Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni


igor

Aanbevolen berichten

Vera,
Ik denk dat het met de ontwenningverschijnselen kwa zweten enzo wel over zou moeten zijn nu bij jou.

Wat natuurlijk wel blijft en dat kan vrij lang duren, dat zijn de situaties en gevoelens waarbij je gewend was te drinken. Jezelf aanleren daar anders mee om te gaan dat is een klus dat wel wat tijd vergt.

Een vriend zei me een keer, feestjes die hoeven niet moeilijk te zijn, dan ga je gewoon niet. Dat kan je voor een keer wel doen, maar is uiteindelijk niet de oplossing denk ik. Dan krijg je daar weer een negatief gevoel over over jezelf en dat is dan weer smoes om te gaan drinken. De kunst zit hem erin het leven nuchter ook te gaan waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal
Gister had ik mn danslesje, ik heb weer eens in de ogen gekeken van een verslaving. Een dame is erg dik en wordt nu geconfronteerd met zichzelf in de spiegels van mn dansstudiootje......
Ze worstelt erg hiermee, vorige keer begon ze te huilen :(
Ik heb erg mooie foto's die kan ik hier laten zien want er staan geen gezichten op :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen :)

Serieus wat wind hier...kan ik weer aan die beenspieren werken op de fiets :angry:. Veel te doen pffff...morgen werken jakkieeee!!

Dus ik floep weer binnen en buiten :D

Oww snoepje, niet zo'n leuk nieuws. Maar misschien komt het nog wel goed? Zo'n kleintje van tien maanden kan wel wegen op je relatie natuurlijk maar het bindt twee personen ook met elkaar. Misschien hebben ze beiden wat ruimte nodig.
En als het niet goed komt dan komt het vast ook nog goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Hoi allemaal


Gister had ik mn danslesje, ik heb weer eens in de ogen gekeken van een verslaving. Een dame is erg dik en wordt nu geconfronteerd met zichzelf in de spiegels van mn dansstudiootje......


Ze worstelt erg hiermee, vorige keer begon ze te huilen
:(

Ik heb erg mooie foto's die kan ik hier laten zien want er staan geen gezichten op
:)





Heeft ze een eetverslaving dan? Lijkt me helemaal niet gemakkelijk als je daarmee zit..Wel knap dat ze dansen komen durft!

Hoe zit het eigenlijk met je lekker stuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto's van mn dansklasje :


Met mn lekkere stuk hahaha, nou die is nog steeds lekker :)
Denk niet dat het een blijvertje is, we zijn niet zo verliefd dat we een relatie willen, maar hij is wel echt een toffe vriend, we doen dingen voor elkaar en hij gaat me leren boksen :)
Laatste keer ging hij snachts naar huis, hij woont vlakbij dus dat is makkelijk. En eigenlijk vond ik dat wel heel erg okay. Weer een slapeloze nacht met een snurker naast je.....nu had ik een goeie nachtrust en was de volgende dag ook nog fit.

* foto's haal ik straks wel weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mooie foto's!!
Is dat Zoey (schrijf ik het goed) die voor de deur zit?? Die vindt ik geweldig namelijk :D

Ik wou dat ik zoveel ballen had als jij. Mijn maag draait al als ik denk aan blind-dates. Ben een beetje sociaal gehandicapt op dat vlak vrees ik. Of het kan ook mijn zelfbeeld zijn dat me natuurlijk parten speelt. Kan afwijzing moeilijk relativeren.
Nou weer een vriend bij! Super!

En snurkers???! Damn op de brandstapel met dienen hoop...vervelend gewoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze heeft een eetprobleem.
Ik probeerde haar uit te leggen dat ik ook een bolletje was toen ik begon met dansen.....maar ja dat komt niet aan natuurlijk....
Maar ja, ze heeft wel iets van : ik ben nou eenmaal zo...... als je wil veranderen moet je dat toch echt eerst zelf willen en doen.
Ik denk ook niet dat ze blijft dansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou spijtig zijn moest ze stoppen. Misschien doet het wel iets voor er. Maar anderzijds dan ook weer te begrijpen. Ze past waarschijnlijk ook niet in het beeld dat we van buitenaf krijgen opgelegd.

Dansende hond..niet nieuws maar wel megagrappig.

Geniet nog van je dansstudiootje! Knap dat je gewoon gaat voor je dromen. Dat verdient petje af :present:

Ik moet er weer vandoor. Ik ga vandaag die gadversammese deur er in kloppen. Al moet het met het groot geweld!!

Laters
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Foei, 'k moest mezelf uit m'n comfortabele, troostende bedje sleuren om de wrede waarheid weer onder ogen te zien. Goed, eerst een Groene Thee om een beetje wakker te worden.

@Bolletje,

Die plant, dat is de Houttuynia Cordata Chameleon. Ah, Latijn; een taal die 'k graag meester zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...