Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
albertina

Jopie,




elke dag wat poetsen, is dat geen optie?


Zo stapelt niet alles op.


Ik was ook altijd van de uitstel,


nu doe ik elke dag wat en dat bevalt mij prima.




Wow..elke dag een beetje poetsen..staat niet op mijn lijstje met wensen :) maar wou dat ik de wilskracht had. Maar misschien heeft het niets met wilskracht te maken maar eerder met lui zijn :D

Ach ja..

Toedeloe
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jodenvet, duimdrop, houwol, zeekaak.
O ja en elastiekentwist, krant met hondenpoep aansteken voor een deur gooien, aan bellen en hard weglopen. Gingen die mensen de krant uitstampen.:P
Ouwe kranten ophalen, je de pleuris tillen en dan 5 cent krijgen. Ja leuke tijd was dat.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe 43
Nou snap ik waarom je "mijn" 24ste nodig had, vandaag is zaterdag en ben je natuurlijk weer
aan de boemel. Idd crisis, 43 gaat niet lukken, ik wacht wel op je 4 jaar.

Ah en Meiske jarig

Nog meer slingerkandidaten ?


:present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jop. ik ben weer begonnen met verven. voel me nog steeds erg onzeker over de kleurcombinatie. Ik kan me nog steeds niet los maken van het ouderwetse wit.
Vroeger een grote reden om het dan maar op een zuipen te zetten, die onzekerheid niet te voelen en gewoon beginnen. Maar ja dan zag ik alles door een rose bril en als ik dan s'ochtends met een fikse kater wakker werd, was het leed niet te overzien.
Heb wel gemerkt dat ik de laatste dagen toch behoefte heb aan een paar van die grote jongens met een schuimkraag erop. Dan zou het toch veel makkelijker geweest zijn, maar ja dat kan nu eenmaal niet, ik moet het nu met een nuchtere Bol doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie Tja het is een soort aubergine kleur en dan met licht grijs. Ik heb allebei de kleuren wat lichter gemaakt omdat ze me de verkeerde kleuren mee gegeven hebben ik had donkergrijs en ja dat staat niet zo met aubergine. Bovendien wordt m'n huisje dan veel te donker. En over dat grijs ben ik nog niet tevreden. Nou ja dan maar over een paar jaar een andere kleur erop hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Fleurie Tja het is een soort aubergine kleur en dan met licht grijs. Ik heb allebei de kleuren wat lichter gemaakt omdat ze me de verkeerde kleuren mee gegeven hebben ik had donkergrijs en ja dat staat niet zo met aubergine. Bovendien wordt m'n huisje dan veel te donker. En over dat grijs ben ik nog niet tevreden. Nou ja dan maar over een paar jaar een andere kleur erop hoor.



Dat lijkt me supermooi!!
Ik heb in de slaapkamer één wand in zwart behang met een soort van oplichtende takvormige tekening en de rest is in het tussenin grijs met een licht bruine ondertoon. Voor de rest heb ik rode en witte accenten.
Dat is toch een heel mooie basis dat van jou?! Ik zou niet twijfelen hoor lijkt me echt mooi!
Wat voor kleur heeft je vloer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vloer is roodbruin. Tenminste dat moet het zijn maar die tegels liggen er nu 30 jaar in dus zijn helemaal versleten.
Wil graag nieuwe tegels en dan met een soort mozaiek in het midden. Wat een beetje lijkt op een kleed dan hoef ik nooit geen kleden meer. Maar de vraag is of de tegelmannen dat ook doen, anders moet ik het weer zelf allemaal doen, en daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Heb dat jaren geleden ook in de kelder gedaan en das best mooi. Waren gewoon afvaltegels die ik van een tegelzetbedrijf gehad had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...