Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Tina, hier ook voorlopig nog storm in een glas waterde buienradar geeft voor achten nog geen druppel aan!alles lijkt over zee heen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Sha,Op de tv. maken ze er één groottheater van.Niets wordt uitgesloten.We wachten af.........@letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wel lien, een kleine oogcorrectie, walletjes laten verdwijnen. Ze begonnen me wat te hinderen. Nu niet denken dat daar twee waterzakken onder hingen hé , maar nu zijn ze wel weg.Genezing is bezig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Will: mijn duim omhoog!Sha en Alb: een bloem:present:Aanpassing: Ook hier (nog) geen druppel! (regen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik zie zelfs hagelkanonnen voorbijkomenom te laten zien wat er met je auto kan gebeuren.Paniek zaaien, tjonge.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Haha, ik heb net mijn was buiten gehangende vorige was met een uur droog!!ik ga ervoor...........nog even droog hè tot mijn was droog is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Dank Primula, hier is het gewoon eerder donkerder en donkerder aan het worden, maar nog steeds geen drup.Hagelkannonnen tina ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Och Bam. geen zorgen hoor, het was maar een grapje. Nee ik maak me niet druk, maar er is hier 11 jaar niets gedaan aan het huis, en ik heb er echt zin in om het nu weer eens goed aan te pakken. Wel of geen meeting, Ik heb het altijd zó om de drie jaar gedaan, en daarna doe ik 3 jaar niets meer aan m'n huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ha Will!Ja het is maar net waar je woont he?Ja Alb: hagelkanonnen?Klinkt zooooooo spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: PrimulaLaat dit vooral een plek blijven waar we over alcohol-gerelateerde problemen spreken.... En: laten we niet vergeten dat het een virtueel gebeuren is! En: zoveel mensen, zoveel wensen.... Ik weet niet hoe het jullie vergaat: Ik heb wel mijn ""favoriete"" personen als ik het zo mag zeggen. En op hen mag ik ook graag reageren. Ik werk in een organisatie met heel veel mensen. Ook daar ligt niet iedereen me. Maar dat hoort er gewoon bij vind ik. Moraal???? Weet ik zelf niet zo 1,2,3, onder woorden te brengen, maar laat deze site je in ieder geval niet negatief beinvloeden. Een dominee zou ""amen"" zeggen. Primula, ik wilde nog even zeggen dat ik me graag bij je stukje aansluit2 zielen 1 gedachte Dank voor je wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 hagelkannonen......wie heeft dat woord bedacht? nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nou Rekel heb je de buienradar al bekenen? en dan de kaart van europa? Staat rechts, de tweede kaart van boven.Er komen toch een paar hele zware jongens aan hoor. Je kan het best op de w.c. gaan zitten, want daar is het het veiligst.Bam. ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Was op RTL, daar lieten ze hagelkanonnen zien,een soort serpetine, maar dan met hagelstenen.Nep natuurlijk, dat kanon stond gericht op een autoen zo werd er fictief getoond wat er met je autokan gebeuren als het ernstig gaat hagelen.Snappen jullie het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja Tien, gesnopen!!Ik ga gauw mijn enige vervoermiddel, de fiets, in de garage zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Venz Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hoi lieve Jane, blij je te zien hier.Heb de radar bekeken bollie en ben blij dat ik niet het water opmoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jane nice to see you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik moest zonet ineens aan Jaap denkenwat zullen zij het nu warm hebben in hun tentje.......pffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Alb: nee snappen doe ik het niet, maar hoeft ook niet!Enne: heb geen autoSha: dank, wat kan een compliment mij goed doen..Bol: ik wacht af....Maar ik wil jullie wel iets (persoonlijks) vertellen.Ik heb - letterlijk - een broertje dood aan onweer.Toen ik 16 jaar was ben ik mijn lievelingsbroertje verloren.Hij werd door de bliksem getroffen en was op slag dood.10 jaar.Grote impact.Niet dat ik nu bang voor onweer ben, maar de associaties zullen mijn hele leven blijven.En zo heeft iedereen redenen( ook uit het verleden) om nu te willen drinken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jopie, ik heb je nog niet bedankt voor de link van Ramses Shaffy. Je toverde een glimlach op mijn mond , dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Primula,wat een gruwelijke gebeurtenis.Goh, weet even niets te zeggen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jee Prim, wat heftig! Dat zal destijds een behoorlijke impact op je hebben gehad.Ben er even stil van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Prim, wat een gebeurtenis, weet niet wat te zeggen, maar moet verschrikkelijk zijn geweest. Hou je sterk meid !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ben erweer Bol, ff met de beesten uit.Ikke snap, zo'n gelegenheid kan een mooie aanleiding zijnde boel es even aan te pakken. Take it easy, ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Sjonge Primawat een lugubere humor heb jijoverlevingsstrategie of later bedacht?Ik mag dat wel hoor, volgens mij ben jij een sterke vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden