weer gehad voor vandaag. gelukkig waren de winkels dicht, pfffff.zo en nu knabbel en babbel kijken op tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Bol, een loep kan ik nergens vinden met die 100%heb zelf al een loep nodig om ook maar iets het te kunnen zien maar dank voor je reactie Marc je eerste optie werkte meteen!!!!en ik ben erachter dat als je de + een paar keer indrukt..........je snapt je em zeker al??!!nou ja, beter koeienletters dan letters die niet te lezen zijnmaar dan met - wijzigd er niets naar kleiner maar dat maakt niet uitTHANKS, ga het meteen noteren voor een (hopelijk niet) volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Teveel alles goed? tijd niet gesproken maar ik was hier ook niet veel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Lekker slapen Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Igor slaap lekker, wil je morgenochtend een beetje zachtjes doenik mag namelijk een beetje uitslapen, om 8.30 roepen mag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mennn, ben nu pas klaar met mn werk. En bekaf. Maar het gaat me de komende week een hoop stress besparen. Dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Helemaal goed en gelukkig Shahire, jij ook nieuw geluk gevonden begrijp ik.Koester het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @Igor,Slaap lekker, meid! @Shahire,Zijn jij en Igor huisg'noten van elkaar? Of is er een and're dynamiek gaande? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnZijn jij en Igor huisg'noten van elkaar? Of is er een and're dynamiek gaande? Ik kijk er ook van op Gunn. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Shahire, Zijn jij en Igor huisg'noten van elkaar? Of is er een and're dynamiek gaande? Sinds 23 januari 2011 woon ik bij Igor in huis,overigens ook bij Vonneke, Bolleke, Jane, Fleur en veeeeeeeeeeeele anderen leuk dat je hier ook een kamer kon krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Vroege vogels van de dagdraad!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 goeienavond allemaal,De pinkster goed doorgekomen,was wel een beetje druk en veel, maar het was vooral een heel leuk weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireIgor slaap lekker, wil je morgenochtend een beetje zachtjes doen ik mag namelijk een beetje uitslapen, om 8.30 roepen mag wel We doen ons best Sha... maar we gaan al om 8 uurt sporten... hoewel... half negen is misschien wat comfortabeler... kunnen we jou ook nog even roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedenavond trouwens luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden