Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni

igor

Aanbevolen berichten

@Bolletje: DANK JE!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: !! Doet me goed, je reactie! In het echte leven denk ik ook gauw dat soort dingen. Helaas. En zonder drank lijkt het alsof ik me soms wat kwetsbaarder voel. Maar soms ook niet, dan voel ik me sterk en kan de hele wereld aan met mijn frisse gemoed.

Ik ga écht wel even de deur uit vandaag! Zometeen nog een bakkie, daarna eten, daarna even boodschappen ofzo. En vanmiddag even kijken bij het festival, er is ook een Turkse tent met muziek enzo. Ben benieuwd of die tent blijft staan met die wind..

@Niets: helaas geen tips voor je. Maar lijkt me wel moeilijk, dat van je werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
borretje

quote:

Originally posted by:
blondie6173

* Bor !!!

Ga ons nu niet de schuld geven dat jij onverantwoord teveel pillen bent gaan innemen.

Bel je huisarts, want wij kunnen hier niks mee virtueel, dat weet jij dondersgoed.

Je schreeuwt hier om hulp, maar wij kunnen niks.

De enige die je kan helpen ben je zelf.

Neem nu eens een keer verantwoording voor je eigen daden.

:devil:

Yes..:$

Dus wat ga je nu doen ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Borretje, ik ben geen hulpverlener. En jij bent dat zeker ook niet voor mij.
We zijn lotgenoten die allemaal teveel zijn gaan drinken. En meestal is daar wel een reden toe. Bij jou is dat je zoon, bij mij mn vader die vermoord is. Arme jij, arme ik, arme allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lieve reacties allemaal... :heart: Thanx!
@Jopie, ja dat ken ik wel, van feestjes enzo. Het is dan niet dat ik te zacht praat (denk ik), maar meer dat iedereen al met elkaar aan het praten is. Elkaar beter kent dan mij.

@Denker: Echt Niet hè, dat ik je ga inhalen! Want dat zou betekenen dat ook jij een uitglijder gaat maken. En dat gun ik je niet;) ! Blijf jij alsjeblieft wél clean!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: albertina
Borretje
stop eens met al die negatieve aandacht vragen.

Maar wij blijven het ook voeden hé zo houden we het gesprek aan de gang? Niet meer doen en tot de orde van de dag overgaan. We kunnen nu niets doen, toch? Kom op mensen, wat gaan jullie vanmiddag doen. Ik ben gestopt met de tuin. Waai van m'n sokken zeg.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je gezien hoor Zuske:D soms lijkt het wel schreeuwen in de woestijn.
Het is goed dat alle struggles hier geplaatst kunnen worden, we kunnen elkaar advies geven, een hart onder de riem steken, elkaar een schop onder de bibs geven, maar iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat ie ermee doet en moet het zelf uitvoeren.
Jopie, top bedankt voor je PB's van gister, ritalin is stop en ik ben rustiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Zuske
@Bolletje: DANK JE!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: !! Doet me goed, je reactie! In het echte leven denk ik ook gauw dat soort dingen. Helaas. En zonder drank lijkt het alsof ik me soms wat kwetsbaarder voel. Maar soms ook niet, dan voel ik me sterk en kan de hele wereld aan met mijn frisse gemoed.

Dat is vaak wisselend lieverd, daar moet ook een beetje evenwicht in komen en dat is een leerproces. En dat gaat gepaard met groeipijnen. Maar goed dat je de andere kant ook voelt, zo weet je waar je naar toe kunt groeien. Jij komt er wel hoor. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje
Waai van m'n sokken zeg.

Sokken! Over sokken gesproken: ik had laatst m'n nieuwe sokken aan naar 't werk en heb ze laten zien aan sommigen (vriendin o.a.). Ze vonden ze erg leuk en apart. Echt Zuske-sokken met o.a. dat paars en roze. (voor degenen die het niet weten: die sokken kocht ik vorige week voor mezelf als beloning voor een week niet drinken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Albertina, ik denk een lekker maskertje van dr. van der Hoog. Dat beloningssysteem heb ik van de Brijder. Na 1 week beloon ik mezelf met iets kleins, niet heel duurs.

Verders: tjemig hé.. zit ik alwéér zo lang achter de computer.. Ik nam me voor "eventjes" te kijken. Maar het is hier ook gezellig. Voelt minder alleen op zo'n allenige zaterdag. Dus zometeen eet ik mijn waldkornbroodje hier op, in plaats van op de bank, achter computer vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd over tot de orde van de dag.
Albertina een hele trui breien? Hoe lang doe je daarover? Hoe is het met je vader?

Een beloningssysteem is idd een hele goede. Ik vind het moeilijk om trots te zijn, vraag me dan snel af wat er moeilijk is aan 5,5 week droog zijn anderen kunnen het toch ook? Maar het is wel iets om trots op te zijn. Ik heb lekker een maskertje voor mezelf gehaald en een tijdschrift, een verwenavondje!
Ga even een broodje eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertine:
hi, hi, rugpand dan......
Hoe gaat het nu met je vader?

Ik wil je iets vertellen:
Heb veel aan je gedacht i.v.m. je vader.

Ik kreeg een aantal jaren een telefoontje dat mijn vader met spoed opgenomen was...
maar dat het misschien mee zou vallen.
Ben meteen op de trein gestapt.... een vriendig zei nog: neem voor een paar dagen kleren mee.

Het was een lange treinreis.(2 uur)
Tussen hoop en vrees:
Mijn gevoel zei dat het zeer ernstig was:
Zou hij nog leven als ik aankwam?
Hoop, hoop: wat ga ik hem zeggen?
Iets heel liefs...
Bij aankomst op het treinstation stond er iemand op me te wachten
en hij zei: je vader leeft niet meer.
Toen heb ik temidden van de mensen om me heen staan schreeuwen.

Waarom schrijf ik dit?

Aanpassing: ik was nog niet klaar maar deed iets verkeerds zodat het bericht al weg was.

Waarom ik dit schrijf?
Naar aanleiding van het bericht over jouw vader speelt dit steeds door mijn hoofd.
Bij leven dingen tegen elkaar zeggen he?
Mijn vader was 68...
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...