Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goeiemorgen lui.. Bedjes al uit??? Koffie en thee staan al te wachten hoor. Koelkast koestert het koude spul... Laat de dag maar beginnen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 goede morgen yvonne en de rest die nog wakker moet worden. OOOOOppppssssstaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnzo ik zal even helpen anders moet er zo vaak goede morgen gezegd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Mogge allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 denker ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 ik hoor net een liedjegod verandert water in rode wijn, waarom zou het drinken dan een zonde zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ook goeiemorgen Denker .. En JANNEKEEEEEEEEE. OPSTAAAAAAAAAAAAAAAAN.... Zo, las dat ze om zes uur geroepen wilde worden, heeft ze toch nog een kwartiertje langer kunnen slapen, hihi. En natuurlijk ook goeiemorgen voor igor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Uhmmmmmmmmmmm :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Igor, volgens de boeken veranderde Jezus water in wijn op aandringen van zijn moeder. Het was niet zijn idee. Dus misschien had Maria veel baat gehad bij een forum als dit met haar zuipprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goodmorning, zit ik even te pb-en en de helft is alweer aan de koffie Vonneke, effies een bakkie en peukkie buiten doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerIgor, volgens de boeken veranderde Jezus water in wijn op aandringen van zijn moeder. Het was niet zijn idee. Dus misschien had Maria veel baat gehad bij een forum als dit met haar zuipprobleem. zo bestaat er ook de spreuk:man made boozeGod made grasswho do you trust?(ik in dit geval beide maar niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Morgu sha en bor.. Ff heel snel dan Sha en dan duik ik de douche in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 goedemorgen en ook weer goedendagnog steeds heel lastig hier, don't ask me why..heb het een beetje gehad met alles maar ik zeg niet dat ik weg ga daar ben ik te wispelturig voor. Zijn blijkbaar fases lees ik.Nu ja, hoe kinderachtig ook, ik mis Mups en heb er een hekel aan dat ze me geen slaapwel meer komt zeggen. Buiten dat heb ik op het moment wel een hekel aan meer maar laat ons de dag rustig beginnen.Dus en vogel is geen mus.Geniet van de dag en hopelijk verandert het weer waar ik momenteel ook een hekel aan heb.grrrrrrrrlater alligatorin a while crocodile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik ken de spreuk Shahire. Ik ben erg geintreseerd in leraren zoals Jezus. Ik weet niet of hij ooit een joint gerookt heeft. Wel heb ik gelezen dat hij eens paddo's gebruikt heeft. Maar goed dat blijven speculatie's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Fleur, je weet nooit hoe je dag nog een ommedraai kan maken en allemaal hebben we het wel eens tenminste ikke welen mup zal je heus wel lezen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Denker, volgens mij heb ik die spreuk ooit eens uit een coffeeshop (vroegere tijden wel te verstaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Fleur, voor mij was gisteren lastig. Ik had echt de hele dag trek. En dat na bijna drie weken droog zonder trek. Het zat me gisteren constant in het hoofd om moedeloos van te worden. Dank zij Refusal zit ik hier nou fris en fit, zelfs goed geslapen. Vandaag voeld al beter aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja Shahire die komt uit de shop. Ik heb nog zo'n weed bewaardoosje met de zelfde tekst erop. Maar ja, ik rookte weed en zoop er rustig een krat bier bij op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Roken en zuipen tegelijk is voor mij wel lang geledenmet alleen drank was ik al nergens meerlaat staan met een joint erbij kon je me meteen afvoeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Lieden, fijne dagik ga in actie komen wil ik vandaag nog ergens terecht komenFleur, ik denk aan je niet dat het iets oplost maar toch....have all a nice day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Fijne dag Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 yvonne ben je klaar? anders even opschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 was al klaar igor ben ook al met hondje geweest. moet er nu als een razende vandoor...voor iedereen die het nodig heeft sterkte vandaag... en maak er wat van lui.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goede morgen allemaal,Blijf door de regen de zon zientot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden