Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2011


tasseke

Aanbevolen berichten

helahola goedemorgen allemaal,

hier een zeldzame gelukkige tas, bordje toko, warm en al
wat een bord warm eten al niet kan doen, daar kan je zo af en toe zeldzaam gelukkig van worden.

in alle ellende vergeet ik niet om te genieten en dat is wat ik ieder wil meegeven.
de tunnel kan erg donker zijn, maar je zal af en toe zelf een kaarsje moeten aansteken om het lichtpuntje aan het einde van die tunnel te zien.

ik ga mijn kaarsje uitblazen...............
steken jullie hem maar aan.

dikke knuffel van mij en geniet van alle mooie dingen die er gerust zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen vroege vogels,
Ik ben vandaag zo vrolijk!!! Mijn vriend/ex is vanacht gebleven! Ziet er helemaal positief uit voor ons!
Dank jullie allen om mij gister een schop onder mijn billetjes te geven en mij droog te houden!
Liefs Niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Las gisteren nog even terug en moet zeggen dat ik niet echt een probleem heb met Kirky die terug hier is. Wil daar ff duidelijk in zijn. Ik heb hem leren kennen op het forum van Carolien. Het forum waar uiteindelijk toen al diegenen naar toe gingen die hier een ban kregen opgelegd. Voor zover ik Kirky kon lezen vond ik hem een aangenaam en aardig iemand. Hoe hij hier was heb ik niet meegemaakt. Zoals gisteren gezegd werd ik lastig om iets anders en niet op Kirky als persoon.

Ik hou niet van de reünie die zich hier zogenaamd lijkt af te spelen. Sommige mensen zijn heel doorzichtig om te lezen. Mij niet gelaten maar laat het hypocriet gedoe dan ook achterwege. Mijn ruimte wordt kleiner doordat ik dingen ontwijken moet. Op zich vind ik het niet erg moest ik lezen dat die mensen in kwestie dan ook ruimte nodig hebben. Dat lees ik niet.
Ik hoor het al kraken maar mij niet gelaten.

Misschien dat ik het forum ontgroei..misschien ben ik gewoon niet klaar voor het oude forum.
Who cares?

Verder tot de orde van de dag.
Maak er een fijne van zou ik zo zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Fibo
Goedemorgen allemaal.



Fleurtje, ik vind en vond Kirky altijd een aanwinst voor hier.

Zoveel humor en rake opmerkingen. Ook aan hem heb ik veel gehad.



Dit forum is voor iedereen. Bambam verwoordde dat erg goed gisteren.



Ik heb bovenstaande nooit tegengesproken.

Het maakt me niet uit hoe jij of BamBam het forum bekijkt. Ik spreek over mijn gevoel en idee. Ik verwacht ook niet dat iemand daar in mee gaat. Het is een aanloop tot.

Laters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas... gaat dus nu echt de goede kant op geloof ik?
Heerlijk voor je , geniet er van hoor.

Niets ook al helemaal blij wakker geworden .... vasthouden dat gevoel dus.

Joop, sterkte met alles wat nog komen gaat voor jullie.
Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunen vinden, maar als ik je berichten van de laatste tijd lees twijfel ik daar niet aan.

Fleur.. niet gaan wegblijven meis.
Er is hier plek zat voor je.
Ik begrijp wel wat jij bedoelt... maar desalniettemin... plek zat voor jou :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Joppie.:sun:

Ik ga zo werken. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Vorige week is er veel hommeles geweest omdat iemand, die nu een relatie heeft met een van de leidinggevende, denkt dat ie nu heel wat is. Loopt te commanderen, bemoeid zich echt overal mee, en denkt dat hij nu de baas is. Daar is heel veel commetaar op, en terecht.
Heb besloten dat ik me vandaag nergens mee ga bemoeien. Zal aanhoren maar niet mijn eigen mening geven anders zit ik ook in die kluwe wol, en voor ik het weet, kom ik er niet meer uit.
Lekker safe en beter voor mijzelf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...