fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zei niet in waar ze over vallen kunnen max. De buit is binnen als ik het zo lees. Anders zouden ze je al vééééééél eerder de deur hebben gewezen.Het spijt me van je vriendin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Max, das moeilijk , een vriendin verliezen... en dan ook nog zo jong. Sterkte hoor. Ennu, ik heb ook het gevoel dat het met jouw baan wel goed zit/gaat komen.. Wil.. draadjes er uit? Fleur, hoi hoi.. Pffff, hartstikke warm he? Heb net staan te vouwen en strijken.. kan maar weer weg zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: Lenie quote: Originally posted by: rapilos.klinkt misschien heel kinderachtig, maar ook ik wil horen ...joepie...toppie...gefeliciteerd!!! heb het even gehad Lenie,een tijdje terug schreef je ook dat je een bepaalde tijd niet gedronken had.Ik vroeg je toen of je vergeten was dat je nog had gedronken toen er iets met je hond was gebeurd.Toen antwoordde jij, iemand hier zei,gewoon doortellen.Nou en dat noem ik geen maand droog.Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 jopieje weet vast wel dat ook dat even een kwetsbaar moment kan zijn Bedankt Jopie, en idd ja, vroeger hadik allang naar een biertje(s) gegrepen,gewoon om met de spanning om te gaan,om te ontspannen, tot rust te komen....Nu niet meer dus.En is soms best moeilijk hoor, maar jahet lost niets op.....(zegt die nu na bijna twee maandendroog te staan en jaren van alc. misbruik....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Yvonne, Fleurtje is de mieren een voor een aan het insmeren met groene zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Bedankt Ynonne/Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneFleur, hoi hoi.. Pffff, hartstikke warm he? Heb net staan te vouwen en strijken.. kan maar weer weg zijn.. strijken??? Bij dit weer??? Ben jij betoeterd ofzo? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeYvonne, Fleurtje is de mieren een voor een aan het insmeren met groene zeep Ik ben blond maar nu niet weer zoooooooo blond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hebben jullie dat ook met dit warme weer? Dat je denkt: nu een koud witbiertje Maar limonade is eigenlijk net zo lekker. En de grap is, je mag er zoveel van drinken als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Alhoewel ..dacht wel dat Igor dat eerst bedoelde dus zegt wel wat over mij natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Heeeee Fleurtje. :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Mupsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Wij hadden hier trouwens onlangs een soort van mieren die opeens veranderden in een soort kleine vliegjes.Misschien moet ik ook maar eens zeep boven halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeHebben jullie dat ook met dit warme weer? Dat je denkt: nu een koud witbiertje Maar limonade is eigenlijk net zo lekker. En de grap is, je mag er zoveel van drinken als je wilt. Héél grappig . Bite me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHéél grappig . Bite me Ik snap je niet helemaal. Herkenbaar, of niet? Hoi Tine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Nu snap ik jou weer niet Ff denken...nee toch niet...te warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjekom me ook even melden wil alleen even door geven dat ik nog steeds droog sta... ondanks een paar verdrietige gebeurtenissen Goed van je, hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zie verra...ben je al een beetje bekomen van gisteren? Heb het niet helemaal gevolgd maar heb begrepen dat je het redelijk moeilijk had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNu snap ik jou weer niet Ff denken...nee toch niet...te warm Waarom zei je: bite me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 jopie heb je nu een rondje in zee gezwommen??? was het wel een klein rondje of niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeNu snap ik jou weer niet Ff denken...nee toch niet...te warm Waarom zei je: bite me? Omdat je dat diep vanbinnen wil Nee ik zei héél grappig..dat van die limonade...op een beetje sarcastische speelse toon in mijn hoofd. Om je te plagen dus.Bite me volgt er in mijn kopke dan automatisch op. Tja blond hé...mijn ma haar schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 heb je handstaan gedaan dan jopie? zo groot ben je niet dus je bent dan ook niet ver in zee gegaan. enne schelpen bijten niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Moet er ff vandooren :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 of heb je met een stok op het water geslagen, zodat de zee open ging, Jopie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 dan kon je nog niet met een heel volk de oversteek maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden