Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 @Igor,Lieverd, die operatie kost handen vol geld! 't zou een stuk kostenbesparender en minder arbeidsintensiever zijn om 't kikkertje g'woon te laten inslapen. Dit b'doel 'k echt niet sadistisch, maar dat lijkt mij dan 't beste. Ach, 'k ben geen dierenarts, dus die beslissingen hoef 'k g'lukkig niet te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Er zijn ook mensen die kikkerbilletjes eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Dan is het iets anders wat ik ruik, heb je br. bonen gegeten dan? Ik ruikt toch iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 hoeveel zou die arts wel niet betaald hebben gekregen voor dat kikkertje het is wereldwijd bekeken.sha je hebt ze vanmorgen aangetrokken, maar kon je er zo instappen of roken ze fris en waren ze opgerold? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bol, dat ben 'k! 't rommelt b'hoorlijk in m'n maag en darmen. Met de daarbij gepaard gaande flatulentie... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bol, ik heb gisteren wel knoflook gegeten nu je het zegt............Igor, mijn sokken stonden al rechtop naast mijn bed, ik kon er zo instappen vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bollie is het een beetje knoflookluchtje er stond nog een potje met iets roods enzo in de kast en dat heb ik maar door de spagethy gegooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Gunn. ik kan me voorstellen dat het heel boeiend is als je een kikker z'n poot zet. Net zo iets als dat je Mercedesmonteur bent dan zou je ook wel eens graag aan een Jaguar willen sleutelen.Het gaat dan echt om de uitdaging.ik heb twee zwagers die allebei dierenarts zijn en zij vinden het erg leuk om niet allerdaagse dieren te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ja zien jullie....het is Gunn!!!Ik was en ben het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn Met de daarbij gepaard gaande flatulentie... :$ God jongen toch, schrik me kapot zeg. Hé dat is heel erg hé, dat flatugedoe en nog wat? Ik zou maar ff heel gauw naar de dokter gaan. Heb je ook inlegkruisjes in huis? en je koorts opgemeten? Ga eens voor de spiegel staan en steek je tong eens uit? Wat voor 'n kleur? toch niet groen hé? En staan je ogen soms scheef?Nou dan heb je inderdaad last van flatugedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: igorBollie is het een beetje knoflookluchtje er stond nog een potje met iets roods enzo in de kast en dat heb ik maar door de spagethy gegooit. Igor en slaan de vlammen nu uit je achterwerk? Dan heb je ook last van Flatudinges hoor. Geen sigaret roken anders lezen we morgen in de krant "vrouw omgekomen bij het opsteken van een sigaret. Ze ontplofte ter plekke omdat ze last van flatudinges had.Even tussen door, een internet advies van de Bol kost wel geld hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Lieden, laat jullie maaltijd goed smakenik ga ook maar eens wat doende oven aanzetten en de borek erin schuiveneffe wachten...........klaar voor gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Hei, Bol, weet jij wat je met je advies mag doen?! Met een ostentatief gebaar in je $#%@ steken! Ha, dat lucht op! Ben meteen van m'n flatulentie af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 bollie ik rook niet gelukkig en het is nog te vroeg om de kaarsjes aan te doen. zouden daarom soms de hondjes zo raar liggen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Igor Goed ik ga eens lekker bankhangen. Vanavond op België Lord of the rings deel twee of drie, dat ben ik kwijt, maar altijd weer leuk om te zien.Kom straks nog ff langs voor een frisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 @Bolletje,'k ben inmiddels Bored of the Rings. 'k heb ze dan ook stuk g'keken. En van daarnet, dat was een grapje hoor! Kou van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ben je mij zo snel vergeten Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ha die Mupcake:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Mupcake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik kwam even kijken in mn pb-box. Dus weg ben ik alweer.Jane, ik geloof dat het vlley-weer wordt dit weekend. Ik wens je veel plezier alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Tja, word je gezien Mupcake ist weer nie goe??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ja, Moppie, 'k ben een g'zonde Hollandsche jongen, witte nie? 'k b'doel, een man kan nu eenmaal niet te lang zonder een g'zelschapsdame, enne... Uh, Mup, wat denk je met dat slachtmes te gaan doen...? Mup, lieverd, doe nou geen domme dingen...! Mup...?! Aaargh!!! *Mes tussen m'n ribben* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 fijn dat je zo meeleeft Mupsik zit me idd al helemaal te verkneukelenen ga vanavond vast extra in de zaalvoor alle zekerheid:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Jwel hoor, dikke BB. is goed Mn broccoli is klaar. Als ik het nu niet van het gas haal is het straks pap. Niets wat ik zozeer haat als te lang gekookte broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden