Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jane...'k heb niet op je gewacht hoor...zat op de wip.( ineens?)afwas weg en piepers gejast.het word nog wel eens wat met me vandaag?Kom Op Gunn!!!!!...halen die handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @verrandering,'k b'doel dat al die door de EG goedgekeurde hulpstoffen ook niet echt bevord'lijk zijn voor de gezondheid. En sinds 'k niet meer drink, eet (lees snack) 'k meer producten waar (moog'lijk kankerverwekkende) E-nummers in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Borretje,'t laatste wat 'k nu moet doen is iets waar 'k vrolijk van wordt! 'k zou spontaan ineens veel zin krijgen om boodschappen te gaan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 oeh....nee doe maar niet.er ligt vast wel wat in de vriezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 sjips zeg....ga ik net aan de bietjes vanavond...( had nog veel over van gisteren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 sorry...verkeerd gelezen...nou ik ga dat doen hoor....heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Sowhat,Yep, de smaakversterkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Will, wordt het niet eens tijd dat jij een besluit gaat nemen. Zo doormodderen, daar wordt je toch alleen maar zieliger van. Stoppen met drinken gaat niet vanzelf. Ik denk als je niet bewust een besluit neemt dat je na de operatie als je weer herstelt bent je weer in dezelfde cirkeltjes gaat denken. Als ik lees dat jezelf in een auto ergens vind en je weet niet meer hoe je daar terecht komt dat drinken er voor jou niet meer in zit. Lastig te accepteren, snap ik. Maar je bent als je dronken in de auto stapt niet alleen jezelf tot last, maar misschien ook wel een ander, die toevallig jouw pad kruist. Als je weer controle wil over je leven, zal je zelf de eerste stap moeten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik meld me even droog, maar voel erg moe en toch niet kunnen slapen. Rare dromen, mischien bijwerking van Refusal. Soms wat onwerkelijk gevoel. Ik heb net getraint en een half uur gewandeld, ik ga nog een keer proberen te slapen. Beetje vervelend, maar goed de bijwerkingen moeten afzwakken. Fijne dag voor alle frummers gewenst. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 zoo...mijn weekend is *kreeg nog net op de valreep een mailtje van mijn schuldhulpverlener...Goedemiddag, Ik ben gebeld door de advocaat van uw ex-man. Hij zegt een vordering op u te hebben inzake de te betalen hypotheeklasten, u zou deze al in huis moeten hebben. Ik zou u graag hierover willen spreken. Kunt u mij maandag even bellen.Ook zou ik graag het echtscheidingsconvenant willen ontvangen. Met vriendelijke groet, kan helemaal niet zo'n vordering...omdat ik dus in het traject zit.( dit mag ik toch wel neerzetten he??...staan geen gegevens of prive dingen bij...ff zeggen hoor anders haal ik het weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ik zeg het verkeerd...die vordering kan wel...als hij al over de helft zit met afbetalen..zit ie nog lang niet!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Niet kunnen slapen is mss nog omdat je niet meer drinkt denker,ben je ook extra moe van uiteraard.En die vermoeidheid kan een bijwerking zijn van de refu,gaat weer over.Veel trekmomenten gehad vandaag, weinig geslapen,moe, zou gewoon even willen ontspannen.Heb al van alles geprobeerd, goed gegeten, veel de deur uit, aande thee gezeten vanmiddag (helpt soms nog wel eens).Tijdens het boodschappen doen zie ik geloof ik alleen maar bier staan,ppffff, wordt er een beetje moe van.Lijkt wel of het vandaag langer duurt dan normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Maandag gewoon de schuldhulpverlener bellen Lenie en allesuitleggen.Ik weet het, ze zouden het moeten weten, maar je weet nu uiteigen ervaring hoe dit soort instanties werken.Laat je weekend er niet door verzieken, je kunt er nu toch niets meeraan veranderen.Zal allemaal wel weer een misverstand zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 is het ook...ik heb de brieven hier.ik krijg nog 3,5 jaar alimentatie....zullen we het daar eens over hebben?m'n hulpverlener zei al maak je niet druk...hij heeft geen poot om op te staan...maar ben wel mega opgefokt nu!!!...de smerige.............piep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Je gaat niet drinken he...??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Alimentatie kan je volgens mij alleen terug vorderen over de laatste 6 maanden lenie. Daar is een site voor het LBIO... kan je nagaan hoe lang ik daar via het LBIO al mee bezig ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ik ben er even weg mee....zal me gedragen...ben alleen maar heel boos...tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Avond allen. Heerlijk gegeten: boontjes, gebakken krieltjes met sjalotjes en sate. Afwas al klaar. Zoonlief alweer de hort op.En ik heb even pc-time.Gunn, wat is het geworden met jouw menu voor de avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Niemand actief?Dan lonkt de bank hier.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik had een gebakken visje en courgette uit de grillpan en gebakken aardappeltjes, jammie.Hard gewerkt vandaag en net toen ik klaar was kwam de buurtkrant om rond te brengen,het was nog droog gelukkig en net voor de bui losbarstte kon ik de keuken in. Toch eenvoldaan gevoel en schoon huis nu, laat de herfst maar beginnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Deh erfst Jane. Doe ff normaal zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 PPPfff bij wie mogen we eventjes een winterslaap houden????? en je hoeft ons niet wakker te maken we melden ons vanzelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jane, even nieuwsgierig. Je gaat vaak vollyen, op het strand toch. Ga je dan op de bonnefooi of zijn jouw teamgenoten er ook elke dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: igorPPPfff bij wie mogen we eventjes een winterslaap houden????? en je hoeft ons niet wakker te maken we melden ons vanzelf wel Ben je moe liefje? Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 zomerslaap, voorjaarsmoeheid, herfstdip enz maakt niet uit, gewoon laten liggen en heel zachtjes doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden