bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goeie morgen kanjers. Zal ik ff zorgen voor het ontbijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goedemorgen Bolletje..en de rest de nog komt.Doe maar voor me een lekker smoethie Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Oké Sus. zal er voor zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Morgen Veel te vroeg . Zal blij zijn dak verlof heb..Wordt pokkewarm vandaag ai ai aiDinah, hoop dat je nog ff binnenspringt. Zoniet wens ik je morgen hééééééééél veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Moghu Fleurie. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Niet echt bolletje..de laatste drie dagen eigenlijk niet zo. Veel dromen van ex, alleen kan ik ze me niet herinneren wat goed is want dan zit ik niet met dat smerig gevoel heel de dag.Laat ons hopen dat het staat voor de verwerking van Jij nog aan t dromen geweest over de inrichting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 En ik ben er weer eens vandoor dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik heb gedroomd dat ik heel ver kon springen. Ik zweefde een beetje over de weg heen. Heb wel vaker van die vliegdromen gehad maar vond het altijd heel eng als ik te hoog kwam. J. droomde ook vaak over vliegdromen maar die vond het altijd een zalig gevoel.Ja als je over mensen in het verleden droomt is het vaak een verwerkingsproces en erg goed. Niet prettig maar die dromen gaan ook over hoor.Vandaag meneer schildpad maar eens bij die vliegdingen zetten, dan ben je ze zo kwijt.Of een potje met stroop of honing. Daar gaan de mieren dan in zitten en plakken vast aan de honing.Of gekookt water in het holletje gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Mogge, ik kom me even droog melden. nog een paar dagen en al weer vier weken zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goedemorgen frumpjes van het vroege uurZo, today it's monday.....voor sommige weer de eerste werkdager zijn ook mensen die's weekend nu begint net klaar met koken, hoef ik dat vanavond niet met die warmte te doenhoop dat jullie lekker hebben geslapenJan goed bezig las ik, Woman goed in haar vel met dansenhoop dat het zoontje van Verra goed heeft geslapenWill zijn draadjes eruit vandaag, succes!Zo uiteraard nog veel meer lief en leed, voor allen succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Morninkjes Sha. en Denker.Wat ontzettend goed Denker, 4 weken droog. En????? bevalt het? Is het erg moeilijk geweest?Maar dit moet je toch wel een enorme kick geven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Bijna vier weken, ik tel liever in weken. En later ga ik maanden tellen. Wel moeilijk op sommige momenten. Moet zeggen dat de Refusal flinkt helpt bij mij. Ik ben er blij mee. Morgen krijg ik een licht AD van de doc voor mijn slaapproblemen en dan komt alles goed. Ik ben elke dag aan het trainen en gezond eten, dus ik voel me sterk. En zie er ook sterk uit. Straks eerst naar de winkel om ei(zonder kuikentje Sha!) En als de AD een beetje werkt wil ik stoppen met roken. Ik heb het idee dat ik mezelf weer word en das heerlijk. Ook erg blij met geen katers. Vooral met dit weer vond ik katers extra zwaar vooral als je moet werken en nu ga ik vanmiddag fris naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Denker, dat zijn natuurlijk :present::present: waard, top man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Uiteraard stond er een andere naam in Denker, maar vond het wel grappig omdat jij erboven stond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 goedemorgen allemaal. wie wil er even een beschuitje smeren voor mij? ik zie dat ik alweeeeeer te laat ben.douche bezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Dank je Sha, ik voel me nog steeds erg strijdvaardig. Soms pittig, maar het gevoel en de complimenten uit mijn omgeving maakt dat ik wil doorzetten. Vooral dat ik zie en merk dat mijn lichaam weer sterk word door alle gezonde voeding en training is erg leuk. Ik hoef me niet te schamen straks op het strand. Vroeger lag ik te zuipen op het strand, nu kan ik kilometers zwemmen. En spieren showen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goeie morgen lieve Borrie:heart:Igor, doe je deze week mee met het weekpact? Kan ik jouw naam er ook bij zetten of liever niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goed om te lezen Denker dat je nog zo strijdvaardig bent. En wat zal dat een goed gevoel geven als je je zo zelfverzekerd voelt. Dat wordt een heerlijke zomer voor jou aan het strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ha die Bor goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 bollie ik doe mee.de bus zit d'r weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik ga ervan door. Tot laters en een fijne dag voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Goedemorgen!Nu al een stralend blauwe lucht! Ben wel benieuwd hoe heet het zal worden vandaag. Wel raar hoor...Vandaag en morgen bijna 30 en daarna vallen we weer terug naar 19:oMet mij alles ok, vandaag dag 238 droog. Minder op het forum, merk dat ik minder met hier bezig ben en het niet drinken. Er is in mijn hoofd weer ruimte voor andere dingen. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor! Mede door jullie ben ik zover gekomen...Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Eksterje: knap van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden