albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Leuk Hahhah,dan is het bij jou vast beter weer.Hier giet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 @Albertina,Dank je. Als Xenos ze niet heeft, ga 'k zeker even langs de Blokker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Jopie,elke dag wat poetsen, is dat geen optie?Zo stapelt niet alles op.Ik was ook altijd van de uitstel,nu doe ik elke dag wat en dat bevalt mij prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Gunn,die hebben ze niet bij de Xenus,althans niet hier.En hier zit een megastore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Poets is klaar..eindelijk.Goede keus Verra. Je kan nog altijd op een ander keertje op bezoek bij opa. Bij ons maken ze er niet veel van dus dat scheelt. En als ze er wel wat van maken...tja...life goes on. Dus een vogel is geen mus.Naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Jopie,en of ik het nog weet.Tussen de middag kregen wij 5 centen daar kon jedan snoep voor kopen.Schuimblok, stroopsoldaatje, duimdrop,een halve straaljager hahahaha.Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaJopie, elke dag wat poetsen, is dat geen optie? Zo stapelt niet alles op. Ik was ook altijd van de uitstel, nu doe ik elke dag wat en dat bevalt mij prima. Wow..elke dag een beetje poetsen..staat niet op mijn lijstje met wensen maar wou dat ik de wilskracht had. Maar misschien heeft het niets met wilskracht te maken maar eerder met lui zijn Ach ja..Toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Een kwartje was alleen op zaterdag.Maar dan kon ik vaak niet kiezen,een jojo of een tol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ennnnn, de knikkers niet te vergeten,uppies, stuiters, looie daaien.En ooooow, als er dan iemand zijn mooisteknikker had verloren wat het krijsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 @Jopie,Dus 'k ben op m'n vierendertigste ook al oud?! 'k ken de knikkertijd ook nog hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Jodenvet, duimdrop, houwol, zeekaak.O ja en elastiekentwist, krant met hondenpoep aansteken voor een deur gooien, aan bellen en hard weglopen. Gingen die mensen de krant uitstampen.Ouwe kranten ophalen, je de pleuris tillen en dan 5 cent krijgen. Ja leuke tijd was dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Soothe 43Nou snap ik waarom je "mijn" 24ste nodig had, vandaag is zaterdag en ben je natuurlijk weer aan de boemel. Idd crisis, 43 gaat niet lukken, ik wacht wel op je 4 jaar.Ah en Meiske jarig Nog meer slingerkandidaten ?:present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ja Jop. ik ben weer begonnen met verven. voel me nog steeds erg onzeker over de kleurcombinatie. Ik kan me nog steeds niet los maken van het ouderwetse wit.Vroeger een grote reden om het dan maar op een zuipen te zetten, die onzekerheid niet te voelen en gewoon beginnen. Maar ja dan zag ik alles door een rose bril en als ik dan s'ochtends met een fikse kater wakker werd, was het leed niet te overzien.Heb wel gemerkt dat ik de laatste dagen toch behoefte heb aan een paar van die grote jongens met een schuimkraag erop. Dan zou het toch veel makkelijker geweest zijn, maar ja dat kan nu eenmaal niet, ik moet het nu met een nuchtere Bol doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 hoi hoi...druk geweest gister dus ik heb nu even een boel terug te lezen.samen met een bak koffie moet dat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Welke kleuren heb je gekozen bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Fleurie Tja het is een soort aubergine kleur en dan met licht grijs. Ik heb allebei de kleuren wat lichter gemaakt omdat ze me de verkeerde kleuren mee gegeven hebben ik had donkergrijs en ja dat staat niet zo met aubergine. Bovendien wordt m'n huisje dan veel te donker. En over dat grijs ben ik nog niet tevreden. Nou ja dan maar over een paar jaar een andere kleur erop hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Hahaha Jop. lieverd dat ken ik, overal rondom verven en dan denken dat dat niet opvalt.Ja dan moet ik het maar gewoon afmaken hé? En dan maar kijken wat je er van vind als je hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeFleurie Tja het is een soort aubergine kleur en dan met licht grijs. Ik heb allebei de kleuren wat lichter gemaakt omdat ze me de verkeerde kleuren mee gegeven hebben ik had donkergrijs en ja dat staat niet zo met aubergine. Bovendien wordt m'n huisje dan veel te donker. En over dat grijs ben ik nog niet tevreden. Nou ja dan maar over een paar jaar een andere kleur erop hoor. Dat lijkt me supermooi!! Ik heb in de slaapkamer één wand in zwart behang met een soort van oplichtende takvormige tekening en de rest is in het tussenin grijs met een licht bruine ondertoon. Voor de rest heb ik rode en witte accenten.Dat is toch een heel mooie basis dat van jou?! Ik zou niet twijfelen hoor lijkt me echt mooi! Wat voor kleur heeft je vloer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik heb me in de winkel een draadloze deurbel gekocht. Je kan kiezen tussen 16 verschillende melodietjes . Had ik nog niet gezien.Denk dat ik er net aan ging..komaan zeg ..staat er jingle bells op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 (vanaf mobiel) 'k heb een fiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Hihi Fleur.... als het maar niet gaat sneeuwen dan ... ben nog niet over de afgelopen winter heen geloof ik.. Gunn.... lekker dat het gelukt is... nu op naar de lades dus :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Mijn vloer is roodbruin. Tenminste dat moet het zijn maar die tegels liggen er nu 30 jaar in dus zijn helemaal versleten.Wil graag nieuwe tegels en dan met een soort mozaiek in het midden. Wat een beetje lijkt op een kleed dan hoef ik nooit geen kleden meer. Maar de vraag is of de tegelmannen dat ook doen, anders moet ik het weer zelf allemaal doen, en daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Heb dat jaren geleden ook in de kelder gedaan en das best mooi. Waren gewoon afvaltegels die ik van een tegelzetbedrijf gehad had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 ik denk dat het heel mooi gaat worden Bol. ennu, er zijn vast wel tegelmannen te vinden die mozaiek kunnen tegelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Voor Jopie, Albertina en iedereen die terugkijken leuk begint te vinden: kijk eens op Jeugdsentimenten.net, de leukste website van Nederland (zeggen ze zelf..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden