Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Gunn en Jane, Welterusten deze nacht.Romantisch onder een klamboe. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik vind het een vervelend ding dat maar in de weg hangt. Ik heb er onder leren slapen in Afrika. Weet je wat ik ga nu ook slapen, verstandig doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Nou Jaap, slaap lekker voor zo onder je klamboe tot morgen dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 'k heb een leuke avond gehad bij mijn dinik zeg truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 ga morgen even terug lezen....ik ben kapot gelult!!...hahahahaslaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Welterusten Lenie, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Goede avond voor hun die nog wakker zijn en slaap lekker voor de rest,de laatste tijd lees ik dus weer vaker mee hier (en schrijf zelfs wat af en toe).Dat alcohol toch iets is blijkbaar wat "terugkomt".Vooral ook wat ik zo rondom mezelf zie gebeuren...mensen die ik graag zie maar die mij "pijn" doen met hun gezuip.Ik ben zelf ook niet van de braafste das waar (hoewel ik de laatste maanden niet te klagen heb).Maar hoe mensen kunnen veranderen ook.Goed ik ga slapen, zeker ik kan dat niet oplossen................Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden