Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 juni

Kore

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo mensen,

ben weer terug uit het ZH,
de bloeding bij mijn vader wordt veroorzaakt
door verkeerde/te hoge dosering medicatie.

Het is nog met een sisser afgelopen,
de bloeding had ook in zijn hoofd
kunnen optreden.

Maar goed, de meeste stress is weer
voorbij dus nu ga ik even op de bank
met een kop koffie en een sigaret.

@lenie,

heel veel sterkte,
wat een toestand.

Houd je hoofd erbij.

@allen

ik heb niet bijgelezen vandaag.
Ga ik ook niet doen.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he, weer terug van een wandeling. Een kleine twee uur g'lopen. 'k zit nu weer voor de PC met een glas thee om tot 't pijnlijke inzicht te komen dat 'k nog uig'breid boodschappen moet gaan doen! En dan nog koken. En eten. Dan is 't alweer 20:00 uur. Man, wat gaat de tijd toch hard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal. :rose:

Ziet het er nu naar uit dat alles goed afloopt Tine? Dat zou mooi zijn voor je.

En ik ben vééél te laat om Kore nog iets te wensen met haar operatie. Wel fijn dat het nu eindelijk zover is. Ik zet alvast de bloemen klaar. :present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe kanjers daar is ikke weer.

Wat een ontzettende blunder Tien, zoiets mag toch eigenlijk niet gebeuren.:(
Maar gelukkig is het niet al te erg en hopelijk kun je vannacht een beetje goed pitten want dat zal de laatste dagen ook wel niet zo veel geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajo altezaam!

Bah, ik heb een weeïge maag want ik heb me net bezondigd aan een heleboel salmiakdrop. Nou ja, zal wel overwaaien als ik straks gegeten heb. Vandaag dag 11 alcovrij!

@Lenie, allereerst heel veel sterkte met dat deurwaardersgedoe! Verder wil ik je even bedanken voor je post in het dagdraadje van gisteren. Je schreef dat je pas een paar weken bezig was en nu al zoveel meer energie hebt en zin. En dat je veel meer dingen doet. Dat geeft me hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lijk wel weer hyper met mn berichtendiarree. :huh: Klopt ook wel. Ik had weer dat stemmetjes dat heel lieflijk zegt: kom, het mag best, twee pilsjes meenemen is echt niet zo erg. En belande toen ook nog in het drankpad van de AH. Maar het besluit om het niet te doen was al genomen dus dan kan het geen kwaad om dar te lopen.
Blijft wel vervelend, dat stemmetje af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke
Zus, goed bezig nog steeds he?
:present:

Yeps, vind ik zelf ook... :$. Zelfs bij de Brijder heb ik nooit 11 dagen gehaald. In m'n beste cleane perioden begon ik op dag 10 weer te drinken. (maximaal 9 dagen gelukt dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg he, Zuske. Bewust of onbewust leeft ied're alcoholist het Adagium Alcoholicus: 'Een dag niet g'zopen is een dag niet g'leefd'. We worden onrustig, want we willen ons goed voelen. Al g'nieten we alle luxe van de wereld, zonder drank is 't allemaal maar grauw en saai. We moeten weer leren leven. En dan luister 'k weer naar Dream Theater's 'Learning to Live'. Prachtig nummer!

http://www.youtube.com/watch?v=KY_5u0F9Rlw&hd=1

Als je van symphonische rock/metal houdt, natuurlijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Tatum

Nee, Mup, ik heb me vanochtend ziek gemeld.

Beter ook denk ik want de blauwe plek is erger geworden.

Nood breekt wet.
Maar al te vaak kan je dit niet doen natuurlijk. Werkgevers zijn goed op de hoogte van de maandagochtendziekmeldingen en de (vaak) achterliggende oorzaak. Als je je regelmatig ziekmel;dt op maandag gaat bij hun wel een belletje rinkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...