Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb ook geen vader. Nooit gehad. En met stiefvader klikte het ook niet erg. Hoe ouder ik werd, hoe slechter het ging.

Mijn moeder is na 10 jaar gaan scheiden. Ik was toen 16 jaar. Eigenlijk was ik daar dolblij mee. En nu vind ik het fijn om geen moeite te hoeven doen. Geen cadeautjes uit te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bor, het gaat al weer. Ik dacht even terug en er kwam een golf van emotie's. Sodeju, ik moet echt opnieuw leren omgaan met emotie's. Trouwens wat je zei over Tactus. Ik had hetzelfde, kreeg op mijn donder en tegelijkertijd een compliment. Wat moeten hulpverleners een engelen geduld hebben met verslaafden. Respect voor hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, laat ik mijn pyama dan ook maar eens gaan vervangen voor een joggingbroek
en hier eens de mouwen opstropen voor het huishouden
niet dat ik daar echt zin in heb maar er hebben zich nog steeds geen vrijwilligers gemeld om die klus over te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denker, het was nog veel moeilijker. Voordat de scheiding werd ingezet ging het niet goed thuis en ook niet op school. Drie jaar lang werd er niet met me gesproken. Niet thuis en niet op school.

Op het laatst kon het me niets meer schelen. En de mensen ook niet trouwens. Ik hecht me nog steeds niet gauw aan mensen. Ik zou dat trouwens wel graag willen, maar blijf steeds afstand houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Shahire,

Het is heerlijk om nuchter te zijn, al voel me nog wat brak na een nacht lichte slaap waarbij ik mijn bed uitzweet. En knallende dromen. Droom ook weer.

Maar ga nu lekker uitwaaien. Ook zo iets: heb ik tijd voor.. :)

Tot later,

Djoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje eten en dan relaxen op de bank met een boek, een wollig dekentje, en de beestenbende. Het wordt vol op de bank, maar het past nog net met 2 honden en een kat. Eerst altijd ernstig knuffelfeestje hihi leuk is dat altijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Beetje eten en dan relaxen op de bank met een boek, een wollig dekentje, en de beestenbende. Het wordt vol op de bank, maar het past nog net met 2 honden en een kat. Eerst altijd ernstig knuffelfeestje hihi leuk is dat altijd
:)

Wat zal jij er zo heerlijk bij zitten/liggen op de bank, geniet ervan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...