Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Fijne vakantie Rapi en Lenie jij welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hier alles goed Bor, bij jou ook een beetje?Heb nog niet alles terug gelezenben eigenlijk onderhand de was aan het ophangen terwijl de comp aanstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Sorry, stomme vraag natuurlijk of het bij jou een beetje gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hé Bor, 'k ben er nog (even)!'k ben in een nostalgische bui. 'k luister naar BGM van games van jaren her. Man, 'k kon toen kippevel krijgen van die muziek zonder te drinken. Dat lukt me nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedenavond, tijd niet hier geweest en hoop dat het iedereen goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jan, 2 maanden gestopt lees ik, goed van je :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Lief en bedankt voor je bloemen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 he getver...toch niet...zit te wachten op een Prive antwoord van Tatum....ook die woont hier....SJESUS....wat een..******** dorp dan eigenlijk he?( onee...we zijn een stad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jan....heb e gemist!gefeli! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Borretje,You know, just life I guess. Niet up, niet down. G'woon g'woon. That's life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Kom nog heel even binnenvallen. Vanavond onverwacht bezoek. Van een vriend die ik al meer dan een jaar niet gezien had. En waar ik heel veel mee gedronken heb destijds.Koffie aangeboden. Nee, wou die niet. Colaatje dan maar? Ja, dat wou die wel. Had ook niet veel anders in huis. Ja, thee en karnemelk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 He, Jan 1000 is er weer. Hoe gaat ie? Je wordt gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 En een nieuwling. Welkom Janneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 (Sigh) Mupke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Gunn sweetie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Zie je wel, Ik wist het. als Jan1000 op 2 maanden zit, dan ik ook. Ik wist de datum niet precies maar wel dat het vandaag of morgen moest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniefijne vakantie Rappie!!!! ik ga ook te bed, 't is moi weest toch niet....moet mezelf even verdedigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Jopie,Noorwegen moet 'k een keer aandoen. M'n voornaam verplicht 't me bijna! 'k neem 't in overweging. Dank je wel voor de suggestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 'k moet echt gaan slapen nu. Slaap wel, allemaal!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeLenie; ?? was ff de honden uitlaten.......kan het door al die berichten niet meer vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 word dol van al die draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedenacht,Morgen geven we een feestje hier. Spannend. We gaan ook bier en wijn kopen. Ik denk dat ik het wel red. Iedereen die komt weet wel zo'n beetje hoe het zit. Hoop dat het droog blijft, kwa weer dan. Zou toch jammer zijn als we op een van de langste dagen binnen moeten gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 windkracht 5 en regen Jaapk zou maar een alternatief bedenkenen een partytent zal niet goed genoeg zijn.Mijn beachtournooi gaat ook niet door, snik:(dochter speelt in een sporthal een tournooi, dusiets te kijken heb ik wel.,maar er zullen wel meer dingen in het water vallendit weekend.sollyI'm just the messenger.gauw naar bed dan maarslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Welterusten, Ik blijf hopen, die weermannen vertrouw ik gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Pas maar op, ik spuit een volwassen vent zo van zijn brommer, net zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden