Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @ Denker, het verleden kun je niet meer veranderenhet enige wat je zelf al aangeeft is nuchter zijn en er voor je moeder zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik heb ook geen vader. Nooit gehad. En met stiefvader klikte het ook niet erg. Hoe ouder ik werd, hoe slechter het ging. Mijn moeder is na 10 jaar gaan scheiden. Ik was toen 16 jaar. Eigenlijk was ik daar dolblij mee. En nu vind ik het fijn om geen moeite te hoeven doen. Geen cadeautjes uit te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je Bor, het gaat al weer. Ik dacht even terug en er kwam een golf van emotie's. Sodeju, ik moet echt opnieuw leren omgaan met emotie's. Trouwens wat je zei over Tactus. Ik had hetzelfde, kreeg op mijn donder en tegelijkertijd een compliment. Wat moeten hulpverleners een engelen geduld hebben met verslaafden. Respect voor hun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Toch lijkt me dat best moeilijk allemaal als je zo jong bent Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ik ga even wat doen...latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Tatum, ook jij een van mij op "vaderloze vaderdag".Ik ga ervandoor, zometeen begint dat wat ik graag wil zien op het festival.Sterkte iedereen en een toffe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Laters Lenie, en niet meer schelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fijne dag Zuske, ik ga straks ook weg even wat vrienden opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nou, laat ik mijn pyama dan ook maar eens gaan vervangen voor een joggingbroeken hier eens de mouwen opstropen voor het huishoudenniet dat ik daar echt zin in heb maar er hebben zich nog steeds geen vrijwilligers gemeld om die klus over te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Denker, het was nog veel moeilijker. Voordat de scheiding werd ingezet ging het niet goed thuis en ook niet op school. Drie jaar lang werd er niet met me gesproken. Niet thuis en niet op school. Op het laatst kon het me niets meer schelen. En de mensen ook niet trouwens. Ik hecht me nog steeds niet gauw aan mensen. Ik zou dat trouwens wel graag willen, maar blijf steeds afstand houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Inderdaad Shahire, Het is heerlijk om nuchter te zijn, al voel me nog wat brak na een nacht lichte slaap waarbij ik mijn bed uitzweet. En knallende dromen. Droom ook weer. Maar ga nu lekker uitwaaien. Ook zo iets: heb ik tijd voor.. Tot later,Djoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ok afstand-tijd (nu als grapje )Ik ga lekker even op de bank met een kop thee. Koken kijken op de harde schijf van de dvd. Dan kan er weer zo'n aflevering af en heb ik vanavond genoeg ruimte om de film op te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Kan ik me voorstellen Tatum. Beter niet hechten aan mensen dan kun je ook niet gekwetst worden. Aan de andere kant wil iedereen houden van en van gehouden worden. Hmm.. Ik denk dat ik maar een bakje koffie neem en een peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 En je kan die * reclame's doorspoelen Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ZoMuurtje geschilderd in mn atelierErg leuk, vies lichtblauw wordt nu fris bamboegeelMoet nog een keertje voor de dekking. Je hebt me aangestoken, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 zo..ben er weer...eris gezogen..gedweild...was opgehangen en afgewassen.nu doe ik niets meer...@Denker....ik had niet gescholden...*prutlip* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Beetje eten en dan relaxen op de bank met een boek, een wollig dekentje, en de beestenbende. Het wordt vol op de bank, maar het past nog net met 2 honden en een kat. Eerst altijd ernstig knuffelfeestje hihi leuk is dat altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 a@Tatum...ga je ook een keer mee lopen met Niets en mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniezo..ben er weer...eris gezogen..gedweild...was opgehangen en afgewassen. Als je nu even bij mij verder gaat, ik schiet geen pukkel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: DjoonInderdaad Shahire, Ook zo iets: heb ik tijd voor.. Djoon. Moet je straks nog aan een postzegelverzameling beginnen zoveel tijd hou je over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zo lekker broodjes, klodder mayo erop hahahaGoed eten en goed rusten. Ben ik straks misschien wel weer helemaal okay. Gelukkig heb ik nu best een fijn leven waar ik op terug kan vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: womanBeetje eten en dan relaxen op de bank met een boek, een wollig dekentje, en de beestenbende. Het wordt vol op de bank, maar het past nog net met 2 honden en een kat. Eerst altijd ernstig knuffelfeestje hihi leuk is dat altijd Wat zal jij er zo heerlijk bij zitten/liggen op de bank, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 opstaan en doen!..sha.ben je zo klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 je hebt gelijk...fijne middag, ik ga maar weer uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden