PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik heb lang last gehad van een bepaalde onrust als ik niet dronk Sunn,kwam ik thuis en het eerste wat ik ded was een wijntje inschenken.Toe ik eenmaal gestopt was heb ik daar nog lang last van gehouden,vooral ook omdat ik ineens moest dealen met m,n problemen en gevoelens.Toen was ik nog in twijfel of ik alleen wilde minderen of helemaal stoppen,wat is een leven zonder alcohol??Al die "gezellige " feestjes,de verjaardagen,hoe kom je die door zonder drank?Het minderen was voor mij niet de oplossing,ik zakte al snel weer terug in het oude patroon.Dus toch de strijd aangegaan helemaal proberen te stoppen en dat gaf me meer rust,nu kan ik trots zeggen dat het het beste is wat ik ook in m,n leven heb gedaan.Ik ben er enorm door gegroeid,pak m,n leventje weer op en deal met de dingen die op m,n pad komen.Ik ben er een gelukkiger mens van geworden en m,n man en kinderen ook!Nogmaals...de beloning komt vanzelf!Wens je alle sterkte meis en blijf hier komen!!Als je het moeilijk krijgt mag je altijd pebeen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 :rose:netje waar zat jij dan bij de meeting? Zo'n beetje bij Woman en Igor? Ik kan je me niet meer herinneren.Zou ik toch Korsakov hebben dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ja ik weet nog precies waar iedereen zat, grappig is dat! heeft wel indruk gemaakt. ook al weet/wist ik niet alle namen, de gezichten zie ik zo weer voor me! Bol, ik zat rechts van jou op de bank met Woman.ik was inderdaad erg close met woman die dag. We hebben aan 1 stuk door gepraat!hahaha, dank jopie laat de wind maar lekker door je haren wapperen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Leuk te lezen trouwens dat er al 20 mensen naar de meeting gaan!De vorige is niet zo goed gegaan alsik me goed kan herinneren?Bleven alleen VM en Woman over geloof ik dus dit moet een top dag worden!!Kan niet anders!Mooi initatief van je Bol dat het bij jou mag!Denk dat velen toch wel erg nieuwschierig zijn naar de echte Bol!De mama van het forum met al je mooie en wijze bijdrage,s!!! hihi!!enne....de vijver he!! hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik zal proberen ook vrij te krijgen. Maar waar is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 1 goedemorgen!!onder het genot van een bakkie leuteven terug lezen...zo op het fietsie weg naar mijn schuldhulpverlener met die advocaat brieven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goeie morgen Lenie en Denker.Denker het is in Brabant. tussen Veghel, Helmond en Eindhoven in zeg maar.Sterkte Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Okee, dat is een eindje rijden voor mij. Maar goed dat hinderd niks want ik ben toch nuchter. Ik zal proberen vrij te krijgen, ik moet tenslotte Borretje ook nog met mijn zweepje ervan langs geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 goedemorgen Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 oeeiiii en Denker ook een heeele goedemorgen natuurlijk! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ook goeiemogge Yaja. Zo ik zit net de documantaire Rain in my heart te kijken op joetoep. Indrukwekkend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Appart trouwens, ga je een docu kijken over alco misbruik en krijg je een drankreclame te zien voor de tijd. Allemaal blije mensen aan de zuip:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 mogge bol en Ya..kreeg zaterdag trouwens nog een brief van mijn advocaat.stond in dat mijn ex geen poot heeft om op te staan..gaf weer een stukje rust...nog maar een bakkie koffie...hij smaakt erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 verschrikkelijk he Denker,heb hem ook gezien!!Wil er gewoon niet naar kijken,zo hoop ik dat geen van ons ooit terecht komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Leen kom je een bakkie brengen??Ben te lui om m,n bed uit te komen vandaag,nou ja, ben ook beetje ziekies dus verantwoord in bed liggen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ja hoor meid...wat moet er in?sjee...ik heb het gevoel dat ik een klap op mijn oog heb gehad.krijg me linker oog amper open en voelt dik aan, maar zie er niets aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 1 suiker en gekookte melk graag!Misschien ontstoken Leen?Even met warm water schoonmaken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ja zal ik maar even doen...maar het is zo vreemd dat je er niets aan ziet.aub...je koffie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Lenie, succes met je oog. Ik ben weg even trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ik ben even een rondje hondje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 heee hannah,,sorry ben ook even weg!laterzzz allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ben ook weg, ga maar es wat doen!! fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Moghu Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ben er weer hoor Hannah...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goedemorgen en alvast ook maar een goede middag,Lekker genieten van je vrijheid Jopie, niets moet, toch?Ik moet dalijk gaan werken en zit mijn tijd nu ook maar een beetje te verlummelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden