Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni


Max72

Aanbevolen berichten

Ben flink druk
Kostuum is bijna klaar voor optreden zo 26e
Fuchsia glitter met zwart en goud.
Best peace ever !!
Heel heel heel fraai :)
Ben nu eindelijk zover dat ik de rust heb om 1.5 uur na te denken voor ik iets toevoeg aan het kostuum. onbezonnen iets doen = weer uithalen en dus zinloos.
Ik heb mn bank nu in mn atelier gezet, en ik kan nu op de bank zitten en liggen en alleen maar kijken naar het kostuum wat het nodig heeft en meestal komt er dan wel iets geniaals. :)
Erg kicken dit !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Koh - nog roder - wij hebben elkaar ontmoet. Het was in de meeting van najaar 2008. Mijn naam was toen FloortjeII. Het ging toen zo goed met me. Zolang kan het duren om van een verslaving af te komen. Bij mij althans wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onweer fleurtje, echt ?? En het stormt al zo hard binnenin me :huh: No more please !!!

In de woestijn niwi ?, maar waarom moet die zo groot zijn. Ik krijg met momenten het idee dat mezelf terugvinden een hopeloze zaak wordt. Zucht.

Mijn maag draait weer op volle toeren. De komende dagen zou de financiële kant geregeld worden met mijn ex en komende woensdag heb ik een oogoperatie. Dingen die heel erg zwaar op me beginnen door te wegen. Ik mis al zolang iets en ik weet dat dit niet terugkomt met het drinken. Maar het voelt alleen minder zwaar aan dan. Wetende dat dit maar een gevoel is en puur bedrog, toch herval ik elke keer weer. Mijn maat zei gisteren, wie bang is krijgt er ook van, dus probeer ik me daar wat aan op te trekken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je mist iets ?....het komt niet terug met drinken ?...
en toch...?
en als je dat weet, heeft het geen nut om te drinken ook he...
dus kun je nadien ook jezelf weer vinden.....
en hoe langer je dat gaat uitstellen, hoe hopelozer het ook wordt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het rekel, zo voelt het ook aan, in plaats van vorderingen te maken en de streep in zicht te krijgen, lijkt ze verder dan ooit. Ik moet eerst iemand vinden om huis en raad mee te delen veronderstel ik alvorens die onrust en dito drinkgedrag gaat liggen.
Maar ik vrees dat ik er alleen voor sta en dat schrikt me af. Misschien na de afrekening en operatie, zo hoop ik echt, want ik kan zo niet verder. Er moet IETS gebeuren voor het te laat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je het allemaal zo goed weet, Will...zou het gemakkelijker moeten zijn om die vicieuze cirkel te
doorbreken...??
of kun je misschien eerst het drankprobleem de baas zien te worden, voordat je huis en raad
met iemand gaat delen...??
en als er IETS moet gebeuren, ben jij voor jezelf de aangewezen persoon om dat IETS
te laten gebeuren... een ander kan die beslissing niet nemen in jouw plaats, maar kan
wel helpen om je die beslissing te laten nemen....

trouwens....uitstelgedrag..???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tatum, lang geleden, joe okay ??

Tja rekeltje, ik kom in situaties terecht keer op keer, toch blijven geloven dat een beetje drinken wel zal lukken en daarna overschakelen of stoppen, maar dan word ik wakker op een vreemde plaats in mijn auto, of gewoon op mijn parking, geen idee wat er verder is gebeurt na die eerste paar drankjes.
Meer en meer pijn in mijn hart, omdat ik doe wat ik doe, geen uitweg, geen licht in de verte.
Nu zondag wordt de verjaardag van mijn schoonbroer gevierd en ik weet nu al hoe dit weer gaat eindigen. Hopeloos, hopeloos hopeloos. En dat vreet zo hard aan me.
Volgende week worden mijn ogen geopereerd en dit is misschien een mooi startshot om het nu eens even serieus te menen. Buiten ga ik zeker niet komen en de rust zal me goed doen.
Reserveer maar vast mijn plekje in de woestijn rekeltje, ben onderweg.......van hééél ver ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de onvoorwaardelijke overgave, Will...!!!
of wil je liever belanden in een situatie waar geen terugkeer meer mogelijk is...??
maar zolang je bezig blijft met drinken....zal de uitweg ook verder te vinden zijn...
en steeds moeilijker...en blijft het duren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi deesje, het zijn momenten, maar had verwacht dat deze nu toch stilletjesaan zouden afnemen.
Sorry voor het zelfbeklag, is mijn gemoed momenteel, enne, bedankt voor de kick in the butt borrie. Misschien wat kleurtjes van je lenen om op mijn gezicht te smeren ?? ;)

De onvolledige overgave, tja lijkt verder weg dan ooit, en ik weet maar drommels al te goed dat alleen die manier me echt zou helpen, maar tot dan is het me myself and i die er moet uitkomen.
Wees gerust, ik blijf strijden naar een beter lot, maar begin moe te worden. Mijn hoop ligt nu bij die operatie, dan kan ik niet anders en eens de draad opnieuw is opgepakt kan ik misschien verder.

Zo genoeg nu over mij want ik moet even uitrukken. job is calling !

Thanx anyway, luve ya all :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Ja, de craving gaat over, want die is al over.
Wat je beschrijft is niet de craving = de fysieke ontwenning, maar de OBSESSIE = de geestelijke gekte die leidt tot het nemen van de eerste slok ook al had je je nog zo voorgenomen nooit meer te drinken: daar zijn de 12 stappen voor'.

Dit antwoord kreeg ik es van mijn sponsor nadat ik me afvroeg of craving ooit over zou gaan.
Vlgs mij is craving de fysieke ontwenning in het begin van het stoppen met drinken.
De OBSESSIE echter is een ander verhaal. Dat zijn die drankduivels op je schouder, de stemmen in je hoofd die zeggen;'ach joh, één drankje kan toch geen kwaad'.

Voor mij geldt nog steeds dat stoppen met drinken stap 1 is geweest. Daarna dienen er nog vele te volgen.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...