fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Na een tijdje ga je er beter mee om Dinah dat is waar, maar soms springt het gewoon echt keihard in je gezicht. Soms vergeet je vlug waarom je nog wil vechten tegen de drang. Ik dronk niet echt enkel en alleen om gevoelens te onderdrukken maar ook soms gewoon om te drinken, de roes. Dat mis ik wel. Ik vind niets dat me diezelfde voldoening geeft. Wat gek is want het één moet je niet persé met iets anders compenseren. Maar het is geen constante strijd meer.Ik vind het superlief dat je me aanmoedigt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: DinahIk ga slapen want ben zo moe. welterusten allemaal. Slaap zacht lieve Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik ga ook ne keer slapen denk ikSlaapwel vonneke en Gabs en niet te vergeten Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 slaap lekker:lips:Mup, lops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Lenie@ fleur....beetje wel. ligt niet aan jou Deugniet! solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Even binnenvallen en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Lenie hoe gaat het met je? Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 nog 1 nummer toe trust you all!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Slaap lekker allemaal ik heb het vandaag weer droog gehouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goed zo gaby en roken gaat ook goed, het stoppen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 iemand Jiddisch hier??? ben nu echt weg...truste!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: jan1000Lenie hoe gaat het met je? Lukt het een beetje? sorry...beetje laat.ja het gaat wel...ben weer eens lekker muziek aan het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 oh wat een heerlijk veilig gevoiel lijkt me dat, als meid zijnde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFNou ja, behalve die konijntjes dan....Maar ja, moeten ze ook maar aan de kant gaanals ons Jopie er aan komt. Ja toch, niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 vERKEERDE DAG:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden