Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedemorgen allemaal.Ik weet het, het is nog vroeg,zal heel zachtjes doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Dankjewel voor het zachtjes doen, Max Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedemorgen... ik zie dat ik niet de enige vroege vogel ben.Rae, lang terug iets gelezen te hebben van jehoop dat alles goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Max, moet je zo werken dat je zo vroeg bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Nee Sha, benedenburen zijn aan het verbouwen (is een winkel)Sopten vannacht om 00:15 en zijn om 04:30 weer begonnen.Politie (opnieuw) gebeld, nu is alles weer stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goeiemorgen vroege vogels... Rae, leuk, inderdaad een poos niet gezien... hoe gaat het? En natuurlijk voor max, sha en tatum ook een heel goede morgen.. was er al koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Wat ben je weinig meer trouwens Sha...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Staat al klaar von (ook goedemorgen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jeetje, ben je mooi klaar mee max.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ahh, lekker bakkie max. ben zo terug.. ga er buiten even een pafke bij doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Wat vervelend Max dat ze zo vroeg en laat nog bezig zijnwinkel of geen winkel....verder ben ik erg druk Max, heen en weer aan het rennenkijk enorm uit naar Augustus als ik op vakantie magen verder ben ik inderdaad minder hiermaar wil ook niet steeds inbreken tijdens gesprekken hierik lees wel mee hoor (vaak)Vonneke wacht..............doe ik even met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier weinig geslapen dankzij een goede film...ik viel in slaap bij de laste 10 min...dus weet niet de einde...ik zie jullie straks ga eertse mezelf wakker maken door sporten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Susan ook al binnen, goeiemorgen. Max schreef een paar dagen geleden dat ze het heel druk heeft op het ogenblik.... Ik moet trouwens zo de douche al weer in zie ik... pfff, had nog wel even een poosje lekker willen bijkomen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Von, volgens mij is Tatum allang naar haar werk/weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hoi Suzana en ook alvast goedemorgen aan de rest van alle forumleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 goeienmorgen alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedemorgen Laatste werkdag! Jiiiiiiiiehhhhhhhhhhhaaaaaa...alhoewel moet zondag ook werken . Maar daar krijg ik uren voor Het is weer binnen en buiten hier..Rae . Kom je nu wat vaker terug? Ik zal braaf zijn *knipper met die wimpers*Jaap, rare kwast, roken enkel show? Hoe kom je daar bij? Nicotine heeft dan wel een ander effect dan drinken maar het heeft wel een effect.Dus nu weer weg. Nog een heleboel te doen.Hoop dat borretje wat heeft kunnen slapen en zich sterk kan houden. Laters gekke mussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik zag het Sha... Pff even door de draad van gisteren gerend... Heel veel sterkte voor Bor.. Zag dat Fleur weer wat beter in haar velletje zit gelukkig.. (ook goeie morgen dear) ... en das maar goed ook... hoop dat hij je met rust laat... En ook voor Snoep een goeiemorgen.. Lui ik heb vroege dienst... moet echt gaan rennen nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Snoepje Fleurrie ook al wakker las ik en ik ga ook rennen, nog douchen en spullen pakkenhoef pas om 8.00 te beginnen maar mij kennende..............juist, eerst weer koffie met een peukje en dan pas in actie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Vergeet ik uit te loggen Niet te hard werken allemaal, I won't Hasta la fietstas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 goede morgen allemaal. ik moet haaaaassssten.schenk mij maar vast een koffie in en 1 beschuitje met aardbeien graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goeie morgen dames... Grote bak koffie voor Bor als ik me niet vergis met een pafke er bij.. Bak koffie voor Igor met beschuit met aardbeien (toe maar... alsof ik niets te doen heb vandaag...) Ik slurpt nog even mijn bakje yoghurt naar binnen en ga er dan vandoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedmorgen allen Marc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag En Rae, ben ik helaas net misgelopen. Als je nog leest, laat even horen hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Zie dat mup ook binnen is... goeiemorgen Mupke... Lui, ik moet gaan... Laterrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden