bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik woon in Brabant Tatum, tussen Veghel en Helmond. Ja das inderdaad erg ver, maar wat voor 'n klussen moet je doen dan?Verder zit ik met een vraagje aan de moeders van het forum. Ik kijk altijd naar uitzendingen waarin vrouwen bevallen. Prachtig mooi en ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb er misschien al wel honderden gezien en iedere keer weer vind ik het ontzettend mooi.Ik begrijp alleen niet waarom vrouwen vaak een ruggenprik weigeren, of een keizersnee. Als ik zie hoe veel pijn dat doet denk ik "mensen hup gauw die prik erin dan doet het niet zo veel pijn meer."Ik begrijp best wel dat men het op zo'n natuurlijk mogelijke manier wil doen, maar ik kan me zo moeilijk inleven of beter gezegd, helemaal niet, dat vrouwen kiezen voor pijn i.p..v. pijnloos bevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Bol, mijn stadje is altijd een gewild stadje om vakantie in te houden.Je krijgt (bij deze) direct een slaap-plek aangeboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik zit nog boven Purmerend ............. ter hoogte van Alkmaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Sowat, nee het ligt aan het ijsselmeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Foei, 'k heb net goed en wel m'n avondeten op! Wel erg laat g'worden. Ah, 'k ben zowaar blij dat 'k morgen kan gaan werken. Vrijwilligerswerk, id est. De Voedselbank. Woensdag, donderdag en vrijdag. 't verzet de zinnen en breekt de week. Nu eerst een potje thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Good evening Ik niet bol..heb een redelijk hoge pijngrens net als mijn zus maar toen ik haar tekeer zag gaan tijdens haar weeën dacht ik toen het mijn beurt was om te bevallen...'waar blijft die gadverdammese ruggeprik' Ik denk dat natuurlijk bevallen een hele mooie ervaring op zich is en de pijn vlug vergeten is na de bevalling. Toch heb ik me er niet aan gewaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 BOE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 This is how you remind of what I really am.I've been wrong, I've been down, been to the bottom of every bottle.These five words in my head scream 'are we having fun yet?'Laat me denken aan dit forum vreemd genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: SowhatWaar heb je je niet aan gewaagd,een ruggeprik,of zonder? Zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Fleurie er schijnt een stof vrij te komen na de bevalling die een soort van euforie teweeg brengt. Maar ik vind het nog steeds een heel groot wonder zo'n klein wezentje dat in je buik groeit.Vaak denk ik, er moet een wezen, noem het God of Alah of weet ik veel, zijn, dit kan niet zo maar komen omdat wij zo geevolueërd zijn. Dit is zo'n wonder.Tatum maar wat voor klussen moet je doen dan? Verkopen ze bij jou ook ijselmeerpaling???? Dan kom ik wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeFleurie er schijnt een stof vrij te komen na de bevalling die een soort van euforie teweeg brengt. Maar ik vind het nog steeds een heel groot wonder zo'n klein wezentje dat in je buik groeit. Vaak denk ik, er moet een wezen, noem het God of Alah of weet ik veel, zijn, dit kan niet zo maar komen omdat wij zo geevolueërd zijn. Dit is zo'n wonder. Tatum maar wat voor klussen moet je doen dan? Verkopen ze bij jou ook ijselmeerpaling???? Dan kom ik wel hoor. Ik vond het vooral een wonder dat zo'n groot iets er uit kon komen via zo'n klein gaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik ga het mee in mijn onderschrift zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: SowhatTis niet eens bij me opgekomen om een ruggeprik te vragen,hier in Nederland zijn ze er volgens mij ook niet zo voor. Niemand heeft me gevraagd of ik zoiets wilde:D Ik had op voorhand al uitgemaakt dat ik het wou. Zelf hebben ze het me ook niet gevraagd hoor. Natuurlijk bevallen is nu eenmaal niet meer dan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Hmmm...beetje stil hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 beetje of 2 beetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Dat komt omdat ik er niet was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Amai hebben jullie ff geluk..ik wou net met liedjes gaan strooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 zolang je zelf maar niet gaat zingen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik kan redelijk goed zingen als ik mijn oren dicht hou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAmai hebben jullie ff geluk..ik wou net met liedjes gaan strooien Je gaat je gang maar. Ik heb het geluid uit staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik heb anders een schitterende smaak in muziek Mups.Denk dat ik mezelf aan het vervelen ben . Heb eigenlijk geen bal te zeggen.Ik sta maar wat te trappelen in het leven heb ik het gevoel.Vervelend als je gas vooruit wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Misschien is een time out soms ook wel even goed. Of heb je die net al gehad?Ik zit na te denken over je toegevoegde onderschrift, maar kan er nog niet zo goed uithalen wat je ermee wilt zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Een break down is correcter Niet?De eerste zin is aan al diegenen die uitglijden. Erg maar het is wel de waarheid.De tweede lijn is gewoon hoe het ooit letterlijk was. Figuurlijk kan het nog altijd zo zijn.De derde is eerder cynisch..Het duiveltje in mijn hoofd dat roept 'are we having fun yet?'Het liedje heeft op zich weinig met alcohol te maken maar soitKan zijn dat het er niet lang blijft staan. Het ondermijnt een beetje het allereerste*toch maar in het Engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden