Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

@Igor,

Lieverd, die operatie kost handen vol geld! 't zou een stuk kostenbesparender en minder arbeidsintensiever zijn om 't kikkertje g'woon te laten inslapen. Dit b'doel 'k echt niet sadistisch, maar dat lijkt mij dan 't beste. Ach, 'k ben geen dierenarts, dus die beslissingen hoef 'k g'lukkig niet te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gunn. ik kan me voorstellen dat het heel boeiend is als je een kikker z'n poot zet. Net zo iets als dat je Mercedesmonteur bent dan zou je ook wel eens graag aan een Jaguar willen sleutelen.
Het gaat dan echt om de uitdaging.
ik heb twee zwagers die allebei dierenarts zijn en zij vinden het erg leuk om niet allerdaagse dieren te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

Met de daarbij gepaard gaande flatulentie... :$

God jongen toch, schrik me kapot zeg. Hé dat is heel erg hé, dat flatugedoe en nog wat? Ik zou maar ff heel gauw naar de dokter gaan. Heb je ook inlegkruisjes in huis? en je koorts opgemeten? Ga eens voor de spiegel staan en steek je tong eens uit? Wat voor 'n kleur? toch niet groen hé? En staan je ogen soms scheef?
Nou dan heb je inderdaad last van flatugedoe. :(:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

Bollie is het een beetje knoflookluchtje
:D
er stond nog een potje met iets roods enzo in de kast en dat heb ik maar door de spagethy gegooit.

Igor en slaan de vlammen nu uit je achterwerk? Dan heb je ook last van Flatudinges hoor. Geen sigaret roken anders lezen we morgen in de krant "vrouw omgekomen bij het opsteken van een sigaret. Ze ontplofte ter plekke omdat ze last van flatudinges had.
Even tussen door, een internet advies van de Bol kost wel geld hé?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Moppie, 'k ben een g'zonde Hollandsche jongen, witte nie? 'k b'doel, een man kan nu eenmaal niet te lang zonder een g'zelschapsdame, enne... Uh, Mup, wat denk je met dat slachtmes te gaan doen...? Mup, lieverd, doe nou geen domme dingen...! Mup...?! Aaargh!!! *Mes tussen m'n ribben*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...