Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ja dat is wel waar. Maar dan beter in het begin niet zo overdrijven met liefdesgedichtjes en dan ineens is dat helemaal over. Dan krijg ik echt het gevoel van chicken is in the pocket.... quote: Originally posted by: Gabytsja Woman, mannen blijven je niet op rozen dragen, vertelden ze mij ooit eens, vink belachelijk maar aan de andere kant, woon ik nog wel steeds alleen, ben denk ook niet de makkelijke, en verwacht veel! Misschien te veel voor een ander om waar te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Bye Kirk, nice to see you again x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 herkenbaar Woman, mannen............ en de arbo wet, mwah die omzeilen ze maar slaap lkkr Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hi Jane!!!!Hoe was het volleyen? en de reis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 menschen...het is mooi weest.ik zeg welterusten...morgen een hoop dingen te regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 nog effies welterusten zeggeneen hele lange dag gehadwel leuk, dochter deed het primaen moeders trots natuurlijk.NS deed het redelijk Sha, ook al riepen ze om dat ik de bus moest pakken (met vouwfiets)ik bleef eigenwijs op de station hangen en na 15 min. ging de 1e trein weer over dat traject dus had weinig vertraging uiteindelijk, beter dan de bus en een uur vertraging en de ergernissen daarbij.slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ik ga ook slapen, welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 hi Spud, ja zou eigenlijk moeten gaan slapen.Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Jahaaaaaa gaat heel goed. quote: Originally posted by: SpudHé Woman! Waarom heb jij een ander koppie? Gaat het nog goed met de bezuinigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zo deze dag is voorbij. Ben aan het overpeinzen of ik nu melatonine ga slikken voor het slapen, wat ik usualy doe. Maar vanmiddag heb ik valium geslikt. Beter dan nog een halfje daarvan erbij. En morgen weer mn gewone routine. Anders wordt het zo'n gehutsefluts met alles door elkaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dag mensen. Morgenochtend ga ik een ongeveer 10 dagen op vakantie. Dus moeten jullie het even zonder mij doen. Maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Voor 19 januari was ik hier ook niet en draaide het forum ook gewoon door.Jullie ook veel geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 En welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fijne vakantie Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden