witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dan wil ik je bij deze heel veel sterkte wensenmorgen Will(Ik ga er vanuit Will dat je zonder dat ik je quote wel snapt op welk berichtjeik nu antwoord geef:D ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Okay beautifull people, ik trek de stekker er uit. Ik ga even bankhangen en dan naar bedje toe. Morgen D-Day, en hoop jullie verder te kunnen lezen Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Knorrig?Neem vanacht lekker je schildpad dicht tegen je aan......Hopelijk morgen een betere dag voor je Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja hoor witje, ik ben mee hoor, en bedankt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Will, sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Bedankt Shahire, en maak er nog een fijne avond van. Jij ook hé fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kirky, thumbs up mate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Truste Willen morgen om deze tijd is allesgelukkig al lang voorbij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik nok ook... Ben moe. Zojuist telefoongesprek waardoor ik even niet mee heb gedaan. Trusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Mijn avond is niet meer lang Willik kruip eens op mijn wolkje......hmmmmmtot morgen frummertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Jeetje Von, jij nog op?En je moet morgen alweer als eerste de tafel dekken als ik erg vroeg ben zal ik jou een keertje laten liggen............slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Witte jij ook en natuurlijk ook alle anderennu ben ik echt wegggggggggggggggggggggg............................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Truste Yvonne en nog bedankt voor je overheerlijke smootyen je beschuitje hagelslagSmaakte voortreffelijk!!Jij ook lekker slapen ShaVoor jullie alle twee een Ik wacht nog ff op Janewant ik heb iets gelezen vandaag(eerder op de dag dus)wat ik ff lekker ga quoten, verheug ik me nu al op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kirky hoi,Kirky, als je hier weer wil schrijven vind ik het best.Be my guest.Wat ik een beetje minder vind is dat je op een ander forumsteeds zat te sneren.Je maakte dit forum voortdurend belachelijk.Ik vind dat niet zo fijngevoelig.Verder doe ik gewoon, maar moest het even kwijt.Van mij mag je op tien fora te gelijk zijn, maar laat je op het éénniet laatdunkend over het ander uit.My two cents.En welkom dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou ik denk dat we het dan nu allemaal wel kwijt zijnwat we toch ff gezegd wilde hebben.Lucht op 1 of andere manier toch altijd wel een beetje op...Dan stel ik nu voor dat we weer gewoon over gaan tot de orde van de dag,want ik weet nog heeeel goed hoe onveilig ik me voorheenvoelde als het over zulke gesprekken ging en ik niks van alle geschiedenis af wist.Hee soothealles wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Witte hoi hoi,Redelijk vrouwtje.Jij ook naar ik hoop.Houd je goed en keep on track.Nu over tot de orde van de avond.Ga wel vroeg naar mijn bedje.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja hoor hier gaat het primadank je.Weltrusten dan maar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1oh wat genant dan Yala! Maar aan de andere kant wel leuk dat er hier ook stelletjes zijn ontstaan, dus blijkbaar dezelfde motivatie hadden en elkaar daarin konden motiveren. Anna en Soothe Bam en Fran. Henkie t en jane . Tadadadada hier komt mijn quote........Ik wist wel van die bovenste twee stelletjes Janemaar jij en Henkie T?????Nooit geweten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 goeiemorgen mensen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 oeps ik bedenk me net dat jij natuurlijk Jane4 bent...He.. daar gaat mn lolDit was jij zeker niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 sorry als ik je lol verpest Wittemaar ik snap er geen sikkepit van, ben pas op blz 17met bijlezen, dus ff geduld svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Lees maar lekker verder.Ik ga afnokkenSlaap lekker allemaal Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nah jaaaaaaaIk quoot niet voor niks hoor Jane4pffffquoot ik een keerConclusie quoten heeft echt geen zin...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kirky,Altijd in het hier en nu blijven.Leven op het scherp van de snede.Het verleden is een gepasseerd station ende toekomst onzeker.De grootste verwarring is dagdromen over hoe het wasen hoe het eventueel zou moeten worden.Hoor mij.Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 ha ha , die Wittesjaloers?nee hoor henkT heeft de enige echte Janeen ik geniet van mijn vrijheid blijheid-gevoel, voorlopig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden