Spring naar bijdragen

Maandag 13 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

zaterdag hele dag geshopt in amsterdam, daarna verjaardag
gister hele dag geholpen op een dorpsfeest
en vandaag een ontmoetingsdag voorbereid van een ander forum.
Beetje veel in drie dagen
Nu heb ik eigenlijk een weekend nodig om bij te tanken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Shahire

quote:


Originally posted by:
Gunn




@Shahire,








Zijn jij en Igor huisg'noten van elkaar? Of is er een and're dynamiek gaande?





Sinds 23 januari 2011 woon ik bij Igor in huis,


overigens ook bij Vonneke, Bolleke, Jane, Fleur en veeeeeeeeeeeele anderen


leuk dat je hier ook een kamer kon krijgen
;)



:huh: Heb ik zoveel mensen in huis?? Nieks van zenne!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al moet ik me schamen, mijn tas is terug. Jongetjes hebben hem gevonden en naar mijn moeder gebracht. Haar adres was vermeld op een stamkaart. Zij heeft ze - uit mijn naam - een bedragje gegeven.

Ik voel alweer dat ze op me neerkijkt. Dat deed (en doet) ze altijd. Nu terecht; ik heb gezopen.

Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik met deze minachting leven kan. Ik heb wel eens gehad dat ik haar een jaar niet sprak (toen dochter er wel was). Altijd maar weer moeten voldoen aan haar regeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Tatum

Ook al moet ik me schamen, mijn tas is terug. Jongetjes hebben hem gevonden en naar mijn moeder gebracht. Haar adres was vermeld op een stamkaart. Zij heeft ze - uit mijn naam - een bedragje gegeven.




Ik voel alweer dat ze op me neerkijkt. Dat deed (en doet) ze altijd. Nu terecht; ik heb gezopen.




Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik met deze minachting leven kan. Ik heb wel eens gehad dat ik haar een jaar niet sprak (toen dochter er wel was). Altijd maar weer moeten voldoen aan haar regeltjes.




Was je je tas kwijt?
Had je dan al gedronken voor je naar haar ging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, na maanden niet-drinken ben ik uitgegaan gisteren. Met fiets. En achteraf heb ik mijn tas in de fietstas gedaan. En dronken gaan lopen, ik ben gevallen en heb mijn fiets onderweg achtergelaten :(

Ik heb een blauw oog en heel veel spijt ...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Tatum

Fleur, na maanden niet-drinken ben ik uitgegaan gisteren. Met fiets. En achteraf heb ik mijn tas in de fietstas gedaan. En dronken gaan lopen, ik ben gevallen en heb mijn fiets onderweg achtergelaten
:(



Ik heb een blauw oog en heel veel spijt ...............




Oei dat klinkt niet zo goed :(. Maar hoe komt het dan dat je drinken wou? Zeker als je al maanden zo goed ging..
Hey kop op hoor! Het is spijtig maar niet meer dan dat. Je kan niet opstaan zonder af en toe ook eens te vallen. Zo leer je elke keer bij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, zo'n dag begint met "niet schrikken .................."

Ze wist dat ik uit was. Ik weet alleen nog dat ik een man heb weggeduwd die heel erg lastig was. En dat het ook langdurig leuk was met een andere man. Die respect had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie uitgaan ook als "iets leuks". Daar komt bij dat ik - sinds ik langer niet drink - heel erg gevoelig word. Ik kan gemakkelijk gaan huilen. En dat mocht ik nooit. Ik moest altijd om een soort films huilen en dan werd mijn moeder kwaad. Ze dreigde met dat ik die films niet meer mocht zien. Dat wilde ik niet.

Ik heb het altijd weggedrukt. Ben boos geworden op vriend omdat hij ging huilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...