Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2011


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind je helemaal geen jankerd hoor. Heb je mij nog niet tekeer zien gaan en dan gaat het nog maar over iets dat gewoonweg banaal is.
Kanker is enorm goed te behandelen maar daarom is het niet iets kleins natuurlijk.
Het is een groot iets..moeilijk te behappen..
Het spijt me enorm van je broer :(. Dat is wel een hele boel dat je verwerken moet..Hoe reageerde je familie? Is je broer al opgenomen?
Kan je wel met genoeg mensen hierover praten? Moet je echt doen hoor!
Stel nogal wat vragen hé :huh:
Je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden hoor..

Ik moet er ff mee weg maar lees dadelijk als ik thuis ben nog ff terug

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeemig
Ik moet een tekstje verzinnen over mezelf, voor de aankondiging van as zondag optreden.
Wel leuk, kan ik zeggen dat ik een eigen studiootje heb en een atelier voor mn kostuums.
Kort en bondig.
Rakisa, dans 3.5 jaar, het liefst elke dag. Lessen gevolgd bij die en die. en regelmatig workshops.
Zoiets...
Wel goed, kan ik het ook op mn toekomstige website zetten.

Nu koffie, even een paar uurtjes lekker geslapen, vanavond komt een dame dansen. Absolute beginner. Erg leuk maar wel zwaar. Nieuwe muziek samengesteld, dus weer lekker uit mn plaat yihaaaaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dinah


Het mij geestelijk herpakken lukt nog niet zo.


Probeer het wel maar ik ben zo'n bange poeperd.


Tips?



Dinah, mijn inziens is vooral positief blijven denken een heel belangrijk
gegeven om moeilijke tijden te overwinnen
ik kan me voorstellen dat je nu niet die kracht kan opbrengen
maar ik hoop dat deze wel gauw voor je komt :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind jouw broer wel aardig denk ik Dinah :D. En wat hij zegt is heel waar..

Kruip maar niet teveel in je schulp. Zo maak je het zwaarder te dragen denk ik. Blijf dicht bij de mensen die van je houden. Maar alles komt met zijn tijd denk ik.
Ik geloof persoonlijk niet echt in god. Heb ook nogal een zwarte kijk op dingen. Beetje een doemdenker. Maar buiten dat probeer ik wel te geloven dat alles zijn doel heeft. Soms lijken ze onzinnig, die doelen dan, en soms weet je nooit wat ze horen te zijn.
Er staat je nog een heel leven te wachten..en dan gadversamme nog in Zweden! Doemme hé...koud maar héél mooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kanjers goeie avond.:)
Hier lekker gewerkt vandaag. Er zit wel een hele hoop onvrede bij veel mensen naar één persoon dus zal er binnenkort wel eenvergadering komen.
Die persoon was er vandaag niet en dan merk je gelijk dat de mensen heel anders zijn. Wat een persoon de sfeer kan bepalen hé?
Dat zegt toch ook iets over de groep. Die man zou vandaag zijn verontschuldigingen aan komen bieden aan mij, maar hij is niet geweest. Jammer want ik heb een hekel aan ruzie en wilde het liefst zeggen zand erover en we gaan weer opnieuw starten, maar misschien komt dat volgende week wel.
Verder heb ik zin in morgen want dan begin ik met de huiskamer te witten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou was ik iets minder lastig..valt mijn nachtding naar beneden :angry:. Ben aan het twijfelen of ik die pluggen niet gewoon vastlijm in de muur :angry:. Will moet ik nu ook niet roepen, diene ziet gene scheet..
Iets voor morgen.

Meneer schildpad is weer binnengekomen voor de nacht. Koppig ding...en gek hoe ie aan de tuindeur blijft krabbelen tot ie binnen mag :huh:.

Soit..ik ga iets schilderen. Dochter is naar de jeugdbeweging en maar goed ook. Ben niet op mijn geduldigst als iets te tegenstaat.

Misschien tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is lief zeg, dat je dat zegt.
Omdat ik zelf hele zware problemen heb (complexe PTSS) kan ik niet ingaan op problemen van anderen.
Komt wel weer als het beter gaat.
:heart: voor jou......
Samen sterk ?? Zoiets ???

quote:


Originally posted by:
Dinah

He woman ik word vrolijk van jou: je hebt zoiets kordaats en opwekkends


.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merci dat jullie bestaan! Want dankzij de steun van dat jullie er zijn, heb ik ook vandaag de alcohol bedwongen. Terwijl het een heel stuk moeilijker was dan afgelopen zondag.

Ben naar de gynaecologe geweest. Eerst echo. Ook inwendig. Wonder boven wonder ging dat, al deed het best wel veel pijn. Dat ik vleesbomen had, wist ik al. Dat er ook één zit van 5 cm, nog niet. Maar die kan niet veel klachten geven want die zit niet in de baarmoederholte. Toen weer in wachtkamer. Gelukkig was m'n vriendin bij me. Dat gaf me heel veel steun. Wachten op de gynaecologe. Al met al een uur gewacht...

Bij de gynaecologe kreeg ik te horen dat een kijkoperatie nodig is om goed te kunnen zien wat er nou in de baarmoederholte zit aan vleesbomen. Een andere keer worden die eventuele bomen eruit gehaald. Deze keer gaat er dan gelijk een spiraaltje geplaatst worden, dat zou ook het hevige bloedverlies beter maken. Mochten er inderdaad vleesbomen verwijderd moeten worden volgende keer, kan het spiraal er weer uit. Het gaat onder narcose gebeuren. Over ongeveer 2 weken.. Spannend allemaal...!

Ik had hoofdpijn en was doodmoe van de spanning en alle informatie die ik kreeg. En een tranengevoel. Én... hevige trek in alcohol.. Maar ik heb het niet gedaan. Ik heb 2 bakken koffie genomen en 3 grote bros-repen verorberd. Relaxed nieuw wereldmuziekceedeetje opgezet. Paracetamol genomen voor m'n hoofdpijn. Daarna even op bed gelegen en gewoon gegeten. Ik heb 'm weer bedwongen! Nu ben ik doodmoe maar de trek is weggeëbt. Gelukkig.

@Dinah: HEEL VEEL STERKTE!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Én 'k ben d'r ook weer, mensen. Enerverend dagje vandaag. De bulk bij de Voedselbank geïnventariseerd. Flink wat tekorten in koffie, thee en conserven. Aanvraag extra bevoorrading ing'diend. Respons verwacht 'k volgende week. 't is alweer avond. 'k zit aan de kamillethee en wat chocobiscuitjes. 'k speel nu Eternal Sonata (X360).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei.. Heb ik toch nog onwijze trek gekregen.... Niet doen, niet doen, niet doen, Zus! Tanden op elkaar en theedrinken maar!

Net belde ik een vriendin om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Ze luisterde wel wat, maar ook niet helemaal. Ik wéét dat ze zich niet kan concentreren en snel mensen onderbreekt. Ze weet dit ook van zichzelf, is daar al vaak genoeg op gewezen. Maar zo'n gesprek geeft zó'n onbevredigend gevoel! Voel me daarna en -tijdens eigenlijk eenzamer en rotter. Gelukkig kan ik zo naar bed. (kan tot 22.00 uur naar Appie Heyn, maar als ik bedenk hoe brak ik dan morgen weer ben, doe ik het niet. Kost wel veel moeite.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiii, ik kom voor de 1e keer even schrijven op de dagdraad.
Heb nog niet de hele dag gelezen, want het zijn nogal wat pagina's!

@Zuske: neeeeeee niet naar Appie gaan! Je bent zo goed bezig!!! en je hebt het vanmiddag ook gered!
Hartstikke knap!
@Dinah: ik las over jou gisteren, wil je heel veel sterkte en moed toewensen!!! weet anders niet wat te zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...